Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Havannalaiset 3
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > FCI 9: Seurakoirat ja kääpiökoirat
Sivuja: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13
Fitzgo
Juuh.. smile.gif Ja jos nyt keskityttäis havapulinaan..? Ettei mitään turhia kauheesti biggrin.gif Tai silleen.
Sundae
Meidän "yläkerrassa" asuva hava on jo niin nätti tyttö wub.gif Neidillä on jo aika pitkä turkki ja muistuttaa ulkomuodoltaan todella paljon aikuista havaa jo. ^^
Fitzgo
LAINAUS(Sundae @ 14.11. 2004, 16:29)
Meidän "yläkerrassa" asuva hava on jo niin nätti tyttö wub.gif Neidillä on jo aika pitkä turkki ja muistuttaa ulkomuodoltaan todella paljon aikuista havaa jo. ^^

Mahtaa olla ihuna wub.gif Minkäs ikäinen se nyt onkaan?
Sundae
LAINAUS(Fitzgo @ 14.11. 2004, 16:36)
Mahtaa olla ihuna wub.gif Minkäs ikäinen se nyt onkaan?

Taitaa se olla sellainen puolivuotias.. En ole ihan varma, taitaa olla päälle puoli vuotta. Mutta nätti se on wub.gif
-inessa-
LAINAUS(Sundae @ 14.11. 2004, 17:53)
Taitaa se olla sellainen puolivuotias.. En ole ihan varma, taitaa olla päälle puoli vuotta. Mutta nätti se on wub.gif

No kyllä varmaan on ihana wub.gif
Fitzgo
LAINAUS(Sundae @ 14.11. 2004, 16:53)

Ok. smile.gif Tiiätkö kennelnimeä? oot varmaan kyl joskus kertonu wink.gif
Dommie
http://www.geocities.com/minjagalleria/stand2.JPG

Tuossa eilen otettu kuva Minjasta. Yrittää seisomista, mutta ei kovin hyvä kuva. Jotenkin outo rolleyes.gif Mutta älkää antako sen häiritä innocent.gif Kuva tarkoitettu niille joita kiinnostaa Minjan turkin pituus, kuten Paula tongue.gif
-inessa-
Aivan ihana toi kuva! wub.gif Näyttää oikeesti ihan Vallulta! Saman pitunen turkki wink.gif
Havahava
Nelli: Minjallahan alkaa turkki kasvaa hyvää vauhtia !
smile.gif

Elilltä poistettiin tänään hammaskivi, neiti on vielä ihan tokkurassa..
Dommie
Jos vaikka ensi kesänä pääsis näyttelyyn teehee.gif Oisko Vallusta tuoreita kuvia?
Fitzgo
LAINAUS(-Riepu- @ 15.11. 2004, 18:38)
Jos vaikka ensi kesänä pääsis näyttelyyn teehee.gif Oisko Vallusta tuoreita kuvia?

Toivottavasti pääsette! Vallusta on melko tuore kuva,esim.Tiian kotareilla [luultavasti]. Se on siis otettu SNJ:n erkan junnuista,mutta siitä saa jotain tietoa turkin pituudesta wink.gif Minkä näkösiä te havaihmiset muuten on? Mä oon kyllä Miian nähny,mutten muita biggrin.gif
Minja on kyllä kaunis ja ihuna! wub.gif
Dommie
Mikä sen sivun osoite on, siis Tiian sivujen?

Tässä on muutama kuva musta
1
2
3
Tää en kyllä ole minä, vaan Minja, mutta pakko laittaa kun oli niin hyvä ilme xD
On taas kyllä niin hirveitä kuvia, että laugh.gif

Laittakaa tekin itestänne kuvia, etten oo ainoa joka joutuu häpeämään.
-inessa-
Mun kotarit (jos mua tarkotitte laugh.gif ) on www.freewebs.com/tiia_tipsu
tossa alla taitaakin lukea wink.gif
Ihania kuvia! wink.gif
Dommie
Kävin kattoon Vallun kuvan, ihana wub.gif
Fitzgo
Mä voisin taas räpsiä Vallusta kuvia smile.gif
Mulla on kuvia irc-galleriassa,nimellä emsu^. Ja sitten ii2:ssa nickillä pingu^. wink.gif Siellä on kuvia myös Vallusta wink.gif
Ihania kuvia Nelli!
Dommie
LAINAUS(Fitzgo @ 16.11. 2004, 19:01)
Ihania kuvia Nelli!

