Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Hieno peti kissalla
Puskaradio > Puskis > K-18
Sivuja: 1, 2
Cee
http://tinypic.com/ehvgw

Cee
Mansku
laugh.gif biggrin.gif Olihan paikan nukkumiseen keksinyt laugh.gif
Eppunen
Voi jestas... pitiköhän tulla pois peruuttamalla wink.gif
sipa
blink.gif On noi katit sitten kummallisia kun änkeävät mahdottomiin paikkoihin nukkumaan.. laugh.gif Luulis olevan epämukavaa..
Cee
Kissat on oikeesti aika omituisia.. En ole niistä koskaan sen kummemmin pitänyt, oikeammin olen kai inhonnut, mutta aika mielenkiintoisen omituisia ne on..

Kissat on itsekkäitä paskiaisia kylmine tunteineen kaikkea muuta kuin omaneduntavoittelun suhteen..

Nyt olen kuitenkin noin vuoden verran miettinyt oman kissan hankkimista että pääsis tarkemmin kissan ajatusmaailman sisään.. Ja olishan se mielenkiintoista nähdä kuinka kaks itsekästä paskiaista tulis toimeen saman katon alla(siis minä ja kissa)...

Mutta on kissat hauskojakin... Kai?

Cee
Wanssu
Ja mä kun luulin että meijän kissat nukkuu oudoissa paikoissa..

Ahtaassa lasten lelulaatikossa joka on täynnä leluja viihtyy tuo toinen, ja ottaa huomioon että se on erittäin iso kissa ja laatikko erittäin kapea.
On ne kisulit kyllä hulluja..
Cee
Kuvia! kansa vaatii kuvia!
Koskee kaikkia joilla on kissa joka tekee jotain typerää...

MiaM oli laittanut hauskan linkin voimahaliin:
http://www.extremefunnypictures.com/funnypic513.htm

Mutta mä haluan lisää kuvia, koska jonain päivänä mullakin on kissa...

Cee
sipa
Mä tykkään kissoista, etenkin Pyhä Birma ja Ragboll kissoista ne on niin ihania ja varsinkin toi "räsynukke" on oikein koiramainen ja seuraa omistajaa ja on muutenkin seurankipeä. biggrin.gif Systeri kävi eilen illalla katsomassa pikkuvaaveja, mutta en viellä ole kuullut miten siellä meni ja oliko ne syötävän suloisia. Hän kun meinaa että Panda kun lähtee (vanhempi koira) niin ottais tällaisen Birman tai Ragdoll kissan. wub.gif Mä olen meidän nurkilla nähnyt pari tällaista ja aivan ihania ovat, tosi kauniita ja isoja.

Mutta tässä yksi osoite jossa voitte käydä niihin molempiin tutustumassa
http://corrie.scp.fi/users/erja.kaartinen
Sandy
Pitää näköjään sen verran kommentoida kyn systeri kerran kirjoitti että kävin birman pentuja katsomassa eilen!!

Olihan se niin uskomattoman söpöjä ja suloisia. Eipä sitä olekaan nähnyt pitkään aikaan pieniä parin kuukauden ikäisiä pentuja. Tällä kasvattajalla ei ole omia kotisivuja mutta oheiselta sivulta löytyy kuvia samanlaisissa kissoista. Pennut olivat sininaamioisia. Minusta ovat niin kauniita sinisine silmineen. tongue.gif

