Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Hyvää Lauantaita
Puskaradio > Puskis > K-18
sipa
Huomasin just että täältäkin pääsee nettiin ja ajattelin heittää terveiset töistä.. En varmaan kerkii tänään enään konelle mutta nyt oli ihan pakko laittaa viesti kun kerran mahdollisuus tarjoutui lauantaina kirjoittaa.. thumbup.gif On tää kivaa..
abc
Äkkiäpäs se ikävä luoksemme pukkas laugh.gif . Iloinen yllätys kuitenkin, että lauantain kunniaksi kerkisit poiketa morjestamaan thumbup.gif .
Cee
Sipako tajus vasta nyt, että töissä on sama internet koneessa kuin kotonakin tongue.gif
Ihan sama versio biggrin.gif

Cee
Wanssu
biggrin.gif
No mutta hyvää lauantaina!
Tänään onkin "samppa"samojedin pesupäivä sly.gif Ai että sitä ihanuutta tuolla pesuhuoneessa kun pentu yrittää päästä karkuun, ja se föönaus. Että se on kivaa confused.gif
Mansku
laugh.gif Ei joku siivousintoinen viitsisi tulla puunaamaan meitin huushollia?? wink.gif Jotenkin on veto pois, ettei millään haluais siivota. sleepy.gif Toisaalta, onhan sitten kiva illalla saunan jälkeen istahtaa takkatulen ääreen ja ...puhtaalle tuoksuvassa kämpässä tongue.gif
Wanssu
Mansku voin tulla teille siivoon jos tuut meille peseen koiran cool.gif
Vaikka kyllä täälläkin siivota pitäisi.
Mansku
biggrin.gif Wanssu: Täällä kans eilen pestiin 1 leonbergi,tänään vuorossa toinen ja ensi viikolla sitten noi Seinäjoelle lähtijät laugh.gif

smile.gif Vaikka entiseltä ammatiltani olen siivooja, niin ei se tunnu kotona maistuvan toi siivoominen shifty.gif
Wanssu
Tässä tätä siivousta pitkittänyt, koko ajan tärkeämpää tekemistä on niin hirveesti wink.gif
Kohta tulee tuo dopperi tänne niin pitää noiden touhuja tuossa vahdata, menee siivouksen edelle ehdottomasti!
sipa
Hyvää SUNNUNTAITAKIN Kaikille biggrin.gif Täältä sateisesta Espoosta.

Cee Pieni korjaus.. Mulla ei ole konetta kotona.. biggrin.gif Vaan töistä kirjoittelen muulloinkin, mutta nyt olen ihan eri osastolla duunissa ja oma kone on toisessa talossa kokonaan.. Et silleen on kivaa hiffata että täälläkin on nettiyhteydet.. thumbup.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.