Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Hieno peti kissalla
Puskaradio > Puskis > K-18
Sivuja: 1, 2
Kehäkettu
Ha haa, Cee taas tieteilee! biggrin.gif

CD:n kansi on 12,5 cm korkea. (Se on mitattua todellista todellisuutta..) Eli taisit arvioida Syden hyppärinlahjat vähän alakanttiin, koska se ei kyllä vielä oo 20 cm korkee!

Hmm, toisaalta tuon lipaston todellisesta korkeudesta ei ole kuin Ceen sana.. Sekin tarvis päästä mittamaan. wink.gif
Cee
LAINAUS(Kehäkettu @ 7.11. 2004, 22:35)
CD:n kansi on 12,5 cm korkea. (Se on mitattua todellista todellisuutta..) Eli taisit arvioida Syden hyppärinlahjat vähän alakanttiin, koska se ei kyllä vielä oo 20 cm korkee!

Hmm, toisaalta tuon lipaston todellisesta korkeudesta ei ole kuin Ceen sana.. Sekin tarvis päästä mittamaan. wink.gif

Siis mä itselleni tyypillisesti olin vaatimaton, ja ilmoitin Syden korkeuden hieman yläkanttiin.. Tällä varmistin, ettei jutussa ainakaan esiinny liioittelua..hmmm, toi on just niin tyypillistä mua...

Lipaston tarkka korkeus on 78cm.. Ja kyllä jos ihan totta puhutaan, ei se Syde sinne ihan kevyesti hyppää.. Just saa etutassut reunalle ja kammettua ittensä sinne päälle biggrin.gif

Mutta hyppää sinne kuitenkin!!

Cee
sipa
Mutta Sydehän treenaa koko ajan kauheesti tuleviin kisoihin.. biggrin.gif Eihän noin pieneltä voi vaatia viellä kauheita tuloksia ja noin nopeasti... Mutta katsotaan kuukauden päästä mitä sitten tapahtuu, kun Syde on treenannut ahkerasti päivittäin, ties vaikka näyttäis jo leijumiselta siinä vaiheessa.. thumbup.gif Ja Cee ootko hankkinut sen kiipeilypuun..? Säästyis nimittäin sun reidet niiltä naarmuilta.
Sylppa
LAINAUS(Cee @ 6.11. 2004, 19:32)
Hän itseasiassa on kuin olisi ostanut koko talon multa torstaina..
Cee
-täältä kissatalosta tähän-

tongue.gif biggrin.gif Vain kissat osaavat olla tuollaisia.
Meidän Remullakin oli oma talo.... autiotalo tonteineen jota esitteli minulle ja koiralle yhdessä ulkona olessamme rolleyes.gif
Cee
Ei ole vielä kiipeilypuuta, koska ajattelin rakentaa sellaisen ihan itse.. Luonnon oksista ja tasoista ja silleen.. Hmmm, ainakin ajattelin, eli lopuks käyn ostamassa sellaisen jostain biggrin.gif

Tosta omasta talosta: On se hauskaa, kun vanha koira on melkein paniikissa sohvalla, kun pieni kissa on niin innoissaan ja tohkeissaan... Pieni kissa jahtaa isoa koiraa smile.gif

Tänään muuten hämmästeltiin niinkin ihmeellistä asiaa kuin kaktuksen lehteä:
http://tinypic.com/kn5oy

Ja kun siihen tassulla tääkäs, niin aina se pomppas vaan takas... sitähän sit piti pamauttaa ainakin 60 kertaa ennen kuin kissa uskoo ettei tilanne muutu biggrin.gif

Cee
sipa
Voi pientä.. biggrin.gif Kaktuskin näyttää jättipuulta Syden rinnalla. biggrin.gif Koiran on muuten syytäkin olla paniikissa ja varuillaan kun on tuollainen hurja peto tullut huusholliin.. laugh.gif Eihän sitä koskaan tiedä mitä se peto keksii kun sillä on niin julmetun terävät kynnetkin.. ohmy.gif
Sylppa
rolleyes.gif maailmassa on monta ihmeellistä asiaa, pienen kissan silmin.

Koira selvästi kaipaa aikaa, ennen Syde taloon tuloa wink.gif

mutta katsohan vaan koira kyllä suojelee Sydeä jos tarve vaatii.
s-ml
Sydestä agikissa?
http://www.sandyman.fi/cathouse/kissa_agility.shtml

Ens vuonna sit Messariin SM-agiin..

Meidän irkkusetteri ja labradori kyllästyivät kerran kissan ylivaltaan. Yhteisestä päätöksestä ne lähtivät hurjaan kissan ajoon. Kissa edeltä, koirat perässä ja koko seurue katosi mäen alle. Hetken päästä tulivat mäkeä ylös koirat ensin ja kissa ajoi vimmatusti molempia takaa.
Koira livahtivat lähes vihelellen sisälle taloon; mikäs tässä, vähän aamulenkkiä teimme.. Sen jälkeen kissalle avattiin jopa ovi eikä syöty sen ruokia. Grey ei osallistunut kissan ajoon, sillä oli jo siinä vaiheessa muutaman sentin raapaisujälki kuonossa.

smile.gif
sipa
s-ml laugh.gif Voi luoja mä näin ne sun elikot juoksemassa peräkkäin.. Rohkeat koirat ajamassa pikku kissaa ja takaisin tullaankin sitten "häntäkoipienvälissä".. laugh.gif Mutta tyhmyydestä sakotetaan ja kyllä ne pitää oppinsa saada aina kantapään kautta.. tongue.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.