http://www.tamus.net/

Kyllä siinä tuli aika varmaksi, että sitä täytyy Pandan jälkeen sellainen saada. biggrin.gif
Jasubulli
Ei oo kyllä mun kaverin raggarit yhtään koiramaisia, enemmän kyllä hänen norjalaiset on seurallisia, raggarit aika ujoja.
Meidän kisut on ihan maatiaisia, mutta kyllä niitäkin on kiva katella. Iltaiset painituokiot on varsinki hauskoja. Meidän Mustikka (valkoinen tyttö kisuli) tykkää leikkiä vessan vesihanalla, aina kun menee vessaan, niin on varma kaveri mukana biggrin.gif .
Cee
Mulla alkoi taas eilen pyöriä oikeesti kissat enemmänkin mielessä, ja mä kävin tänään kattelemassa kissoja yhessä sellasessa paikassa missä on hylättyjä eläimiä...
Siellä oli montakin kissaa, joista kaks oli ihan muutaman kuukauden ikäisiä.
Toinen oli aika äreä, mutta toinen varsin hauska ja rohkea.. Se istui olkapäällä ennen ku ehdin huomatakkaan ja niskan kautta toiselle olkapäälle ja siitä taas menoks eteenpäin.. Ja sitte ku sitä piti sylissä, alko välitön kehräys(kuin Chevy Corvetten kasipyttynen moottori, vain hiljaisempi).. Se kissa oli varsin hauskan oloinen tehopakkaus ja varsinainen hurmaajatar..
Siinä oli misu, johon voisi rakastua ensisilmäyksellä smile.gif

Saattaapi tytöt olla kuulkaa nyt niin, että Ceen talouteen muuttaa uus beibe ihan piakkoin..
Nimikin on jo mietitty.. Sen nimeks tulee Syvämäkioja. Ei etunimeä, pelkkä sukunimi...
Sen lemppariks tulee sitte Syväri tai Syvis tai Syde.. tai Sydis... Tai jotain...
Se oli muuten melkein kokomusta kissa.. Mutta kaunis oli...

Cee
Cee
Toisaalta hieman pelottaa ajatus kissasta, kun toi vanha koira on AINA inhonnut kissoja ja koirista kun ei ikinä tiedä... Mun aikana koira ei uskaltais ikinä koskea kissaan, jos olisin tehnyt sille asian selväksi..
Mutta esim. mun nukkuessa koira saattais tuohtua kissalle kovempaakin..

Toisaalta taas, kissanpentukin on vain pentu, tuskin koira siihen suuttuis.. Mutta pelko on siinä, että koira käsittää kissan viettiensä vaatimalla tavalla..

No sittenhän sen näkee...

Cee
Katis
No onpas kissalla mielenkiintoinen nukkumapaikka biggrin.gif
sipa
Vai muuttaa kohta uusi beibe Ceelle.. biggrin.gif Kyllä se vaan oli niin että se kissa valitsi sut, ja sä oot tietenkin ihan myyty. thumbup.gif Koirat ja kissat ovat kyllä nykyisin tulleet hyvin toimeen keskenään jos niille ei ole opetettu, että kissoja pitää vihata tai ne ajetaan puuhun. Ainakin Edi on sellainen joka rakastaa kissoja, sun muita pikku elukoita ja hyväksyis oitis uuden perheenjäsenen meille. cool.gif
Sylppa
Päivän selvältä näyttää että Sydis valitsi Ceen smile.gif pakkohan sun on hakee se sieltä hoitolasta kun toinen niin odottaa sinua.
Minun kissa on tullut about 6vuotiaana hoitolasta ja kyllä ne koiran kanssa on samaa perhettä.
Olen aina yhtä hämmästynyt kun tämä itsekäs kehräyskone ymmärtää puhetta. Eikä ne kissat aina ole oman tarkoitusperän haussa, mulle tuli yks masentunut ihminen kylään kissa meni ja antoi suukon sille rolleyes.gif se suukon anto oli enemmän kuin monta sanaa.
toiskan muori
Meillä oli aina ennen kissa tai kaksi. Mutta sitten maalla tulin toisiin ajatuksiin, kun asettelin lyhteitä ulos keittiön ikkunan eteen silmien iloksi, ja lintujen hyödyksi, sai niiden talvisia ruokailuja seurata. Kunnes sitten huomasin että kissa joka nukkui mun vieressä yöllä (muuten sillä oli ihan oma elämä ja kuusi varvasta) vaani niitä lintuja ja kerran jopa sai yhden saaliikseen.
Luonnon kiertokulkuhan se tietysti on, mutta ne vanhat kissat saivat olla sen ajan kun elivät meillä, mutta sitten ei enää ole uutta tullu.

