Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Havannalaiset 3
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > FCI 9: Seurakoirat ja kääpiökoirat
Sivuja: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13
Dommie
Alkoi tuolla edellisessä olla jo aika monta sivua, niin eikös jatketa havamaisia pulinoitamme tänne? smile.gif
-inessa-
Hmmm... Voisinkohan mäkin tulla tänne niinkun "viralliseksi" käyttäjäksi kun hava-kiinnostus vaan nousee? wub.gif biggrin.gif
Dommie
Toki, toki wink.gif biggrin.gif Kaikkihan tänne on tervetulleita smile.gif
-inessa-
no kiva kiva wink.gif Onks kukaan menossa Jyvikseen? siis rotuhehään? smile.gif
Havahava
Me ei mennä rotukehään, junnuilemaan vain tällä kertaa.
havanais-fani
moips tongue.gif tänään alko sitte syys loma! thumbup.gif mitäs aijotte tehäconfused.gif
mä meen vaan mummolaan laugh.gif no ainakin siellä on iso piha jonne voi tehä "agi radan" sleepy.gif

no ei sitte muuta kun HYVÄÄ SYYS LOMAA T. kaisa & Leevi

p.s. nelli: kiva toi sun uus nicki thumbup.gif
-inessa-
kiva kiva... mä oon nyt mummilla... ja torstaina lähetään mökille... sleepy.gif
Dommie
Tipsuh: En eka meinannu tunnistaa sua biggrin.gif wink.gif

Huomenna sit Seinäjoelle, iik. Mä en ehdi näkeen havoja sneaky2.gif
Dommie
Älyttömästi onnea Miialle junnumenestyksestä wub.gif wub.gif wub.gif flowers.gif Tunnistitko mua kenties? biggrin.gif
Rochas
Joops, ei taida Miia päästä jyviksen osariin. biggrin.gif
Havahava
KIITOS biggrin.gif Nelli; mä ainaki näin sut vilaukselta.. cool.gif
Fitzgo
Voitit sä Miia osarin?
OnneaOnneaOnneaOnnea flowers.gif
Kiitoksia noista onnitteluista,jotka toisessa havapulinassa on biggrin.gif
Havajunnut jyrää! wink.gif
Dommie
LAINAUS(Havahava @ 24.10. 2004, 00:50)
KIITOS biggrin.gif Nelli; mä ainaki näin sut vilaukselta.. cool.gif

tongue.gif Sori etten tullut onnitteleen / puhuun, mutta en tiennyt että oisitko tunnistanut mua enää lookaround.gif blush.gif stupid.gif
Havahava
LAINAUS(-Riepu- @ 24.10. 2004, 20:26)
tongue.gif Sori etten tullut onnitteleen / puhuun, mutta en tiennyt että oisitko tunnistanut mua enää lookaround.gif blush.gif stupid.gif

Ei mitään, mulla oli koko ajan sellanen kiire päällä, mun piti tulla sulle juttelemaan ja kaikkee lookaround.gif
Fitzgo
Siellä toisessa keskustelus kysyit Miia Pätkän nimee. Eli kuten Hanna sanoikin se on siis Agitato. Ja jyvikseen ne on kait tulossa smile.gif Se kisaa nuorten luokassa.
Fitzgo
Miekin sain nyt vaihettua nickin biggrin.gif
Vallu pyöri äsken p*skassa ulkona biggrin.gif confused.gif
Rochas
EMMA SOITA MULLE biggrin.gif Sä et vastannu kun yritin soittaa, enkä oo jaksannu enää yrittää. wink.gif Mä en pääse tällä viikolla kouluun.

Kiva uus nick, siitä kirjasta wub.gif
-inessa-
No mutta mutta... Hanna tai Emma?! Jos ootte tulossa tonne dallujen pentunlyyn ni voisko teilt viedä? smile.gif laugh.gif
Dommie
Heipuuuu smile.gif HMMM. tongue.gif Tultiin juuri koirapuisosta, siellä oli kaksi kivaa löytökoiraa, toinen oli vähän niinkuin musta havannalainen ja toinen näytti valkoiselta havalta, mutta oli vaan vähän isompi ja lyhytturkkisempi ^^
Rochas
LAINAUS(tipsuh @ 27.10. 2004, 19:21)
No mutta mutta... Hanna tai Emma?! Jos ootte tulossa tonne dallujen pentunlyyn ni voisko teilt viedä? smile.gif laugh.gif

En oo miettiny, siihenhän on vielä miljuuna vuotta... lookaround.gif Enkä tiiä jaksaako tuonne lähteäkkään kun ei se ole ees virallinen ja mä en löytäs junnukoiraa ja ja ja biggrin.gif
Fitzgo
Ihunia oli varmasti! wink.gif ^^
En tiiä voiko viedä. Miks sä et Mindiä vie? huh.gif
Rochas
LAINAUS(Fitzgo @ 29.10. 2004, 20:57)
En tiiä voiko viedä. Miks sä et Mindiä vie? huh.gif

No jaa, lets luuk. rolleyes.gif
-inessa-
Uppia uppia... Tää oli jo tuolla tokan sivun puol välissä... laugh.gif thumbup.gif
Rochas
Dalluihin jatkoa.. En mä voi Mindiä sinne viedä kun sillä on juoksut confused.gif Mutta jos jonkun muun junnukoiran löydän niin kaipa voisin tulla. wink.gif
-inessa-
Minäkin voisin tulla jos Hannakin on tulossa/menossa^ Mutta koira... Kysäsen Jadegardenia
Fitzgo
Apuuva! Minne havaimmeiset karkottu kun myö vaan täällä höpistään..?!
Dommie
Täällähän minä tongue.gif Ei vaan ole ollut nyt oikein mitään asiaa tongue.gif Jaahas, tänään taas Minjan pesupäivä rolleyes.gif
-inessa-
Juu täällähän me wink.gif tongue.gif Mitäs teille kuuluu? Onnittelut vielä Miialle pentunäyttelyn sijoituksesta! flowers.gif
Fitzgo
LAINAUS(tipsuh @ 6.11. 2004, 18:39)
Juu täällähän me wink.gif tongue.gif Mitäs teille kuuluu? Onnittelut vielä Miialle pentunäyttelyn sijoituksesta! flowers.gif

