Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Flunssa
Puskaradio > Puskis > K-18
Wanssu
Ja taas nuhaa, yskää sekä kurkkukipua pukkaa päälle. Ja tietenkin nyt kun on loma!
Tämä on jo ainakin neljäs peräkkäinen kerta kun flunssa tulee samaan aikaan loman kanssa. Ihan käsittämätöntä angry.gif
Tällekkin lomalle suunnittelin vaikka mitä noitten elukoitten kanssa, taitaa jäädä nyt taas suunnitelmat tekemättä.
Onko kohtalon tovereita?
sipa
wanssu Otan osaa... sad.gif Itsellä ei viellä ole flunssa päälle iskenyt kun olen yrittänyt sitä torjua kaikin keinoin. tongue.gif Anopilla ja mun Äidillä on nyt juuri kauhee räkätauti ja mulla on viikonloppuna töitä, enkä sais sairastua. Viime maaliskuussa oli kuumeessa koko viikonlopun kun olin töissä.. angry.gif Ja nyt olen myös ensi viikolla vapaalla kun pitää pestä ikkunat ja siivota ja en missään nimessä halua mitää räkätautia vaivoikseni juuri lomalla.. ohmy.gif Kaikkea sinäkin vastaanotat.. aja vaan pois se flunssa ja äkkiä.. laugh.gif
mirka
Kyllä nuo flunssat on ikäviä. Mulla ei ole ollut pitkään aikaan flussaa(koputtaa puuta) ja toivonkin että ei tulisi.
Mansku
tongue.gif Säästynyt toistaiseksi.. laugh.gif
Wanssu
Voi teitä onnellisia.
Nyt alkaa parantuun pikkuhiljaa kun loma loppuu maanantaina. Mukavata confused.gif
No onneksi nyt jo jaksaa touhuta enemmän niin on viikonloppuna aikaa mesota kunnolla metsissä smile.gif
Pitäisiköhän aina kuukausi ennen lomaa alkaa vetään kauheet määrät vitamiineja ettei vaan tulisi kipeeksi rolleyes.gif
Katis
Flu yrittää päälle täälläkin. Juuri, kun syysloma alkaa. Ollaan lähdössä reissuun tässä yötä vasten, joten toivon et menee ohi ettei tarvii lomalla sairastaa confused.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.