Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Valokuvia...
Puskaradio > Puskis > K-18
Cee
Mä pengoin jotain laatikosta kun vastaan tuli yks aika tuore valokuva.. Valokuva musta ja Mini Cooperista... Toi Mini ei ole aito alkuperäinen Cooper, vaan rakennettu sellaiseksi.. Mutta aika parkkipaikkaohjus oli...

Tuo kuva on otettu Australiassa(ehkä)..

Eli on mustakin kuvia olemassa:D

http://tinypic.com/

Samalla reissulla näin pitkästä aikaa mun australianhuskyni.. Sillä oli tosin paha ihottuma, jonka seurauksena tötterö kaulassa...

http://tinypic.com/f4fw3

Cee
-takaisin manhattanille sivistykseen-
Mansku
biggrin.gif Et ois Cee saanut laittaa kuvaa Ministä, etkä edes mainita ph34r.gif Tuli muistot mieleen ja mini sekä yks Lapin lennoston tyyppi...Nyt mulla on kana kynittävänä sun kanssa angry.gif
sipa
Aika Cool tyyppi.. cool.gif ihan komeakin oot.. biggrin.gif Ja koira ressukka siellä kaulurin kanssa.. laugh.gif
Cee
Sipa, luonnollisesti olen ihan sikakomea!

Cee
Cee
LAINAUS(Mansku @ 31.10. 2004, 15:26)
biggrin.gif Et ois Cee saanut laittaa kuvaa Ministä, etkä edes mainita ph34r.gif Tuli muistot mieleen ja mini sekä yks Lapin lennoston tyyppi...Nyt mulla on kana kynittävänä sun kanssa angry.gif

Tähän unohdin eilen vastata..
Siis sullaon ollut joku taistelulentäjäAslak minineen jossain joskus??

Cee
-Mini Cooper -testissä juoksin tulokseksi 12 minuuttia-
mirka
Vautsi komee kuva. Voi, koira parka laugh.gif
Mansku
LAINAUS(Cee @ 3.11. 2004, 22:35)
Tähän unohdin eilen vastata..
Siis sullaon ollut joku taistelulentäjäAslak minineen jossain joskus??

Cee
-Mini Cooper -testissä juoksin tulokseksi 12 minuuttia-

tongue.gif Perskules vie..Olihan se silloin kun olin nuori, nätti ja viaton smile.gif Olin jo päässyt niistä muistoista yli, mutta sitten tulit ja nyt sitten taas muistui mieleen angry.gif
Cee
Nyt sä olet enää nätti ja viaton??

Cee biggrin.gif
Mansku
LAINAUS(Cee @ 4.11. 2004, 23:25)
Nyt sä olet enää nätti ja viaton??

Cee biggrin.gif

tongue.gif biggrin.gif Aivan oikein..Tosin siitä viattomuudesta voidaan olla montaa mieltä... wink.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.