Minultakin onnea! smile.gif
-inessa-
Hmmm... Eikös täällä ole kukaan? huh.gif
Havahava
Kiitos kiitos smile.gif
-inessa-
Kysykää nyt jotain kun täällä ei oo ketään? biggrin.gif
Dommie
Hei tongue.gif
-inessa-
LAINAUS(-Riepu- @ 9.11. 2004, 18:16)
Hei tongue.gif

Heíps vain. biggrin.gif Vähän mä ootan jyvistä!! Toivottavasti ehitään katoo sitä havakehääkin.. Olis kiva nähä sekin. Saattaa vaan mennä vähän päällekkäin kun cairnikehätkin on siinä ja Hannan koira sinne... Jos nyt oikein muista millon havat oli. tongue.gif
Fitzgo
Vallulla on korvatulehdus confused.gif Just sen silmätulehdus parani,ja nyt on korva... Saatin jopa alennustakin kun käydään niin usein! biggrin.gif
-inessa-
LAINAUS(Fitzgo @ 9.11. 2004, 19:32)
Vallulla on korvatulehdus confused.gif Just sen silmätulehdus parani,ja nyt on korva... Saatin jopa alennustakin kun käydään niin usein! biggrin.gif

Voi raukkaa sad.gif confused.gif Pikaista paranemistä Valskille! smile.gif wub.gif
Fitzgo
LAINAUS(tipsuh @ 9.11. 2004, 19:04)
Voi raukkaa sad.gif confused.gif Pikaista paranemistä Valskille! smile.gif wub.gif

Juu,kyllä se nopeasti paranee wink.gif
-inessa-
hyvä wub.gif
Fitzgo
LAINAUS(tipsuh @ 10.11. 2004, 09:08)
hyvä wub.gif

Se on jo parantunut aika paljon. Sulla on muuten ihuna toi ava,Iines wub.gif
-inessa-
LAINAUS(Fitzgo @ 10.11. 2004, 22:47)
Se on jo parantunut aika paljon. Sulla on muuten ihuna toi ava,Iines wub.gif

Juu-uh... wink.gif Hanna laitto... Mut haluun sen kuvan mis Iines on mun sylissä, se on paras wub.gif Mut se ei oo viel tietsikalla
Dommie
Voisko joku kuvata mulle jyviksestä havanesejä?? PLIIS! Ja mitä muita roturyhmiä siellä on sillon kun te meette? Mulle saa myös kuvata nöffeja ja portugalinpodengoja innocent.gif

Mä sain tänään KAisalta postin, kiitos wub.gif
-inessa-
Nelli se täällä vaan jaksaa käydä biggrin.gif wink.gif Emmakaan ei aina ole, joten täällä ei käy kukaan blink.gif
Rochas
LAINAUS(-Riepu- @ 11.11. 2004, 17:05)
Voisko joku kuvata mulle jyviksestä havanesejä?? PLIIS! Ja mitä muita roturyhmiä siellä on sillon kun te meette? Mulle saa myös kuvata nöffeja ja portugalinpodengoja innocent.gif

Me Tiian kaa varmaan voidaan havoja kuvata, jos ehditään. En just nyt muista monelta ne oli, mutta jos lauantaina ennen junnuja on kaikki niin ei taida onnistua kun pyöri(tää)n varmaan kokoajan cairnikehällä. wink.gif
-inessa-
LAINAUS(Rochas @ 11.11. 2004, 19:08)
Me Tiian kaa varmaan voidaan havoja kuvata, jos ehditään. En just nyt muista monelta ne oli, mutta jos lauantaina ennen junnuja on kaikki niin ei taida onnistua kun pyöri(tää)n varmaan kokoajan cairnikehällä. wink.gif

Tajusin just et meijän pitää herätä ainakin seittemältä! blink.gif Koska siel olin hyvä olla joskus 9.30... (vai?) Tai ainakin viim. 10.00 ohmy.gif Joten herätys puol 7 tongue.gif
-inessa-
Koska matkaanki menee joku puol tuntii... Yksään sulle "aikataulun" wink.gif
Fitzgo
Voinhan mä täällä käydä useemminkin,mut sit kirjustaisin vaan kaikkee outoo biggrin.gif
Jyvikses on muuten aika paljon havoja smile.gif Mullekin voi toki kuvata niitä wub.gif
Dommie
Hoi taas. Mä en ikinä keksi mitään kirjoitettavaa, hölisen vaan aina jotain omaa rolleyes.gif
-inessa-
Juu-uh... Mäkin vaan pölisen aina jotain omaa... biggrin.gif Mitäs teille kuuluu? Tai mitäs ootte tehny tänään?
Fitzgo
Tänään kuuluu ihan hyvää. En oo vielä oikein muuta tehny kun iskälle laulanut. Laulettiinko kenenkään uros koiralle tai annettiin lahjoja,tms? vallulle ei kun eihän se oo isä biggrin.gif Tajusin muuten et Valluhan taitaa olla ainoo uros kenestä täällä pölistään! smile.gif
-inessa-
Hmmm... Niimpä taitaa olla wink.gif wub.gif Mie soitan kohta Emma sulle!
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.