Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Miksei naiset koskaan...
Puskaradio > Puskis > K-18
Cee
... tuuleta futiksessa niinku miehet??

Siis vaikkapa tälleen:

http://tinypic.com/clzrr

Miksei??

Cee
Bee
laugh.gif

Vähänks hiano! *harkitsee*
Cee
Sulla on aika ärsyttävä nikki. Kuin halpa kopio jostain kunnollisesta.

Cee
Bee
wanhawanha...
En jaksa vaihtaa.
sipa
No ehkä just ton takia ei naiset tuuleta.. laugh.gif
mirka
Ei minua kyllä kiinostais tuuletella tollai biggrin.gif
Mansku
baa.gif Ei meikä kyllä tollai, ainakaan julkisella paikalla whistling.gif
Kehäkettu
Muuten mä kyllä tuulettelisin JUST tolleen, mutta kun mä oon niin mustasukkainen, kun tossa tilanteessa omaan tahtiinsa pompottelevat daisarit veis kaiken huomion eikä kukaan enää kiinnittäis huomiota muhun.. tongue.gif
susaberg
jos mä tuulettelisin tolleen , niin mä joutuisin kuitenkin korvaamaan tuomarin pillin, minkä se nielaisis äimistyessään ( siis jos tuomari ois miäs) ja sitte maali varmaankin hylättäis silleen samalla lailla kun muinoin vireenin juoksu kun se tuuletteli jalkojaan ja otti juoksukanootit veks .... watsup.gif
kerinkallion pelastaja
pinch.gif miksei naiset... siis oliks toi nainen? eiks ne dopatut miekkoset noissa futispiireissä ala jo nykyään näyttämään tolta? lookaround.gif kai puolet joka menestyneessä futisjoukkueessa on joutunu vetään naishormoneja et sais lisää pelisilmää ja pehmeetä otetta palloon....... oops.gif ja kai oikeet naiset voi tuulettaa silleen naisellisesti, ei kai ole tarkotus rintakarvojaan näytellä julkisesti voimansa tunnossa.... laugh.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.