Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Ihastunut
Puskaradio > Puskis > K-18
Wanssu
Enhän mä pysty tätä enään pitää sisälläni, pakko vähän hehkuttaa.

Oon totaalisen ihastunut erääseen poikaan joka on samassa lukiossa kanssani, samoilla kursseilla. Arvatkaapas vaan tuleeko opiskelusta mitään kun siellä kuolaan pulpetti märkänä ja opettaja välillä huomauttelee että haaveilu saa loppua..
Pitäisiköhän ostaa semmoiset silmälaput mitä hevosillakin pidetään että niiden huomio ei kiinnittyisi sivuille?

Kuuntelen koko ajan rakkauslauluja, jos en kohta oksenna niin ihme!
Teki mieli vuokrata miljoona romanttista leffaa viikonlopuksi ja katsella niitä haaveillen. Mutta sitten sain hetkeksi (ihan pieneksi sellaiseksi) aivoni takaisin ja tajusin että lähdenkin ennemmin baareja kiertään jos vaikka törmäisin johonkin kiinnostavaan, tuli kuunneltua kaverusten juttuja korva tarkkana.

Viikolla rappusissa tuli Hänen kanssa melkein päin törmäys ja sitähän sitten mietin koko loppu päivän ja kirosin kun en kävellyt muka vahingossa Häntä päin, oisin ollut loppu vuoden hurmiossa.

Eniten tässä koko jutussa harmittaa se että en uskalla tehdä mitään asian eteen ja aika kuluu niin nopeesti, kohta onkin jo koulut ohi ja tiemme eroaa. Pitäisköhän järjestää uusi rapputilanne ja päin kävely?!

Nim. vaalean punaista kaikkialla
Mansku
biggrin.gif Rohkeesti vaan juttusille...muu ei nyt kyllä auta! wink.gif Muuten sulta loppuu aika, vaikka on siinä se nurja puolikin..Voi olla että tunne ei ookaan molemminpuolinen confused.gif

Voi että kun ei ite enää muista nuoruuden aikaisia "tunteiluita".. ph34r.gif (ei kannata yksistään tällaisen, kohtsilleen "mummotautisen" akan neuvoihin luottaa..)
Cee
Kuules Wanssu, sun tarttee olla rohkee nyt... Sulla on tasan kaks vaihtoehtoa, haaveilla, tai olla rohkea ja ottaa asioista kiinni ja selvää...

Elikkä ens kerran kun törmäät siihen poikaan, niin pysäytä se, ja sano sille mitä mieltä olet... Elikkä pysäytä se, ja sano, että hei kultapoika, mä olen Wanssu.. Mä olen todennut, että sä saattaisit olla mun tuleva rakkauteni...

Sit jatkat vaan matkaa..

Voi toki olla, että sun kaverit pitää sua hetken hieman epätahdikkaana, mutta on se sen arvoista..

Ei mene montaa tuntia kun se poika soittaa sulle ja aluks muka kyselee että mikä sua tyttö vaivaa biggrin.gif

Ja sitte sä näppäränä tyttönä jo istutkin sen kanssa samassa pöydässä ja juttelet sille...

Niin se menee(usko vanhempaas)...

Cee

ps. ja ellei sitä kiinnosta, niin kyllä se sen kertoo..
ps2. mitään menetettävää ei oikeasti ole... Sun opiskelukaveritkin vaihtuu ihan pian, elikkä niistä on kaiketi turha välittää...
ps3. Rohkea pojan syö (vanha suomalainen sananlasku)...Hmm, vai meniks se jotenkin niin, että rohkea rokan syö? en muista biggrin.gif
sipa
Voi kun ihanaa.. Toi aika on oikeastaan parasta ihmisen elämässä, kun rakastuu johonkin. wub.gif Sitä katsoo maailmaakin ruusunpunaisin lasein. biggrin.gif

