Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Internet romahtaa
Puskaradio > Puskis > K-18
Cee
Just sanottiin YLEX:n uutisissa, että joku Suomalainen tutkija on sanonut, että internet romahtaa vuonna 2006..

Mulla on tohonkin keino ja vastaisku! Mä ostan toisenkin koneen kotiin ja laitan ne keskenään verkkoon...

Sit teen toiselle kotisivut ja vaikkapa toiselle sit keskustelupalstan.. Sen jälkeen mun tarttee vaan aina mennä eri koneelle vuorotellen ja käydä ihailees sen toisen kotisivuja ja sitte käydä kiivasta keskustelua siellä keskustelupalstalla eri koneilta..
Ja jonain päivänä kytken siihen kolmannenkin koneen...
Hmmm, irkkailu vaan käy kyllä kunnon päälle...

Tajuuttekste, sitte mulla ainakin on internet, tai oikeestaan Centernet, vaikka teillä kaikilla muilla romahtaa systeemit vuonna 2006...

Cee
-The Net-
abc
ohmy.gif siis, kaikki systeemitkö... bored.gif

- tietsikkanero abc -
Riikka
Samaa olen kuullut ennustettavan suunnilleen niin kauan kuin internet on ollut olemassa tavallisenkin tallaajan saatavilla. Yksi uhka on virukset. Tietoturva-firmoilla on kova työ pysyä askeleen edellä tai ihan kannoilla virusten koodaajista ja on vain ajan kysymys koska jotkut näppärät kaatavat koko järjestelmän. confused.gif
throls
Kuuntelin samaa uutisissa ja ei voi muuta kun nauraa.Tokihan tuo voi teoriassa olla mahdollista,mutta kyllä ne keksii siihen mennessä jotain jolla tämä suuri katastrofi uhka kaadetaan =)
Eden
baa.gif ja maailmanlopun on pitänyt tulla aina 1200 luvulta asti säännöllisin väliajoin rolleyes.gif
sipa
Joo eiköhän keksi jotain asian pelastamiseksi.. Että tuskin ennustus toteutuu.. rolleyes.gif
abc
Tuli mieleeni, että taitavat valmistella jo tulevaa wink.gif , kaikkihan on muuttumassa digiksi, joten sitten tulee tietenkin diginet, digitv:n, digikameran ja muiden digien rinnalle, ja sitten ei muuta kuin digitellään toisillemme innocent.gif .
sipa
No niimpä tietysti.. sinä sen sanoit a.b.c thumbup.gif Seuraavaksi tulee Diginet biggrin.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.