Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: voi kohteliaisuus!
Puskaradio > Puskis > K-18
susaberg
Kävin tuossa aamulla lähikaupassa ostamassa kahvipullaa ja siellä oli suussasulavia voipullia .. thumbup1.gif
käyn niitä aina silloin tällöin sieltä ostamassa ja nyt aamulla kaupan kassatäti loihi lausumahan, että hän on aina luullut että voipulla lihottaa, mutta että se väite ei pitäisi kyllä minun kohdalla paikkaansa...
siinä mietin , mitä vastata, kertoako että kyllä sitä vatsaa löytyy ihan riittämiin ja sanoa että se on piilotettu takin alle. Päädyin vastaukseen , että ehkäpä ne ylimääräiset voipullat lähtee kun juoksee lenkkiä iltaisin koirien perässä dogrun.gif

SAmainen kassa varmaan jokunen vuosi siteen ihmetteli mitä meillä tapahtuu kun kannoin vessapaperia kaupasta kotiin hirmuisia määriä.. silloin kun koiramme olivat pentuja ne avasivat vessan oven ja riepottivat kaikki vessapaperit pitkin kämppää !

Mutta tuolla alussa mainitulla kohteliaisuudella kauppa kyllä lisää myyntiä ainakin meidän perheen osalta whistling.gif
sipa
Voipullia.. bleh.gif Ja eläköön löysät takit joiden alle saa vatsat piiloon. laugh.gif Mutta kyllä se lenkkeily on poikaa ilman niitä pulliakin ja voi moni olla laihempikin sen jälkeen. Minkäs sille teet jos tykkää pullasta niin silloinhan sitä on syötävä. Mä saa myös joskus kauheen pullahimokohtauksen.. biggrin.gif Ja siihen ei auta mikään muu kuin mennä pullakauppaan. thumbup.gif

Vessapaperin suurkuluttajia me ei sentään olla, ei ollut edes Edikään pienenä.. tongue.gif Vaikka ostettiin viimeeksi tupalasatsin Talous sekä Wc paperia ja sanoin naapureille että meillä pyyhkii hyvin.. laugh.gif Toinen satsi meni Likalle. biggrin.gif
Maarit S
Ihanaa, voipullia! Minä en voi vastustaa pullia. Keksit ja pikkuleivät ja kakut saa olla, mutta pullat on ihania.
Onneksi meillä ei ole pullan myyntiä lisäävää kaupan tätiä. Mutta leipomo on innocent.gif
Arkiaamuisin en sinne ehdi, mutta lauantaisin kyllä. Ja samoin loma-aikaan.
Sieltä saa ihanat pullat ja voisarvet (silloin kun niitä on tehty ja se on tosi harvoin) sekä leivät.
abc
Eilen kävin kauppakeskuksessa asioimassa. Voipulla kaupassa en kuitenkaan käynyt, kun pullatuotteet on minulle kiellettyä herkkua angry.gif . Mutta yritin saada muutoin toimitettua useampia asioita, kun kerrankin sain taas lähdettyä pidemmän matkan päähän ostoksille.

Verotoimistossa kävin selvittämässä, miksi veroilmoitustani oli muutettu. Ystävällinen oli virkailija, hämmästeli hänkin, että mikä olisi ollut muutoksen syy, kun ei nähnyt asiassa mitään epäselvää. Palvelu oli kyllä hyvää, tavallisestihan sieltä saa ohjeet tehdä kanne itse, mutta tämä virkailija täytti lomakkeen puolestani ja minun tarvitsi vain allekirjoittaa paperi.

Samalla reissulla kävin ostamassa imuriin pölypusseja, kun niitä ei lähempää saa, ja sain hankittua sitten pölyhuiskankin. Ostin pölypusseja peräti kaksi 5 kpl:een pussia ja kaksi niitä pölyhuiskiakin. Kassalla sitten totesin, että tuliskohan nyt siivottua herkemmin, kun tykötarpeista ei ihan heti pulaa tulisi smile.gif . Myyjää hymyilytti, että niinköhän se siivous olisi kiinni tykötarpeiden määrästä rolleyes.gif .

Vielä olisi pitänyt käydä yhdessä pankissa lopettamassa tarpeeton tili, mutta en enää jaksanut mennä sinne jonottelemaan sad.gif . Hämmästelin, kun käymissäni paikoissa oli jonoja joka kassalla/luukulla maanantain aamupäivänä niinkin runsaasti. Ja siitä huolimatta, että tiedotusvälineet olivat aamulla varoittaneet mahdollisista terrori-iskuista myös täällä kotomaassamme ja kauppakeskuksia pidettiin mahdollisina kohteina.

Iskuja ei kuitenkaan ollut, onneksi, ja hymyilevät kassa/luukku henkilökunta saivat omankin mieleni kohentumaan. Mutta on se hikistä hommaa kierrellä kauppakeskuksessa, vaikka minullakin oli kaiken kaikkiaan noinkin vähän asioita shoppailtavana eli vain kahdessa firmassa kävin, ja sitten äkkiä ulos, niin silti meinas happi loppua kesken menoa.
sipa
a.b.c Hienoa että sait asiasi selvitettyä.. thumbup.gif Ja nyt varmasti tulee puhdasta jälkeä kun on ne siivousvälineetkin hankittu.. laugh.gif Nyt vaan odottelet sitä inspiraatiota. biggrin.gif

Kauhulla kuuntelin myös sitä terrori iskuvaroitusta.. ohmy.gif Vaikka ovat toitottaneet, että suomessa ei ole mitää varaa.. Ja nyt kuitenkin kuullaan tuollaisia vaikkakin vähän jälkijunassa.. huh.gif Sillä Halonen ja Vanhanen ovat asiasta jo aikaisemmin tienneet.. huh.gif Uskaltaako tässä enään mennä isoihin kauppakeskuksiin ollenkaan. ohmy.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.