Huomasin just että täältäkin pääsee nettiin ja ajattelin heittää terveiset töistä.. En varmaan kerkii tänään enään konelle mutta nyt oli ihan pakko laittaa viesti kun kerran mahdollisuus tarjoutui lauantaina kirjoittaa.. On tää kivaa..
abc
16.10. 2004, 07:58
Äkkiäpäs se ikävä luoksemme pukkas . Iloinen yllätys kuitenkin, että lauantain kunniaksi kerkisit poiketa morjestamaan .
Cee
16.10. 2004, 10:01
Sipako tajus vasta nyt, että töissä on sama internet koneessa kuin kotonakin Ihan sama versio
Cee
Wanssu
16.10. 2004, 11:10
No mutta hyvää lauantaina! Tänään onkin "samppa"samojedin pesupäivä Ai että sitä ihanuutta tuolla pesuhuoneessa kun pentu yrittää päästä karkuun, ja se föönaus. Että se on kivaa
Mansku
16.10. 2004, 11:28
Ei joku siivousintoinen viitsisi tulla puunaamaan meitin huushollia?? Jotenkin on veto pois, ettei millään haluais siivota. Toisaalta, onhan sitten kiva illalla saunan jälkeen istahtaa takkatulen ääreen ja ...puhtaalle tuoksuvassa kämpässä
Wanssu
16.10. 2004, 12:28
Mansku voin tulla teille siivoon jos tuut meille peseen koiran Vaikka kyllä täälläkin siivota pitäisi.
Mansku
16.10. 2004, 15:03
Wanssu: Täällä kans eilen pestiin 1 leonbergi,tänään vuorossa toinen ja ensi viikolla sitten noi Seinäjoelle lähtijät
Vaikka entiseltä ammatiltani olen siivooja, niin ei se tunnu kotona maistuvan toi siivoominen
Wanssu
16.10. 2004, 15:28
Tässä tätä siivousta pitkittänyt, koko ajan tärkeämpää tekemistä on niin hirveesti Kohta tulee tuo dopperi tänne niin pitää noiden touhuja tuossa vahdata, menee siivouksen edelle ehdottomasti!
sipa
17.10. 2004, 08:09
Hyvää SUNNUNTAITAKIN Kaikille Täältä sateisesta Espoosta.
Cee Pieni korjaus.. Mulla ei ole konetta kotona.. Vaan töistä kirjoittelen muulloinkin, mutta nyt olen ihan eri osastolla duunissa ja oma kone on toisessa talossa kokonaan.. Et silleen on kivaa hiffata että täälläkin on nettiyhteydet..
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.