Mä olen ihan samaa mieltä kuin edellisetkin että olet sen verran ainakin rohkea että kun taas törmäät tähän kaveriin niin näytä ihastumisesi ja senhän näkee kyllä sokeakin jos joku on ihastunut sillä silmät hohtaa kuin tähdet.. rolleyes.gif Mutta kaikki eivät ole yhtä rohkeita eikä uskalla suoraa päätä juttusille, vaikka mieli tekis.. unsure.gif Niin sen voi näyttää elekielellä. thumbup.gif Siitä vaan suunnittelemaan uutta törmäystä. thumbup.gif
sipa
Wanssu Joko ootte törmänneet.. rolleyes.gif
Wanssu
Tänään oli taas samoja tunteja ja sai kyllä poika tältä tytöltä semmoisen hymyn että pois alta, ja tulihan sieltä hymy takaisin wub.gif

Tällä on yksi aika typerä ystävä jonka kanssa koulussa viettää aikaa, en silloin ainakaan uskalla mennä sanoon mitään kun se on jonkun kaverinsa kanssa.
Hitto kun sais ylimääräisen annoksen rohkeutta jostakin! Olisko kennelläkään tarjolla? Pelkään että saan naurut niskaani ja sitten on mukava koko loppu vuosi kävellä pussi päässä kun hävettää. ph34r.gif

Yritän käydä viikonloppuisin samoissa baareissa kun tiedän hänen käyvän, jos vaikka rohkasuryypyn auttamani saisin itseni pyytään häntä tanssiin. blush.gif

No kerranhan me vaan eletään, ehkä huomenna.. Yritän rohkaistua ja oikeasti tehdä asian eteen jotain. Mäkin semmoinen jossittelija, arkajalka, valittaja ihminen välillä, että..
Cee
tyttö, ei rohkeutta saada, vaan sen olemassaolosta nautitaan...
Joten tuntemattoman sanoin: Ei jäädä tuleen makaamaan, vaan eteenpäin nyt!

Cee
sipa
Wanssu Kyllä toi on oikeastaan inhottava tilanne.. Tekisi mieli näyttää tunteensa mutta toisaalta pelkää sitä hylätyksi tulemista.. confused.gif Etene siis rauhallisesti ja nauti joka tilanteesta. thumbup.gif Ja tee se ravintola juttu niin sittenhän näät mihin suuntaan on menossa. Eihän sitä tiedä vaikka se mieskin on yhtä ujo sun suhteen ja ei uskalla heti hyökätä kimppuun.. biggrin.gif Pidetään sulle peukkuja.. thumbup.gif
Arissa
Wanssu, rohkeasti vaan tutustumaan sillä siinä ei varmaan menetä mitään. Ajattelet, että tämä on vain yksi tilanne mun elämässä ja meni miten meni niin sain ainakin asian selville eikä asia jää vaivaamaan enää sen jälkeen. smile.gif
kilchoan
Wanssu, ymmärrän oikein hyvin ettet lampsi suinpäin tunnustamaan ihastustasi. smile.gif Kyllähän kuitenkin torjutuksi tulemisen pelko on aika voimakas jarru useimmilla ihmisillä (jopa minulla vaikka ihan räävitön tyyppi muuten olenkin tongue.gif )

Mutta silti, kerran täällä vain eletään joten GO FOR IT GIRL!!! biggrin.gif

Voi voi, olisipa ihanaa kun jostain tielle tupsahtaisi tyyppi joka saisi moisia tuntemuksia minussa aikaiseksi. Mutta alan jo olla ilmeisesti liian vanha ja liian kyyninen... wink.gif
Cee
Hmmm, tänään mä muuten tajusin miks kaikki naiset aina törmäilee muhun joka paikassa ja sitte koittaa saada juteltua ja soperreltua mulle kaikkee sekavaa..

vastaushan löytyy tästä viestiketjusta..

Cee
-ihan mustelmilla-
Wanssu
Cee varo vaan laugh.gif

Tänään tuli taas kohtaamisia ruoka jonossa, astioiden palautuksessa, takkien hakemisessa ja reppujen hakemisessa. Joka kerta hymy loisti multa, ihme kun enään saan naamaani normaaliksi. No enpä oikein saanut aikaseks sanoo mitään, naurahdin sen näkkileipä vitsille ja totesin vain jotain typerää!! Hitto kun osasin taas olla idiootti, siinä olis ollut niiiin hyvä tilaisuus, mutta ei..
Cee
LAINAUS(Wanssu @ 3.11. 2004, 20:13)
Tänään tuli taas kohtaamisia ruoka jonossa, astioiden palautuksessa, takkien hakemisessa ja reppujen hakemisessa. Joka kerta hymy loisti multa, ihme kun enään saan naamaani normaaliksi. No enpä oikein saanut aikaseks sanoo mitään, naurahdin sen näkkileipä vitsille ja totesin vain jotain typerää!! Hitto kun osasin taas olla idiootti, siinä olis ollut niiiin hyvä tilaisuus, mutta ei..

