Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Formulat ja Coulthard
Puskaradio > Puskis > K-18
Arissa
Erittäin suureksi harmikseni huomasin, että ikisuosikkini David Coulthard ajaa todennäköisesti viikonloppuna viimeisen F1 kisansa. Tosin Coulthardilla saattaa vielä olla mahdollisuus päästä Williamsille ensi kaudeksi ajamaan. thumbup.gif Mitäs mä sitten teen jos David lopettaa ajamisen. Ei tule sitten enää seurattua formuloita samaan malliin kuin tähän asti. Olen sentäs vuodesta -96 seurannut Coulthardin ajoja smile.gif . No ehkä jossain vaiheessa löytyy joku toinen suosikki joka ei ole Ferrarikuski eikä McLarenin toinen kuljettaja.

Ja rallikuski Carlos Sainz lopettaa. Ei nyt oikein mene jämäkästi kun mun ehdottomat suosikit lopettaa uransa samoihin aikoihin. blink.gif
Cee
LAINAUS(Arissa @ 22.10. 2004, 00:22)
Erittäin suureksi harmikseni huomasin, että ikisuosikkini David Coulthard ajaa todennäköisesti viikonloppuna viimeisen F1 kisansa. Tosin Coulthardilla saattaa vielä olla mahdollisuus päästä Williamsille ensi kaudeksi ajamaan. thumbup.gif Mitäs mä sitten teen jos David lopettaa ajamisen. Ei tule sitten enää seurattua formuloita samaan malliin kuin tähän asti. Olen sentäs vuodesta -96 seurannut Coulthardin ajoja smile.gif . No ehkä jossain vaiheessa löytyy joku toinen suosikki joka ei ole Ferrarikuski eikä McLarenin toinen kuljettaja.

Ja rallikuski Carlos Sainz lopettaa. Ei nyt oikein mene jämäkästi kun mun ehdottomat suosikit lopettaa uransa samoihin aikoihin. blink.gif

Ehkä just siks sen alkaa olla aika lopettaa, koska se on joidenkin ihmisten "ikisuosikki".. Suosikki niin pitkältä ajalta kuin ihminen vaan muistaa biggrin.gif

Sainz oli aikanaan munkin suosikki, ennen kuin ura lähti laskuun.. En unohda koskaan kun se meni celikalla katollaan sillan kaidetta pitkin rotkon yli smile.gif

Cee
sipa
Toivotaan että David pääsee Williamsille ajamaan.. thumbup.gif Ja koko pakkahan menee ihan sekaisin muutenkin kun miehet talleja vaihtavat.. blink.gif Miten sen taas oppii että Montoyakin on Mc:laareilla.. lookaround.gif Ja Taas Mark Webber on myäs Williamsilla.. Mutta mitenköhän käy ensi kaudella jos eivät saa renkaitakaan vaihtaa kisan aikana.. ohmy.gif Saa nähdä mihin tää menee.. huh.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.