Tervetuloa vieras ( Kirjaudu sisään | Rekisteröidy )
![]() ![]() |
17.6. 2006, 09:31
Lähetetty
|
|
![]() Tuomari ei tiedä mitään! Hyvä... grrr! Ryhmä: Jäsen Viestejä: 385 Liittynyt: 20.11. -05 Paikkakunta: Espoo, 2*slkn & tipsupoika&tyttö Jäsen nro: 4206 |
Mulla on oikeassa kädessä tatuointi ja toista kovasti harkitsen ranteeseen..mun mielestä tatuoinnin pitää näkyä sillain että itekki sen nään
-------------------- |
|
|
|
17.6. 2006, 10:02
Lähetetty
|
|
![]() RYP kasvattajaryhmä Ryhmä: Jäsen Viestejä: 1854 Liittynyt: 12.3. -04 Jäsen nro: 2349 |
Eipä löydy kuvia täältäkään... Yhteen vaiheeseen mietin josko ottaisin pienen koristeellisen F-kirjaimen esimerkiksi ranteeseen, mutta se sitten jäi. Saa nähdä tuleeko koskaan otettua mitään. Sen kirjaimen lisäksi olisi kiva jos saisi tuon elikon käpälän jäljen siihen viereen, on kuitenkin jättänyt jälkensä minuun
|
|
|
|
17.6. 2006, 14:58
Lähetetty
|
|
|
Tuomari ei tiedä mitään! Hyvä... grrr! Ryhmä: Jäsen Viestejä: 322 Liittynyt: 19.7. -02 Paikkakunta: Helsinki Jäsen nro: 755 |
4 löytyy.
Mahassa musta pegasos hevonen (voi olla mielenkiintoinen jos joskus lapsia hankin..) Alaselässä pieni pupu. Olkapäässä lohikäärme kiertyneenä jingjangin ympärille. Nilkassa lohikäärme ja tiikeri tappelemassa. Kaikki olen suunnitellut ja piirtänyt itse, mutta nahkaan hakannut toinen.. -------------------- Tepa & bernitytöt Noona, Chelsea, Anni, Lola ja welsh corgi cardigan Myy
|
|
|
|
17.6. 2006, 17:26
Lähetetty
|
|
![]() Toinen serti ja ensimmäinen CACIB Ryhmä: Jäsen Viestejä: 268 Liittynyt: 21.12. -05 Jäsen nro: 4285 |
En siis ole ainut täällä jolla ei ole tatuointia, eikä varmaan tule olemaankaan korkeintaan niitä henna tatskoja jotka lähtee pois.
|
|
|
|
18.6. 2006, 08:38
Lähetetty
|
|
![]() Vapaa valintainen titteli... Ryhmä: Valiojäsen Viestejä: 3414 Liittynyt: 8.7. -05 Jäsen nro: 3725 |
LAINAUS(Toivo @ 17.6. 2006, 18:26) En siis ole ainut täällä jolla ei ole tatuointia, eikä varmaan tule olemaankaan korkeintaan niitä henna tatskoja jotka lähtee pois. No niitä hennoja on kyllä löytynyt aikoinaan minunkin iholta Saisivat kyllä kestää aavistuksen pidempään ja vielä kun osaisi itse tehdä paremmin niin... -------------------- Tekemäsi virheet pyydä anteeksi,
sitä mitä olet - älä koskaan. |
|
|
|
20.6. 2006, 09:25
Lähetetty
|
|
![]() NASTOITETTU Ryhmä: Valiojäsen Viestejä: 11676 Liittynyt: 9.1. -02 Paikkakunta: Espoo Jäsen nro: 1296 |
Ei löydy tatskoja multakaan..
-------------------- On kumma miten vähän saa aikaa, jos vain lakkaa yrittämästä..
|
|
|
|
20.6. 2006, 11:37
Lähetetty
|
|
![]() Sisäsiisti! Ryhmä: Jäsen Viestejä: 48 Liittynyt: 10.3. -06 Paikkakunta: Vahto Jäsen nro: 4607 |
Mulla on kaksi kuvaa. Selkäpuolella lantiolla vasemmassa reunassa tribaali perhonen jonka itte piirsin ja lavassa orkidea ja kolibri. Sitten haluaisin mahaan feeniksin mutta pitäis ensin pistää maha kuntoon ja ehkä ne lapsetkin pyöräyttää.
Pieni varoitus hennatatuoinneista! Etelässä/ulkomailla ei kannata ottaa hennatatuointia. Eräs tuttavani nimittäin oli sairaalassa 2kk sen takia, oli siinä aineessa ollut jotain kiellettyä (lääkärit epäili happoa). Iho paloi tatuoinnin kohdalta todella pahasti ja tulehtui, mistä seurasi verenmyrkytys ym. kivaa. Kohtaan jäi tatuoinnin muotoinen arpi ja on veläkin välillä kipeä (tapahtui viimekesänä). Eli jos haluaa sellaisen ottaa niin valitkaa paikka tarkkaan! |
|
|
|
20.6. 2006, 11:42
Lähetetty
|
|
![]() Vuolasvirta-palkinto Ryhmä: Jäsen Viestejä: 655 Liittynyt: 12.2. -04 Paikkakunta: Espoo Jäsen nro: 2219 |
Eipä ole, eikä tule. En ole innostunut niistä ollenkaan.
