Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Ja taas perjantai
Puskaradio > Puskis > K-18
abc
Ei tuntunut tämä viikko niin nopealta kuin aiemmat ohmy.gif , ja itse perjantai olisi saanut jäädä minun puolestani väliin.

Ensin vahailevat rappukäytäviä, ettei tiedä milloin ovat juuri meidän rapussa (porraskäytäviä yht. 8), että osaisi noi ulkoilut järjestää edes jotenkin viisaasti, ettei tarpeetonta häiriötä liikkumisellaan ainakaan vahausduunareille aiheuttaisi.

Sitten verottaja lähettää viestin, mistä en ollenkaan pitänyt confused.gif ja sitten kun sinne virkailijalle yritin soittaa, niin ilmoitetaan, että toimisto on koulutuksessa huh.gif ja nyt saan koko viikonlopun olla kiukkuni kanssa angry.gif , kun en saa tietoja syistä ja seurauksista bored.gif .

Toivottavasti teille muille tämä perjantai on ollut paremmin onnistunutta joka suhteessa, ja

iloista ja rentouttavaa viikonloppua jokaiselle thumbup.gif
Mansku
abc Huonosti nukutun yön jälkeen iski migreeni + jumalaton flunssa..Leonbergillä silmätulehdus sad.gif ...eläinlääkäri menossa pitkin maita ja mantuja (siis tämä tuttu ja turvallinen; joka tuntee mun koirat kuin omat taskunsa). Jätin siis viestin vastaajaan unsure.gif Siivotakin pitäisi ja pestä pyykkiä.. blink.gif Taidan mennä takas peiton alle ja nousta vasta ensi viikolla.. laugh.gif Ai niin, tilasin Helmut Lottin (ah niin ihana laulaja ja komea kuin mikä wub.gif ) konserttiin lipun Turkuun...TIETENKIN samalle päivälle on sata muuta asiaa..Joten se siitä...TAASKAAN en pääse. Onneksi televisiossa 6.11 tunnin ohjelma..edes jotain lohdutusta tongue.gif Jotkut päivät ois syytä poistaa kokonaan kalenterista innocent.gif
sipa
Voi voi teitä reppanoita.. a.b.c yritä nyt olla sen kiukkusi kanssa viikonlopun yli, kun kerran asialle ei mahda mitään, vaikka kuinka harmittaa tuollaiset selviämättömät jutut.. angry.gif Pitääkin niitä lähetellä ihmisille ja perjantaina viellä.. angry.gif Musta tuntuu että tekevät sen tahallaan, kun kerran tietävät olevansa itse jossain koulutuksessa silloin. sly.gif

Ja Manskulla Riittää myös vastoinkäymisiä ihan tarpeeksi.. ohmy.gif Mutta ei se auta vaikka kuinka makaisit siellä peiton alla, päin vastoin kasaantuvat ne vaan enemmän nurkkiin, että ylös sieltä vaan ja vitamiiniä poskeen ja asperiini on hyvä migreenin taltuttaja.. thumbup.gif

Helmut Lotista mä tykkään myös ja olen sitä tässä viime kesänä kuunnellutkin aika usein, kun Ukon siskolla on Helmutin kaikki cd:t thumbup.gif On sillä miehellä kaunis ääni ja puhdas, mutta niin on myös Helmutin pojallakin.. thumbup.gif
Mansku
LAINAUS(sipa @ 29.10. 2004, 13:38)
Voi voi teitä reppanoita.. a.b.c yritä nyt olla sen kiukkusi kanssa viikonlopun yli, kun kerran asialle ei mahda mitään, vaikka kuinka harmittaa tuollaiset selviämättömät jutut.. angry.gif Pitääkin niitä lähetellä ihmisille ja perjantaina viellä.. angry.gif Musta tuntuu että tekevät sen tahallaan, kun kerran tietävät olevansa itse jossain koulutuksessa silloin. sly.gif

Ja Manskulla Riittää myös vastoinkäymisiä ihan tarpeeksi.. ohmy.gif Mutta ei se auta vaikka kuinka makaisit siellä peiton alla, päin vastoin kasaantuvat ne vaan enemmän nurkkiin, että ylös sieltä vaan ja vitamiiniä poskeen ja asperiini on hyvä migreenin taltuttaja.. thumbup.gif

Helmut Lotista mä tykkään myös ja olen sitä tässä viime kesänä kuunnellutkin aika usein, kun Ukon siskolla on Helmutin kaikki cd:t thumbup.gif On sillä miehellä kaunis ääni ja puhdas, mutta niin on myös Helmutin pojallakin.. thumbup.gif

tongue.gif Pojasta tulee myös isänsä kaltainen hurmuri, kunhan vielä kasvaa..Nyt oottelen sitä että saan sen From Russia With Love cd:n..Varmaa on myös että nauhoitan sen tv ohjelman.. thumbup.gif

lookaround.gif Kyllä tää tauti tästä vielä lähtee..Toi migreeni vaatii sen pistettävän lääkkeen, koska en suun kautta oksentelun vuoksi voi ottaa mitään..Ei ehdi imeytyä.. confused.gif Sukuvika on se kun suksi ei luista.. ph34r.gif
abc
No Manskulla on varmaan enemmänkin kestettävää, kun on noiden "sukuvikojen" kanssa elettävä wink.gif .