Voisi tiesti harkita sellaista ihan sisäkissaa. Ei kai sellainen hieno rotukissa mitään ulkona pakkasessa vaanisi.

Toisaalta ohmy.gif enhän kyllä nää mitään ihmeellistä siinä, että meidän terrierit metsästää sisälläkin hiiriä.
Päin vastoin kehun niitä kun saavat nuo "luolakoirat" jonkun hiiren jopa kiinni.

Pitäsiköhän tarkistaa omia arvojaan confused.gif
sipa
Toiska ohmy.gif Kyllä sun nyt pitää tarkistaa ne omat arvot.. biggrin.gif

Minäkin laitoin erikseen ruokaa hiirelle, kun se hakee pesäkolostaan auringonkukkasiemeniä lintulaudan alta ja joutuu juoksemaan ainakin meterin niitä hakiessaan, niinpä päätin lyhentää sen matkaa ja laitoin sille oman kasan ihan pesäaukon suulle. biggrin.gif Mutta se onkin maalla, kotiin en sentään niitä halua, kun en vois tappaa niistä yhtäkään. Se metsähiirikin on niin söötti pikkuisine naamoineen.. biggrin.gif
Cee
Toiskan muorilla on asennevamma koskien kissoja biggrin.gif

Mä muuten tänään sain kiinni sen ihmisen sieltä tarhalta joka päättää mihkä kukin löytöeläin luovutetaan.. Tiukan puhelintentin jälkeen päätettiin tavata viikolla ja kattoo asioita..
Mulla on sellanen olo, että Sydis muuttaa aika piankin tänne...

Hyytykää sitte siihen, että mulla on maailman kaunein ja lahjakkain kissa!!

Te tuutte vielä kyllästymään mun kissajuttuihin aikanaan...

Syde sitä ja Syde tätä... Te tuutte lopuks jo oksentamaan kun kehun Syvämäkiojaa...

Mutta niin lahjakkaan oloinen pentu se vaan on...

Olen rakastunut.

Cee

ps. ja kun se sattuu oleen musta, niin mä henkilökohtaisesti ammun sen ihmisen, joka ekana Sydärin nähdessään sylkee kolme kertaa...
sipa
Cee laugh.gif Ei me ihan heti kyllästytä Sydis juttuihin, että anna palaa vaan.. laugh.gif Ja sitten laitat meille kuvia siitä kauniista kissasta ja kerrot päivän tapahtumat , mitä Syde teki, mitä Syde söi..jne biggrin.gif Ihan jännittää jo nyt että miten teillä alkaa synkkaamaan Syden kaa.. thumbup.gif
Cee
Huomenna, jos kaikki menee kuin pitääkin, Sydis muuttaa tänne..

Oikein tässä laulattaa, trallallaa, Syvämäkiojan Antti ja Rannanjärvi ne jutteli kahren kesken, tapa sinä naapurin dopermanni, niin minä nain sen komian siiamilaisen...
hmmm, paitsi ettei Syden etunimi ole Antti...

Syde on muuten tosi snadi vielä.. Siis ihan sikapieni jopa pieneks kissaks.. Mutta kyllä siitä kai vielä sellanen kunnon peipe kasvaa.. Siitä tulee pitkä ja kaunis ja atleettinen Miss Manhattan.. Siis niinku kissojen Miss Manhattan...

Sille pitäis varmaan hommata sit kissan perustarpeiden lisäks joku sellanen kiipeilypuu ja kissoille tarkotettuja leluja.. Mulla kun ei ole koskaan ollut kissaa, niin noista jutuista tarttee ottaa erikseen selvää..
Niin ja koska siitähän tulee varsin älykäs kissa, niin tarttee se varmaan oman tietsikan ja vaikkapa Trivial Pursuit - pelin ihan viimestään jouluna.. Ja taskulaskimen vaikkei sillä ole taskujakaan.. Ja oman tilin pankissa...
Ja kaikkee mitä nyt kissa vaan saattaa tarvita...