No mutta toisaalta, nauti niistä hetkistä kun vaan on itsekseen sellanen typerä onnellinen hymy naamalla, eikä sille mitään voi...

Mulla joskus aikanaan kävi joku viettämässä viikonloppua kylässä, ja maanantaina sitte totesin joskus päivällä työkavereille, että oli muuten vieras kylässä viikonlopun..
Kaverit vastas ihan kuorossa, että kyllä sen on huomannut koko aamun susta.. Sit mä kyselin, että miten muka niin?? Niin ne sano että sulla vaan on koko aamun ollut toi uskomattoman typerä hymy naamalla biggrin.gif

Cee

ps. Vain veikkaamalla voit voittaa.. Eli ilman yritystä et ainakaan voita...
sipa
Hyvä Wanssu thumbup.gif Jatka vaan samaan malliin.. Etkä sä mikään typerä ollut vaikka niin tuntuukin, onneksi vain omasta mielestä.. blush.gif Kumma ettei sitä saa mitään järkevää suustaan silloin kuin pitää.. unsure.gif
mirka
Onpa ihanaa ihastuminen ja rakastumunen wub.gif
Wanssu tsemppiä vaan thumbup.gif
sipa
Cee Toivottavasti paranet niistä mustelmista nopeasti, sillä oot varmaan hurjan näköinen noin täplikkäänä kuin Dalmis.. laugh.gif Mutta nekin varmaan pukee sua.. laugh.gif
Lotta
jeejee. ihastuminen on ihanaa!! wub.gif
ja koulussa on ihana ihastua...rohkeasti vain. ei on se kamalin asia minkä tuo miekkonen voi sulle sanoa!!...ja parempi sekin kuin tietämättömyydessä olo...usko pois.

meitsikin löysi vanhasta ala-aste kaverista upean miehen rinnallein. koulut siis kunniaan:)

rohkeasti vain juttusille!! thumbup.gif thumbup.gif
Cee
LAINAUS(sipa @ 4.11. 2004, 13:23)
Cee Toivottavasti paranet niistä mustelmista nopeasti, sillä oot varmaan hurjan näköinen noin täplikkäänä kuin Dalmis.. laugh.gif Mutta nekin varmaan pukee sua.. laugh.gif

Enemmän mua kyllä pukis raidat kuin täplät, mutta raitoja ei vaan tule, vaikka kuinka muhun hysteerisen ihastuneet peipet muhun törmäilis...

Cee
-101 dalmatian seepraa-

ps. voitaisko tääki juttu jo pian kääntää koskemaan Syvistä? ketä muka kiinnostaa jonku rakastumiset ku mulla on uus mirri talossa biggrin.gif
Mansku
tongue.gif Ai sä hait sen Mirrin taloon...Kun annat P...lle pikkusormen jne.. laugh.gif Niin sitä sitten meidän poikamiestä??vie kaiken maailman mirrit tuosta vaan, mennen tullen tongue.gif
sipa
Cee Taitaa olla vaikeata keskustella muusta kuin neiti Syväojasta.. biggrin.gif Mutta yritä edes.. biggrin.gif
Arissa
Cee on varmasti niin Syden lumoissa, että sitä juttua ei tule muusta kuin siitä ihanasta kissasta joka hurmasi ensisilmäyksellä. smile.gif
Eden
thumbup.gif tsemppiä vaan tapaamisiin. Itse en osaa auttaa, kun olen niin toivoton nahjus noissa asioissa rolleyes.gif

Vaikka kävi pari viikkoa sitten baarissa niin, että iskin silmäni erääseen mielenkiintoiseen tyyppiin - saas nähdä miten juttu etenee.. blush.gif
sipa
Eden Wau.. vipinää siis sielläkin suunnalla.. thumbup.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.