LAINAUS(abc @ 21.10. 2004, 09:03)
Ja täytyypi myös hämmästellä, että onpa ainutlaatuinen ja pitkäikäinen tuo Stereokoira, kun siitä vieläkin on avustajaksi

Juu, mutta ennen koirat olikin rautaa.. On se tosin maksanut vapaaehtoisia eläkemaksuja jo pitkään, muttei sitte kuitenkaan malttanut jäädä eläkkeelle... Pian sen alkaa olla pakko... Elikkä mä tartten pian uuden avustajakoiran.. sellaisen, joka hallitsee myös nykytekniikan polttavine DVD -asemineen(lausutaan DiiViiDii)...
LAINAUS(toiskan muori @ 21.10. 2004, 11:43)
mutta mihinkäs on se Ceen ferrari joutunut, siitä ei ole ollutkaan juttua pitkään aikaan. Vallanko sitä Manhattanilla jalkamiehenä? Tulikos se liian kalliiksi, kun on koirakin hommiin tarttenut laittaa
Mä myin Ferrarin, ja ostin yhdeltä taksikuskilta taatusti aidon Mona Lisa -taulun.. Siis sen originaalin.. Sen on pakko olla just se alkuperäinen, koska hinta oli niin älyttömän kova.. Hmmm, mitäpä sitä mies ei uhrais aidon taiteen eteen?? ja taatusti saan siitä voittoa kun ilmoitan julkisesti että se on nyt mulla ja saattaa tulla myyntiin kun kyllästyn siihen.. Siis jos kyllästyn, koska ne silmät, ne silmät...
Toisaalta se kyllä kannattais myydä, koska mun sijoitusbisneksistä katoaa perimmäinen ajatus, elikkä voiton maksimointi, jos pidän kaikki parin miljoonan taulut itse vaan silmien takia...
Se, että laitan koirat töihin, ei ole varallisuudesta kiinni, vaan kasvatusmetodeista.. Mä yritän opettaa mun koirista kunnon koirakansalaisia.. Esimerkiks mun australianhuskylle mä lähetän kerran kuukaudessa täältä kotopuolesta Manhattanilta sellasen ihanan paketin Australiaan.. Siellä on kirje, jossa kerron kuulumiset kotipuolen tapahtumista, hieman oikeata kahvia, vähän sokeria, leivonnaisia ja uudet villasukat.. siis mitä täältä kotopuolesta nyt voi sinne jonnekin lähettää..
Niin, ja hieman kunnollista tupakkaa...
LAINAUS(Vahtikoira Lähetetty 21.10. 2004 @ 17:32)
Kyllä siinä on stereot kaukana, kun muorin luona alkaa koirat haukkua. Kysehän on paljon kehittyneemmästä Surround Sound System 5.1, jossa äänet tulevat viidestä eripuolille sijoitetusta kaiuttimesta ja sitten vielä yhdestä, joka vastaa matalista taajuuksista eli bassosoundeista... siitä tuo 5.1
Tuollainen löytyy siis hiennoimmista elokuvateattereista ja tietysti kaanaantien päästä.

Muorin sovellettu kotiteatterijärjestelmä, versio 5.1...
Voin vain kuvitella millainen videotykki muorilla on.. Koira laitetaan seisomaan valkoista seinää kohti, ja suuhun asennetaan kirkkain valaisin mikä talosta löytyy.. sen jälkeen koiran suu suljetaan tiiviisti, ja avataan koiran silmät... Valo heijastuu silmistä suoraan valkoiselle seinälle..
Sit muori laittaa diakuvan silmän eteen vuorotahdissa ja ne diat heijastuu sinne seinälle...
Siinä se on, visuaalisesti ja äänentoistollisesti ehkä alkukantaisin kotiteatteriratkaisu Suomessa, mutta toisaalta omaperäisinkin

Cee
-Sony records-