No, katotaan nyt huomiseen, että antaaks se tyyppi mulle edes sitä kissaa...

Cee

ps. Musta on tullut varsin eläinrakas ihminen, ku kissankin jo haluan.. Sit ku vähän tästä menee aikaa ja Syde kasvaa, niin me mennään yhdessä jo syöttämään aina sunnuntaisin puluja tonne kirkolle... Siis Sydelle...
Cee
Tosta Syvämäkiojan lempinimistä tuli mieleen yks juttu...

Pappa ajeli mopollaan Lapuan keskustassa ilman kypärää.. Kuinka ollakaan, papan pysäytti nuori ja innokas poliisi..
Poliisi tivasi, että mihkäs papalta on kypärä jääny, ku mopolla täällä kylillä kuljetaan ilman kypärää?
Pappa vastas ihan rauhassa, että kuules kloppi, sinne se jäi perkele Syvärille jo aikaa sitte...

Cee
s-ml
Wau, musta kissa smile.gif
Mulla on ollut muutamia mustia kissoja myöskin. Aika upea näky mustan kiiltävä turkki ja vihreänä loistavat silmät.

Kissalla on vinttikoirien luonne, tai vinttikoirilla kissojen luonne. Läheltä kuitenkin liippaa, ja molemmat kusevat sisälle. No joo, joskus kuitenkin..
Kunhan tutustut tähän mystiseen, tyylikkääseen, ja hieman kesyttömään maailmaan, on sullakin pian vinttikoira joukon jatkona smile.gif
Wanssu
Noniin tässä nyt muutama kuva kissoistani, ottakaa huomioon että He ovat jo erittäin vanhoja rouvia, 13 ja 14 vuotiaat.
En nyt saanut heitä kiinni nukkumasta mistään oudoista paikoista, mutta sitten kun saan laitan tänne.

Tässä äiti kisuli:
Sissi
Kuten masusta huomaa muutamat pennut on maailmalle syntyneet.
Sissi pihalla

Ja tässä Sissin tytär:
Ulpu
Ulpu pesässään vaatekaapissa
Ulpu mammii
Ulpu pihalla

Ja yhteiskuvia:
Sissi ja Ulpu pihalle menossa

Siinä meitin akat smile.gif
Cee
LAINAUS(s-ml @ 3.11. 2004, 19:55)
Wau, musta kissa smile.gif
Mulla on ollut muutamia mustia kissoja myöskin. Aika upea näky mustan kiiltävä turkki ja vihreänä loistavat silmät.

Kissalla on vinttikoirien luonne, tai vinttikoirilla kissojen luonne. Läheltä kuitenkin liippaa, ja molemmat kusevat sisälle. No joo, joskus kuitenkin..
Kunhan tutustut tähän mystiseen, tyylikkääseen, ja hieman kesyttömään maailmaan, on sullakin pian vinttikoira joukon jatkona smile.gif

Ei niin, mulla ei ole pian vinttikoiraa joukon jatkona, koska jouko ei pidä vinttikoirista...

No ei vaan, eihän sitä ikinä tiedä...

Mutta kun ei ole vinttiäkään vielä...

Cee
Cee
LAINAUS(Wanssu @ 3.11. 2004, 20:59)
Noniin tässä nyt muutama kuva kissoistani, ottakaa huomioon että He ovat jo erittäin vanhoja rouvia, 13 ja 14 vuotiaat.
En nyt saanut heitä kiinni nukkumasta mistään oudoista paikoista, mutta sitten kun saan laitan tänne.