Tosi ihania biggrin.gif cool.gif lookaround.gif
Dommie
HUOMIO!

Mun piti tehdä jo joskus aikoja sitten bichon havanais sivut, mutta en ole saanut aikaiseksi lookaround.gif Nyt sain uuden innostuksen ja tahdoisin väsätä sivut, mutta en kyllä jaksaisi yksin, eli tarvisin yhden tai pari innokasta auttajaa ;D Saisi päivitellä kanssani sivuja, auttaa niiden tekemisessä, ym. Eli jos olet HTML-kielitaitoinen havaihminen, olet etsimäni henkilö biggrin.gif

MUOKS

Tarvisin kuvia sivujen ulkoasuun, joten jos tahdot antaa havakuvia ulkoasuun, niin pistäpä alle linkkiä ; )
Fitzgo
Mä en kyllä sivuja osaa tehdä,mutta voin kai mä jotenkin olla avuksi smile.gif Millaisia sivuja siis..? Ja Vallun kuviakin voi laittaa smile.gif
Dommie
No ainakin foorumi ja sit sellaset infosivut tongue.gif Tai jotain.
Fitzgo
Ok smile.gif Hyvä idea! thumbup.gif Mä voin vaikka auttaa jos tarviit jotain tietoja,tai jotain..?
Fitzgo
Vallulla otettiin virtsanäyte ja siinä oli verta confused.gif Ajateltiin että on joku tulehdus tai syöpä! Mutta onneksi ei ollut mitään smile.gif
Fitzgo
Tänään oli jyviksen nuoremmissa junnuissa 5 Janette ja hava smile.gif thumbup.gif
Ei kai se vain Elli ollut..?
Dommie
Viikolopun olin Kokkolassa niin en oo voinut kirjoitella wink.gif Minjalle tuliaisena tuotiin kaksi takkia ja heijastinvaljaat thumbup.gif
Rochas
Juu, Ellihän se oli jolla Janette kisasi, oli viidensiä lopulta! wub.gif
Havahava
Joo kyllä se Janette mein Ellin kanssa oli. smile.gif
Itse pääsin Ellin kanssa lauantaina n. 10 parhaan joukkoon. smile.gif
Dommie
Onnea Miia wub.gif
Fitzgo
Juu,niillä meni hienosti. Olin jo kirjottanu melkein että kenellä kisasit su,mutta sinä paras oot tietenkin jo voittanut osarin! biggrin.gif
Vallu söi suklaata confused.gif
Dommie
Ei kai Vallupojalle käynyt kuinkaan?

Me tultiin just lenkiltä, Minjalla oli taas vauhti päällä tongue.gif
-inessa-
Joo ei Vallulle ainakaan vielä mitään ole käynyt... Vaikka aika paljon söi... confused.gif
Fitzgo
Ei sille mitään käyny smile.gif Paitsi partakarvat oli monta pvää ruskeet biggrin.gif
Dommie
Helöu tongue.gif Mie tulin just kampaajalta --> otin kiharat laugh.gif <3
Fitzgo
LAINAUS(-Riepu- @ 26.11. 2004, 19:43)
Helöu tongue.gif Mie tulin just kampaajalta --> otin kiharat laugh.gif <3

Uih! wub.gif Kuvia heti! wink.gif
Jippiih! 3 havaa oli finaalissa! thumbup.gif
Dommie
Moikka (: Tulin tänään Kanarialta cool.gif Hauskaa oli ^__^
Dommie
UP sneaky2.gif

Mitä ootte ostaneet havannalaisillenne? Mä ostin Minjalle sellasen pitkän, vihreän krokotiililelun :> Aion vielä ostaa jotain namiakin pakettiin ^^