|
|
|
|
| Vieras_Henrietta_* |
20.6. 2006, 15:12
Lähetetty
|
|
Vieras |
Minulla kaksi tatuointia, lavassa ja nilkassa. Ovat olleet molemmat kymmenisen vuotta. Uusia en ajatellut enää laittaa, nämä saa riittää. Molemmat kohdissa jotka on helppo peittää ja aika harva tietää noiden tatskojen olemassa olosta. Molemmat ovat kiinalaista kirjoitusta ja kuvien merkitykset minun persoonaan sopivia. En tahtonut kuvaa joka esittää suoraan jotain. Omalla kohdalla lavassa olevan laittaminen ei tuntunut oikeastaan miltään. Nilkassa taas on vähemmän pehmusteita ja sen laittaminen sattui huomattavasti enemmän.
|
|
|
|
25.6. 2006, 21:23
Lähetetty
|
|
![]() ilmoitettu nuortenluokkaan Ryhmä: Jäsen Viestejä: 110 Liittynyt: 10.1. -06 Jäsen nro: 4363 |
Siinä ne on: (pienimmästä ei ole kuvaa)
vanhin piski: http://img.photobucket.com/albums/v382/koo...iratribaali.jpg Eddie valmistuu: http://i9.photobucket.com/albums/a82/Soott...aritys_alku.jpg http://i9.photobucket.com/albums/a82/Soott...almis_eddie.jpg 3 tuntia vanhana
-------------------- "Nothing is gonna come between us and our fans, and it will be death before dishonour - this is Iron fucking Maiden!" -Bruce Dickinson
|
|
|
|
26.6. 2006, 10:06
Lähetetty
|
|
![]() Kaksoisvalio Ryhmä: Jäsen Viestejä: 540 Liittynyt: 21.4. -04 Jäsen nro: 2456 |
Ei löydy tatskoja, mut läväreitä kaks silmäkulmassa ja yx huulessa, tai siis alahuulen alapuolella. No olipa vaikee selittää
-------------------- ![]() Just Do It! |
|
|
|
26.6. 2006, 10:18
Lähetetty
|
|
![]() Vapaa valintainen titteli... Ryhmä: Valiojäsen Viestejä: 3414 Liittynyt: 8.7. -05 Jäsen nro: 3725 |
LAINAUS(Maikki @ 20.6. 2006, 12:37) Pieni varoitus hennatatuoinneista! Etelässä/ulkomailla ei kannata ottaa hennatatuointia. Eräs tuttavani nimittäin oli sairaalassa 2kk sen takia, oli siinä aineessa ollut jotain kiellettyä (lääkärit epäili happoa). Iho paloi tatuoinnin kohdalta todella pahasti ja tulehtui, mistä seurasi verenmyrkytys ym. kivaa. Kohtaan jäi tatuoinnin muotoinen arpi ja on veläkin välillä kipeä (tapahtui viimekesänä). Eli jos haluaa sellaisen ottaa niin valitkaa paikka tarkkaan! Hyvä tietää! Omaan nahkaani on hennat tehnyt aikoinaan yksi tuttava ja muutaman kerran kokeilin tehdä itse - sittemmin jäänyt koko touhu. Dante vihdoin saatiin kuvallistakin ilmaisua asiasta! -------------------- Tekemäsi virheet pyydä anteeksi,
sitä mitä olet - älä koskaan. |
|
|
|
26.6. 2006, 12:10
Lähetetty
|
|
![]() Kuolanaamarakastaja Ryhmä: Valiojäsen Viestejä: 2369 Liittynyt: 11.4. -05 Paikkakunta: Nokia Jäsen nro: 3453 |
-------------------- +++++++++++++++++++++++++
Ain't Nothin' 'Bout A Hound Dog +++++++++++++++ |
|
|
|
26.6. 2006, 13:59
Lähetetty
|
|
|
Tuomari ei tiedä mitään! Hyvä... grrr! Ryhmä: Jäsen Viestejä: 356 Liittynyt: 11.3. -02 Paikkakunta: Pietarsaari Jäsen nro: 748 |
Täältä löytyy yksi tatska vasemmasta olkapäästä. Ja kuvana bullmastiffini Ronjan pää (tatuoija teki sen suoraan valokuvasta ja on aivan oikean näköinen!). Teetätin sen muutama vuosi sitten 30-vuotissynttärilahjana itselleni. Ajatuksena oli myös, että saan kantaa koko elämäni ajan omaa suojelusenkeliäni eli Ronjaa mukanani kiitoksena kaikesta mitä se on mun puolesta tehnyt
Haaveessa on teettää pari kuvaa lisää, mutta ne on koko ajan jäänyt oman saamattomuuden vuoksi... Hevosenkuva tulee kuitenkin jossain vaiheessa... -------------------- " Joskus käy niin, että mitä enemmän ajattelee,
sitä vähemmän on todellista vastausta olemassa." * Nalle Puh * |
|
|
|
26.6. 2006, 14:32
Lähetetty
|
|
![]() Kansainvälinen kaksoisvalio Ryhmä: Jäsen Viestejä: 837 Liittynyt: 10.7. -04 Paikkakunta: Pedersöre Jäsen nro: 2661 |
LAINAUS(mammanpoika @ 16.6. 2006, 19:39) Zaiya sattuiko se nilkan tikkaaminen enemmän kuin noi muut? Minä olen haaveillut toisen jalan ulkosyrjään semmosta pientä kärsäkästä tyyppiä, mutta kun muutenkin olen vähän piikkipelkoinen, niin yks kaveri onnistui pelottelemaan mut muuttamaan mieleni... Mulla menee nilkassa ympäri nilkan. Muualle ei niin kipeää ottanut, mutta nilkan taakse jänteen kohdalle sattui p*rkeleesti. Kipeintä on tatskoista ottanut alaselkään. -------------------- |
|
|
|
![]() ![]() |
| Lo-Fi versio | Nyt on: 9.2. -10, 13:49 |