Tässä äiti kisuli:
Sissi
Kuten masusta huomaa muutamat pennut on maailmalle syntyneet.
Sissi pihalla

Ja tässä Sissin tytär:
Ulpu
Ulpu pesässään vaatekaapissa
Ulpu mammii
Ulpu pihalla

Ja yhteiskuvia:
Sissi ja Ulpu pihalle menossa

Siinä meitin akat smile.gif

Komeita kissoja! Mutta ei tietenkään NIIN HIENOJA kuin Sydestä tulee, koska mikään ei voi olla niin hienoa kuin mun täydellinen Syvämäkioja...
Aivan, niin se vaan on...

Ceemäkioja
sipa
Ceemäkioja Wautsi.. Jo tänäänkö se tyyppi uskaltaa luovuttaa kissan sulle.. huh.gif Malttamattomana odottelenkin sitten kuvia Miss Manhattanista.. wub.gif

Toi Syväri ja kypärä juttu oli hyvä.. laugh.gif
mirka
Onpa kissalla ihana riippumatto laugh.gif
Cee
No niin, tänään Syvis sitte muutti mun luo.. Uskomattoman kovahermoinen on tuo mirri.. Alle tunti, niin jo leikittiin, ja alta kaks tuntia ekoihin nopeisiin kierroksiin(tarkottaa hepuleita).. Nyt nukkuu näppiksen ja näytön välissä ittekseen kehräten...
Koira on kyllä tarhassa ja saa tänään tyytyä ulkoruokintaan..

SIIS VITSI SYDE ON HIENO!! YLIHIENO!!! SUPERYLIHIENO!!

Ehkä hienoin kissa jonka olen nähnyt!! Kaunotar ollakseen kissa...

Siinä on enemmän valkoista kuin ehkä muistinkaan... Hienoa valkoista hienossa mustassa...

Hmmm, kaikki on hienoa mikä koskee Sydee..

Syde kehrääkin hienommin kuin muut...

Muutaman kuvankin ehdin ottaa jo Syväristä, anteeksi, Neiti Syvämäkiojasta:

http://tinypic.com/fxkbb

http://tinypic.com/fxkd0

http://tinypic.com/fxkeh

http://tinypic.com/fxkib

http://tinypic.com/fxkiu

http://tinypic.com/fxkjc

http://tinypic.com/fxkjq

http://tinypic.com/fxkk6

http://tinypic.com/fxkko

Rakensin sille ruokailupaikan eteiseen lipaston päälle yhtä keittiön tuolia hyväksikäyttäen.. Saa oppia syömään siellä... Ja koira saa huomenna oppia, kun seuraavan kerran sisään pääsee, ettei se halua suinkaan varastaa Syden ruokia..
Niin ja sit koira haluaa myös huomenna oppia sen, että Syvikseen EI KOSKETA pahalla...

Sydelle kelpas kohtuullisen kivasti sen ensimmäinen ateria täällä Manhattanilla.. Se oli Whiskasin häränlihaa kastikkeessa.. Huomenna syö varmaan sitä taas, kun tuntuu maistuvan.. Ostin mä sille jotain typeriä nappuloitakin, mutta ne taidan syöttää koiralle, koska HIENOt kissat ei varmaan mitään idioottimaisia nappuloita syö... Ei ainakaan mun hieno kissa..
Siinä Whiskas -tuoteperheessä näytti olevan muitakin herkullisen näköisiä juttuja siellä kaupassa! Mutta tolla häränlihalla kastikkeessa -jutulla me alotetaan nyt meidän yhteiselo... Eli sillä jatketaan aamuruokailu, ja illaks sit tarttee hommata vaikkapa jotain kalkkunaa kastikkeessa... tai jotain...

Vielä yks kuva kun neiti on simahtamassa skannerin juureen biggrin.gif

http://tinypic.com/fxo4x

Cee
-mirri talossa-
Lotta
komea katti, täytyy myöntää!! biggrin.gif
Cee
LAINAUS(Lotta @ 4.11. 2004, 22:28)
komea katti, täytyy myöntää!! biggrin.gif

Hän EI OLE katti, vaan nti Syvämäkioja...
Eli Hän on kaunis kissa! EI KATTI!!!