Ihan näin sivuhuomautuksena voin sanoa, että päänsärkyä (migreeniä) en ole milloinkaan toivonut suurimmassakaan suuttumuksessani kellekään. On vihoviimeinen tauti angry.gif .

Toivottavasti pistos Sinulle auttaa, ja pääset perjantain syrjään kiinni, vaikka sitten vähän myöhemmälläkin thumbup.gif
Mansku
lookaround.gif Kyllä tämä tästä..En vaan erikoisemmin nauti itteni tökkimisestä neulalla shifty.gif Tämä lääke auttaa n. 15 minuutissa, onneksi! tongue.gif
mirka
Viikko meni kuin siivillä biggrin.gif
Taloja on käyty katselemassa ja isäntä on sairaslomalla ja palajaa töihin maanantaina.
Naapureista sen verran, että olivat menneet naapuriin kuokkavieraaksi. Nainen oli vikitellyt toisten miehiä ja myös isätä pariskunnan miestä myös. Kaiken kukkuraksi oli purrut isäntää selkään ja lyönyt kaljapulolla emäntää päähän ja olivat soittaneet poliisit paikalle ja nyt olivat joutuneet soittamaan toisen kerran poliisit paikalle. Poliisit olivat tuoneet soisiaaliviran omaisen paikalle myös koska heillä on yli puolentoista vuoden ikäinen poika joka nyt jäi isänsä kanssa kotiin ja äiti vietiin putkaan. On nyt hyvin todennäköistä, että saavat häädön asunnosta. Säälittää pieni poika vain.
abc
RODNINA, enpäs aukaissut konettani yöllä, niin olisi aika rientänyt paremmin kanssasi turistessa laugh.gif . Aamuyöstä vasta, tuli minulle unonen. Naapuritko Sinua valvotti?

Noin hurjasta "juhlinnasta" naapurien taholta, edesauttaa varmasti häätöasian edistymistä heille.

Ja taas, lapsi kaiken kaaoksen keskellä confused.gif . Se se onkin surullista, kun lasten turvallinen ja tasapainoinen kasvu aikuisuuteen on uhattuna jo pienestä pitäen sad.gif

Ja ajan kulumisesta, niin tottahan toki se rientää, kun suunnittelee tulevaa ja asuntoja kiertää katselemassa biggrin.gif . Tsemppiä vain kivan talon löytämiseksi thumbup.gif .

Seuraavan kerran, kun yötäni valvon, on tultava kurkkaamaan, että niinköhän RODNINAkin valvoo rolleyes.gif .
abc
Manskulle piti sanomani, että nopeastipa se pistos auttaa thumbup.gif . Minulla paras pillerimerkki on auttanut puolen tunnin kuluttua ja yhden pillerin voimalla. En ole rokotetta koskaan kokeillut, sillä minusta ei olisi itseeni (eikä toisiinkaan) neulan tökkijäksi.
Mansku
tongue.gif Voi vitsi...Täs on kuule kaikkien näiden viimeisten 10 vuoden aikana röntgentutkimukset, ultrat, ohutneulanäytteet, tietokonetomografiat (kerrospäänkuvaus/viipalekuvaus) ym käyty läpi..ja useaan kertaan selkäydinpuudutettu että toi on kaikista pienin juttu. confused.gif Välillä epäilen että kärsiikö juoda mitään vai vuodanko kuin seula wink.gif lentokoneeseen tai lentokentälle en oo uskaltanu, kun jalassa on metallia..Kuvitelkaas siinä että oon menossa metallinpaljastimen läpi ja se alkaa huutaan kuin palosireeni biggrin.gif Kuka uskois että jalassa se metalli on..veisivät mut strippaamaan jonnekin huoneeseen lookaround.gif
sipa
Mansku kauhee tunne varmaan jos vuotais kuin seula.. huh.gif Mutta kyllähän noihin piikityksiin tottuu aikanaan jos joutuu sitä pakosta tekemään. Ja kai sulla on lääkärintodistus siitä metallista.. biggrin.gif Ettei ne vie sua strippaamaanmihinkään huoneseen.. laugh.gif

RODNINA Kyllä on todellakin hirveet naapurit.. ohmy.gif Toivottavasti löydätte sen uuden asunnon pian tai edes noi häiriköt saavat häädön. lookaround.gif
mirka
Nyt ollaan useamman naapurin kanssa käyty isännöitsijän luona vaatimassa naapureille häätöä. Isännöitsijä laittaa asian vireille, se on sitten eri asia mitä raastupa lopuksi päättää.
sipa
RODNINA Vihdoinkin.. Hyvä että asia etenee, kyllä ne kohta sieltä häipyy kun isännöitsijä vie asiaa kerran eteenpäin ja varmasti auttaa asiaa kun on muidenkin naapureiden valitukset mukana. thumbup.gif
mirka
[/B]Sipa[B] Arvaa vaan olenko helppottunut nyt kun asia on laitettu eteenpäin.
Taas jaksaa kotonakin tehdä jotain kun tietää että yläkerta saa ehkä häädön
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.