/ muokki

Siis joululahjaksi rolleyes.gif
Fitzgo
Ootko nyt ruskee papu? ^^
Mä ostan Vallukalle varmaan [yllätysyllätys]leluja,kun ei voi muutakaan ostaa. Voisin ostaa vaikka jonkun kivan pehmolelun,sillä on kyllä hirveesti leluja.. Mitäs voisin ostaa? Ideoita..? saako teiän havaneesit paljon paketteja? Vallu sai viime jouluna 10 biggrin.gif Ja rahaakin taisi olla 20 e wink.gif
-inessa-
Vallua hemmotellaan aina jouluna biggrin.gif Munkin pitäis ostaa Valmarille jotain...
Dommie
Minja saa yleensä 3 pakettia; multa kaksi (toisessa lelu ja toisessa herkkuja) ja Emmalta & Morrisonilta yhden ^^ Ja Minja on tyytyväinen. Kaikkein parasta joulussa sen mielestä on varmasti se kun porukka on kotona ^^
Fitzgo
Nyt mä olen päättänyt että meistä tulee yhtä aktiivisia keskustelijoita kuin japanese ihmisistä! Jookosta?
Mulla ei oo vielä yhtään joulufiilistä. Mä näin eilen ekaa kertaa,tai siis oon mä nähny sen ennenkin,mut en silittänyt tai mitään. Niin siis mä nain mun kamun havan smile.gif wub.gif Se oli ihana,mut sillä oli lyhyt turki. Ja sit sillä oli myös kiinanharjis wub.gif
-inessa-
Joo-o... Mä tuun auttamaan teitä japsujen kiinni-otossa biggrin.gif *tuskin onnistuu* lookaround.gif Vallulle on jo lahja ostettu! wink.gif
veau
Uih.. Haveneeset on kivoja koiria smile.gif Ei uskois että mäkin olen semmosta joskus esittänyt lookaround.gif
Dommie
Onhan ne kivoja <333 Minkä nimistä havaa olet esittänyt?
Fitzgo
Minäkin olen utelias kuulemaan ketä havaa oot esittänyt San-San..? wub.gif
Onnea 14-vuotis synttäreistä havanais-fani! <3
Fitzgo
En oo varma oonko kertonut,mutta ostin Vallulle joululahjaksi 3 miniköyttä.
Mutta hyvää joulua kaikille! <33 Ja pusuja havoille smile.gif
veau
LAINAUS(Fitzgo @ 22.12. 2004, 23:14)
Minäkin olen utelias kuulemaan ketä havaa oot esittänyt San-San..? wub.gif
Onnea 14-vuotis synttäreistä havanais-fani! <3

Olin sellaisella junior handler koulutus päivillä ja siel oli semmoinen junnu mätsäri ja siellä esitin jonkun havaa. En edes muista sen koiran nimeä ph34r.gif Muistan vaan että sain punaisen nauhan... laugh.gif
Dommie
Minja on ihan hulluna kinkkuun w00t.gif

Hmm. Olipa järkevää. En keksinyt muutakaan tongue.gif
Havahava
Elli sai kangashäkin, häkkiin alusen, lelusetin, toisen pehmolelun ja luita. tongue.gif

Vielä täytyis ostaa uus näyttelyhihna, joko valkonen tai sit resco, ja normaali hihna.. rolleyes.gif Ellillä on kyllä jo nyt niin paljon leluja että saa riittää biggrin.gif

Tossa joulukortti, vähän myöhässä.. blush.gif
[WaLLu]
Meille haettiin tänään musta havanaissi, Wertti... wub.gif
Tuo meidän toinen koira, hava-cottoni sekoitus Wallu on "hiukka" kade, mut Wertti vaan murisee sille. thumbup.gif
-inessa-
Onnea Wallu!! wub.gif Ihana kortti Miia!
<Aino>
LAINAUS(Havahava @ 26.12. 2004, 19:12)
Elli sai kangashäkin

Voi ei sitä kangashäkkiä laugh.gif
Kyllä me osataan Miia... cool.gif laugh.gif w00t.gif
Havahava
[Wallu] : Mistä kennelistä? Vanhemmat? wink.gif

Aino: Niinhän me osattiin, ei jouduttu muuta ku menee Suskin luo toiseen kerrokseen häkin kanssa, joka oli loppujen lopuks iha iisi kasata.. blush.gif laugh.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.