Cee
Cee
Ai niin.. Jos joku sieltä paikasta, josta Syden hain, tunnistaa Syden tms, pyydän ottamaan henkilökohtaisesti yhteyttä ennen kuin sanoo tällä palstalla mitään näppärää..
Tämä kaikki vain siksi, että yritän varjella nti Syvämäkiojan tulevaisuutta parrasvaloista.. Yritän säilyttää tuon ehkäpä maailman hienoimman kissan yksityisen elämän kaikenlaisilta Seiska -lehdiltä...

Siksi, ja vain siksi, ottakaa yhteyttä ennen kuin sanotte mitään typerää...

Cee
-Sydärin manageri-
s-ml
Waude, Varsin Hieno Mirri,
onnea yhteiseen tulevaisuuteen smile.gif

ps. joko se on kussut sun sohvasi..
Kehäkettu
Nätti kissa smile.gif

Tarvii sunkin nyt sitte totutella taas vaihteeks vähän tollaseen itsenäisempään ja kenties itsepäisempään otukseen.. Omahyväisyyttä kyllä varmaan talosta löytyy jo ennen totakin biggrin.gif
sipa
Ihana neiti Manhattan.. wub.gif ja hän on niin pollea siinä näppiksen vieressä että.. laugh.gif ja hiirikin kiinnosti yhdessä kuvassa. tongue.gif Kyllä Sydellä nyt kelpaa kun on saanut oman hienon ruokanurkkauksenkin. thumbup.gif Anna vaan ihan rauhassa tutustua koiran kanssa, kyllä se siitä lähtee menemään. thumbup.gif
Arissa
Söpön näköinen kissa. wub.gif Ei mikään ihme, vaikka Syde valloitti sut heti ensi silmäyksellä. smile.gif
Lotta
LAINAUS(Cee @ 4.11. 2004, 20:38)
Hän EI OLE katti, vaan nti Syvämäkioja...
Eli Hän on kaunis kissa! EI KATTI!!!

Cee

syvimmät anteeksi pyynnöt!!
mitenköhän minä nyt noin saatoin. kaikkihan sen nyt jo nimestä näkee. koko kyläkunnan kaunein(nyttenkin tähän sopis se katti paremmin...) kissa. Mutta voikohan häntä edes kissaksi kutsua. OIKEA JUMALATARHAN HÄN ON!!! smile.gif
Cee
Ihan lyhykäisesti(ku oon duunissa ja on kiire).. Aamulla sain kokea nti Syvämäkiojan terämimmänkin puolen.. Neiti teki oikein hienon hypyn mun syliin.. Tai siis sen piti tehdä.. Hieno hyppy jäi kuitenkin hieman vajaaksi, jolloin vain etutassut tavoittivat mun paljaan reiden.. Syvis kuitenkin koitti pelkillä etutassuilla epätoivoisesti korjata hyppynsä tuloksia..
Aika kivasti tollanen pienikin kissa osaa näköjään roikkua kynsien varassa ja pyrkiä vieläpä ylöspäin..

Mua SATTUU vieläkin reiteen...

Cee
Sylppa
wub.gif En yhtään ihmettele että olet rakastunut, tuohon kissa kehrääväiseen, sillä on söpöt etutassut.
Mun suosikki noista kuvista oli tuo mikä loppuu tunnukseen fxkjq

Remu kissallani on kanssa ruoka paikka niin että ei koira yllä, eli pakstimen päällä. Koira nimittäin söis mielellään kissan ruuat ja se oksentaa kissan ruuista. Mutta niillä on yhteinen vesikulho, koira kiltisti odottaa vieressä omaa vuoroaan jos sattuvat yhtä aikaa juomakupille.
Katis
Kaunis pikku neiti wub.gif
sannukka
No oli kyllä kovin kaunis Neiti wub.gif .

