Huomenta täältä myös..Tuo hymiö kuvaa sopivasti mua tänä aamuna..Onneksi ei työpäivää, niin saan herätä ihan rauhassa..Tuli oltua siellä Seinäjoella koko viikonloppu. La aamulla herätys klo 03.45, auton keula Seinäjokea kohti klo 04.15 koska kaverin rotu jo heti klo 9.00 ja meillä chinit vasta 12.40

Mutta kehään päästiinkin vasta lähempänä 14.00.

No narttu päätti sitten etten viitsi tällä kertaa liikkua reippaasti. Tuntui kuin ois vetäny perässään jotain kiviriippaa, tuloksena valionartulle EH/3

Lauantaina käytiin katsastamassa illalla paikallinen tanssiravintola, mutta lähdettiin pois ennen puolta yötä. Kaverilla hyvät unenlahjat ja hän nukkui vaikka seinänaapurit pitivät bileitään isoon ääneen klo 04.00 saakka aamulla. Vasta sen jälkeen pääsin nukkumaan.

Heräsin ennen klo 07.00, aamupalalle, koirat lenkille. Oona sitten oksensi pari kertaa siinä. Se on niin huono syömään reissuilla..Mutta piristyi siitä.

Sitten päästiin hotellilta selvitysten jälkeen Areenaa kohti 9.23, chinit kehässä 9.40..Viime tipassa ehdin kun röyhkeästi etuilin rokotustarkistuspisteellä..Edellisen rodun viimeiset koirat oli menossa.

Oona näyttelyhihnaan ja hieman siinä leikittiin..Sai ainoana narttuna ERIN, toinen sai H:n. Sitten ROP kehä ja Timi tuli paikalle..Tuomari katsoi ja kierrätti kerran ja antoi meille ROP ruusukkeen..Minä hölmönä että täh! Harvoin meidän rodussa narttu voittaa uroksen

Ei sitten jääty isoon kehään kun huomasin että kehät myöhässä ja Oona alkoi taas yökkimään. Kävin ilmoittamassa että lähdemme kotiin.
Olen vieläkin ihan onnesta sekaisin. Toisen kerran peräkkäin Oona ROP chini..
Nyt menen kahville ja koitan herätä saadakseni luuni liikkeelle..Hauskaa päivänjatkoa kaikille