Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: "Taksiasemalla"
Puskaradio > Puskis > K-18
Mansku
laugh.gif Unohdin kertoo teille viime lauantaiyön stoorin lookaround.gif

Kello oli jotain 03.00-04.00 välillä, kun kännykkä pärähti soimaan. No, meikä siihen unenpöpperössä vastaamaan..Luulin että jollekin omaiselle sattunut jotain ohmy.gif Keskustelu sujui tällä tavalla:

minä: "M.... T...
ääni (miehen) puhelimessa: "Tuutko hakeen mut pois täältä?"
minä: "Mistä täältä?"
mies: "No, täältä!"
minä: "Missähän suunnilleen oot?"
mies: "Täällä ravintolassa tietenkin!"
minä: "Jaa, niinkö."
mies: "Joutaisin jo kotiin, haetko?"
minä: "En tuota taida tulla, josko taksin soittaisit."
mies: "Sikshän mä sulle soitinkin.."
minä: "Ei tää kyllä nyt oo taksiasemalla, vaan ihan yksityisen ihmisen kännykkä johon soitit."
mies hetken hiljaa ja jatkaa: "Ai anteeksi kamalasti. Mutta on sulla kiva ääni..Voitaisko jatkaa puhelua?"
minä: "Oikeestaan olin jo nukkumassa ja että varmaan ukollakin ois tähän jotain sanottavaa."
mies: Harmi, saanko soittaa joskus uudelleen?"
minä: "Ei se oikein sovi..Koita nyt saada se taksi jostain."
mies: "Onko ihan varma ettei tää oo taksiasemalla?"
minä: "Ei varmasti oo."
mies: "No, hyvää yötä ja anteeksi häiriö!"
minä: "Sattuuhan sitä, mutta seuraavalla kerralla kun on ohranjyvä silmässä, pyydä portsaria soittaan taksi. Hyvää yötä."

lookaround.gif Kaikkea sitä sattuukin viikonloppuisin..Onneksi mulla on aika pitkä pinna ja vaikka mise oli humalassa, pyyteli anteeksi.. tongue.gif
Wanssu
Heh biggrin.gif
Ite olisin kyllä jo sulkenut puhelimen, ei ois pinna kestänyt noin kauaa.
~mirGGu~
heh biggrin.gif
sipa
Mä inhoo noita yösoittoja.. angry.gif Kun en saa sitten enää unenpäästä kiinni ja valvon ja valvon.. Kännykkä pysyy meillä yöt kiinni mutta kotipuhelintahan ei viitsi sulkea tai ottaa töpseliä pois seinästä. Onneksi harvoin siihen kukaan soittakaan enään nykyisin.
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.