Mutta onnea yhteiselolle thumbup.gif .

(Oikeesti hyi yök, nyt lensi kaamee raatokärpänen poskea päin. Onneks oon yksin töissä tällä hetkellä. Meinas järki lähteä...)
abc
Pakko on minunkin sanoa, että on toi Syde kissan näköinen, jos kuviin on uskomista wink.gif .

Ja mitä tulee manageriin, niin kohta on täplät (mustelmat) poissa, ja hän saa ne itseään paremmin pukevat raidat tongue.gif
Wanssu
LAINAUS(Cee @ 28.10. 2004, 18:43)
Toisaalta hieman pelottaa ajatus kissasta, kun toi vanha koira on AINA inhonnut kissoja ja koirista kun ei ikinä tiedä... Mun aikana koira ei uskaltais ikinä koskea kissaan, jos olisin tehnyt sille asian selväksi..
Mutta esim. mun nukkuessa koira saattais tuohtua kissalle kovempaakin..

Toisaalta taas, kissanpentukin on vain pentu, tuskin koira siihen suuttuis.. Mutta pelko on siinä, että koira käsittää kissan viettiensä vaatimalla tavalla..

No sittenhän sen näkee...

Cee

Eiköhän se kissa sille koiralle takaisin anna jos koira lähelle menee.
Kaikilla joilla tiedän että on kissa ja koira, koira saa kuonoonsa jos härnään alkaa.
Niin on täälläkin, kissat näytti heti missä on kaapin paikka.

Onkos siellä tullut jo paljon kohtaamisia?

Se kissan näpäytys käy kyllä niin nopeasti että.. Ei ehdi edes kissaa sanoa kun tassu on jo kymmenen kertaa käynyt.

Ainiin ja todella ihana neiti on smile.gif
Cee
Eilen ja tänään on ollut koira ja nti Syväri(jatkossa hän) yhdessä...
Hän itseasiassa on kuin olisi ostanut koko talon multa torstaina.. Ei pelkää mitään eikä ketään.. Yrittää saada koiran leikkimään, mutta koira ei halua.
Koira kyllä sietää Häntä hyvin, mutta ei kuitenkaan jaksa innostua Hänen leikeistä...

Eilen Syvis(jatkossa Hän) nautti edelleen härkää kastikkeessa.. Tänään on vuorossa kanaa kastikkeessa, ja huomenna lohta kastikkeessa..
Kommunismiin ja itäsuomalaisuuteen viittaavia nappuloitakin olen Hänen ruokaansa toki laittanut sekaan... Mutta mieluummin Hän näköjään nauttii kaikkea muuta kuin kolhoosioloihin tottuneiden "tavallisten kissojen" nappuloita...

Syde(jatkossa Hän) muuten hyppäs ilman vauhtia tänään 4(neljä) kertaa oman säkänsä verran korkealle lipaston päälle.. Hyppyyn löytyy syy siitä, että olin unohtanut aputuolin pois sen ruokailumestasta, eli Hänen ravintolastaan...
Mutta funtsikaa, NELJÄ kertaa oman säkänsäexcl.gif Siinä saa aika moni vellihanuri treenata todella paljon, ennen kuin pystyy samoihin korkeushyppytuloksiin kuin nti Hän...

Huomenna kuulemme lisää...

Cee
-täältä kissatalosta tähän-
Wanssu
Kyllähän tuo meidän Uldekin hyppii vaikka mihkä ja kiipeää ihan suoraa puutolppaa pitkin ylös ja siellä sitten taiteilee ohuen puupätkän parissa.
Ei tuo neljä kertaa oman säkänsä verran mikään ennätys ole wink.gif
Mutta Ulde onkin ainut laatuaan, harvinainen misu (niinhän ne kaikki..) .
Ja Sissi, "vauvani" joka ei ole koskaan maukunut, ainoastaan jos tuo saaliin sisälle, osaa myös muuten kalastaa ihan itse smile.gif
Niin ja meillä muuten avataan ovet ihan itse, kuljetaan pihalle ja sisälle oman halun mukaan. On kissat niin viisaita.
Ja tätäkin listaa voisi jatkaa vaikka kuinka pitkään whistling.gif
Cee
LAINAUS(Wanssu @ 6.11. 2004, 20:47)
Kyllähän tuo meidän Uldekin hyppii vaikka mihkä ja kiipeää ihan suoraa puutolppaa pitkin ylös ja siellä sitten taiteilee ohuen puupätkän parissa.
Ei tuo neljä kertaa oman säkänsä verran mikään ennätys ole wink.gif

