Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Muitakin Raumalta?
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > FCI 3: Terrierit
Murmeli
Tässä siis Anna ja borderi Leevi Raumalta. dogrun.gif
Anzku
Täällä ei olla ihan Raumalta, mutta Eurasta sentään, eli suht läheltä kuitenkin. wink.gif
WeraElisabeth
Raumalainen skotlanninterrierin omistaja olen.
*Anna*
Kun oikein raumalaisia kyseltiin, oli kai meikäläisenkin pakko rekisteröityä vihdoin ja viimein smile.gif Eli juu, Raumalta olen alunperin kotoisin, nykyään asustelemme Eurajoella eli hyvin lähellä Raumaa. Meillä rotuna on australianterrieri, tosin talosta löytyy myös yksi kutosryhmään kuuluva otus wink.gif
Murmeli
Hienoa biggrin.gif Itse ei olekkaan pitkään aikaan täällä tullut käytyä biggrin.gif
LaRa & Olli
Nostetaanpa tämäkin täältä arkiston pohjalta kun kerran Raumalta ollaan tuon Westie-poitsun kanssa. watsup.gif
Omppo
LAINAUS(Murmeli @ 18.10. 2004, 19:04)
Tässä siis Anna ja borderi Leevi Raumalta. dogrun.gif

BTW, terve vain, kaimat, vaik ei Raumalt ollakaan wink.gif

terkuin Anna & borderi Leevi

cool.gif
WeraElisabeth
Mulla on nykyään toinenkin skotlanninterrieri,ollut jo vuoden verran.
LaRa & Olli
Hei WeraElisabeth,

veikkaanpa, että mä olen törmännyt teihin (sinä, Tinka, Tatja ja amerikancockeri) muutamaankin otteeseen, keskusteluihin siis ryhtymättä. Viimeks taisin nähdä teidät Rauman näyttelyissä, lauantaina, kun olin westiekehän laidalla. Sit ootte muutaman kerran tullu vastaan wanhan hautausmaan kulmilla. On ne vaan aika veikee poppoo noi teitin haukut yhessä. tongue.gif teehee.gif biggrin.gif

Mulla ei kyl oo ollu koiraa mukana, et voipi olla aikas hankala ainakaan yhdistää. Sit tietty se pointti et oon tuolla hautausmaan liepeillä liikkunut autolla.

Kumpi skoteista on musta ja kumpi vehnänvärinen?
WeraElisabeth
Mistä sä tiedät koirieni nimet jos et kerta oo koskaan puhunut kanssani? dry.gif
Enkä nyt siis syytä sua mistään! smile.gif

Jenkin nimi on Nata,6v.Tinka on vehnänvärinen,rauhallinen sylivauva.Ei kuitenkaan varsinaisesti mikään hissukka,vaan omaakin tahtoa on.Vähän päälle 3v.Tatjan äiti.

Tatja on musta,hirveän vilkas.Ei kuitenkaan ongelmaksi asti.1v ja 4kk.
LaRa & Olli
No, tuota... Pakko tunnustaa, että olen lukenut täältä puskiksesta muitakin foorumeita kuin näitä terrieri ja raumalaisjuttuja. Sä olit noi koiriesi nimet ihan itse johonkin ketjuun kirjoittanut. wink.gif

Meidän Olli-westie on luonteeltaan varmaan aika lähellä Tinkaa - sopivasti terrieriä, mutta osaa myös ottaa rennosti! Paha tietty sanoa varmasti, mutta tuon sun kuvauksen perusteella ainakin.

Sä satut muuten olemaan sopivasti meitin huomiota puoleensavetävä ilmestys noiden haukkujesi kanssa. Skotit on lähellä omaa sydäntäni ja anopilla on aiemmin ollut jenkki nimeltään Dolly, väriltään musta. Jotenkin tuo sun yhdistelmä vaan herättää huomion. whistling.gif
WeraElisabeth
Oikeastaan kun tarkemmin pohtii(eikä tätä tartte edes niin tarkkaan pohtia)niin olen mä näitten nimet ym. tunnusmerkit paljastanut lukuisilla nettipalstoilla.Joten sun kaltasia tuntemattomia jotka tuntee koirat on varmaan enemmänkin. happy.gif

Jos haluat tutustua koiriini tarkemmin niin tuu vaan rohkeesti juttelemaan seuraavan kerran kun näät.
LaRa & Olli
Pitänee suraavalla kerralla sitten rohkaistua ja tulla esittäytymään. rolleyes.gif
topotiko
täällä ilmoittautuu saksanmetsästysterrieri. rolleyes.gif

Kai kaik raumlaise o tulos mätsärii 4.5.2008?
lisätietoi: www.resy.fi
dogrun.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.