Kuules tyttö... mun ja sun näkemyksillä kissojen kyvyistä vaikkapa hyppiä, on yks pieni ero.. Pieni, mutta varsin radikaali ero...

Syden, anteeksi, siis nti Syvämäkiojan hyppy ON MITATTU tänään!! Ja syviksen säkä on mitattu myös!

Elikkä, mun jutut pohjautuvat todistettuun todellisuuteen, toisin kuin teidän haaveilijoiden...

Ms Sylvanderin hyppy on totista TOTTA!!!!

Cee
-Siis isänihän oli Patrick Sjöberg, totesi syde, ja hyppäsi vielä kerran-

ps. Nekrut Syvikset donkkaa tykeimmin!
Cee
Mulla on muuten jo sopimusLos Angeles Lakerssien kaa, että Syväri siirtyy sinne pelaan korista heti yliopistojakson jälkeen...
Elikkä saattaa tulla muutto eteen täältä Manhattanilta tonne Losiin...

Mutta mitä mies ei donkkaajansa eteen tekis...

Cee
-magic syvämäkioja-
Kehäkettu
LAINAUS(Cee @ 7.11. 2004, 00:59)
Syden, anteeksi, siis nti Syvämäkiojan hyppy ON MITATTU tänään!! Ja syviksen säkä on mitattu myös!

Elikkä, mun jutut pohjautuvat todistettuun todellisuuteen, toisin kuin teidän haaveilijoiden...

Ja nää mitat oli...? Että tiedettäis vähän mitä se todistettu todellisuus oikein on.. biggrin.gif
Wanssu
Tytön pitää sitten varmaan alkaa kulkee videokamera olalla, että saataisiin todistettua näiden rouvien suorituksia.

Eiköhän tässä 14 vuoden aikana kun näitä kissoja on nurkissa pyörinyt, ole tullut tuota todistettua todellisuutta..
Cee
Mitat on: nti Syvämäkioja säkä n.20 cm..
Lipaston korkeus 80 cm..

Juu Wanssu, todisteita kehään tai vaikene biggrin.gif
Ja se, että sulla on ollut kissoja 14 vuotta, ei ole mikään selitys! On mullakin ollut kissa jo 4 päivää, joten tiedän kissoista kaiken...

Tänään ateriaan lisättiin lampaan sisäelimiä, jotka alunperin kyllä on hankittu koiraa silmälläpitäen.. Hyvin maistuu, paitsi että kolhoosinappulat kyllä jää lautaselle, ja sieltä katoaa vaan se lammas...

http://tinypic.com/k9f0j

http://tinypic.com/k9f15

Toi cd:n kansi on siks kuvassa, että se helpottaa superdonkkaajan koon ymmärtämistä...

Syde hyppää niin kauniisti ja hienosti ja korkealle ja kovaa, etten ollenkaan ihmettelisi vaikka se joku päivä vielä meditoiden leijuis mua vastaan eteisessä...

Cee
-Citius, altius, fortius, Sydius-
Cee
LAINAUS(Cee @ 7.11. 2004, 18:16)
Cee
-Citius, altius, fortius, Sydius-

Ja nyt kun te huonosti latinaa osaavat karjalalaiset mietitte, mitä tarkoittaa Sydius, voin heti auttaa.. Se tarkoittaa Syvemmälle...

Cee
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.