Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Hu..hu.. 3000 viestiä
Puskaradio > Puskis > K-18
sipa
Johan on markkinat kun noi numerot juoksee.. Tai sitten mä oon vaan taas kirjoittanut juttua jutun perään.. laugh.gif Mutta kyllä se totta on että 3000 meni nyt rikki.. huh.gif
kilchoan
No wot wot! Sä oot moottoriturpa... tai siis moottorisormi! laugh.gif

Onnea vaan huimasta viestimäärästä! Perässä tullaan hitaasti eikä edes kovin varmasti. wink.gif
sipa
Kilchoan Vauhtia näppeihin.. Sullekkin.. rolleyes.gif Me ollaa ihan perättäisinä päivinä rekisteröidytty ja sun kirjoituksia ei usein täällä nää.. whistling.gif No Systeri on ollut mua paljon ennen täällä ja kirjautui taas uudestaan tänä vuonna, Kun oli edelliset tunnarit poistettu. Käy tosi harvoin kirjoittamassa, vaikka lukeekin varmaan päivittäin. tongue.gif
Sandy
No, onpas systeri kerennyt naputella viestejä!! tongue.gif
*Sanni
Onnea vain Sipa tästä mahtavasta menestyksestä! tongue.gif
abc
Ensin otsikkoa lukiessani luulin, että olet saanut e-mail postia tänään noin paljon, ja puuskutat, että miten ehdit ne lukea ja vastailemaankin ennen töistä kotiinlähtöä laugh.gif

Hieno saavutus ja kiva, että olet meitä viesteilläsi innoittanut thumbup.gif lukemaan, keskustelemaan jne tongue.gif .

En ole kade saavutuksellesi, mutta enpä juuri hämmästynytkään wink.gif , sillä kuinka monena kertana olenkaan todennut, että minkäs paremmalleen voi biggrin.gif . Siinä ajassa, kun minä olen saanut aikaan yhden vastauksen, olet Sinä ehtinyt jo käydä viisi uutta kirjoittamassa rolleyes.gif ja joka kerta minä puuskutan, kun en perässä kerkiä yhtä ketteränä biggrin.gif .

Onneksi olkoon flowers.gif ja pysy taitoinesi joukossamme thumbup.gif
mirka
Mulla on sitten tuohon matkaa rutkasti.Sipa on ollut ahkera tytteli kirjoittelemaan ja se on hyvä sillä Sipan kirjoituksia on kiva lukea.
sipa
No mistäs sitä tietää kuinka te innostutte kirjoittelemaan.. biggrin.gif Sillä tähänhän vaaditaan vain vähän sorminäppäryyttä, että siitä vaan verryttelemään.a.b.c ja RODNINA thumbup.gif Eikä edes vie kauheesti aikaa.. whistling.gif
Arissa
flowers.gif onnea uudesta saavutuksesta. Se on totta, että sorminäppäryys paranee ja pysyy sormet notkeina kun kirjoittelee. smile.gif
sipa
Huomenta Arissa Kivaa että sinäkin olet päässyt kirjoittelemaan.. thumbup.gif
s-ml
Onnea uudesta saavutuksesta, vai pitäiskö ottaa osaa biggrin.gif Ei vaan, mukavahan juttujasi on lukea.
Pikkukysymys, töistäkö olet tuon kaiken kirjoittanut? Saat näemmä vielä palkkaakin tästä. Kukahan maksaisi minullekin rolleyes.gif
sipa
s-ml Missäs sinä oot luurannut.. blink.gif Mutta kiva että tulet esiin kirjoittelemaan.. biggrin.gif Ja ihan töissähän minä näitä viestejäni kirjoittelen.. Kun mulla on tää oma kone ja joudun tässä oottelemaan aina jotain työtä , sillon käytän tilaisuuta hyväkseni ja poikkean puskiksessa. Ja onhan mulla ollut kaksi vuotta aikaa kirjoittaa.. biggrin.gif Mutta onhan täällä eräs kirjoittaja jolla on muistaakseni jo 5000 viestiä täysi ja on paljon mun jälkeen rekisteröitynyt, ja Tinjalla yli 6000 viestiä, mutta he taitavatkin asua koneella.. biggrin.gif
s-ml
LAINAUS(sipa @ 3.11. 2004, 08:25)
s-ml Missäs sinä oot luurannut.. blink.gif Mutta kiva että tulet esiin kirjoittelemaan.. biggrin.gif

Täällähän minä käyn joka päivä lukemassa, mutta laiskana en jaksa logata itseäni sisälle lookaround.gif Tiedän, tiedän, ettei joka kerta edes tuota tarvisi tehdä, mutta käyn eri koneilta..seliseli..mutta oikea syy on laiskuus.
Helpompi ja nopeampi lukea kuin kirjoittaa smile.gif
Katis
Mulla taitaa mennä vielä monta vuotta, että saan tuon määrän viestejä naputeltua tongue.gif
Cee
Mun viestimäärien laskenta alkoi toisin kuin teillä.. Mä alotin -3000 luvusta(siis miinus), joten nyt kun mun viestien määrä on reilu tuhat plussalla, niin todellisten viestien määrä on reipas 4000..

Sitä kutsutaan tasoitukseksi teitä hidastempoisempia viestittäjiä kohtaan.. Eli mä jouduin antaan tasotuksia, ettei teille tulis paha mieli, kun ette saa oikein viestejä aikaiseksi..

Silti mä oon jo pian kärjessä...

Cee
s-ml
Mut periaatteessa, tärkein ei ole määrä vaan se laatu..

..sanoo laiskat
smile.gif
Wanssu
Ceellä yksi parhaimmista kootuista selityksistä cool.gif
Cee
LAINAUS(Wanssu @ 3.11. 2004, 21:02)
Ceellä yksi parhaimmista kootuista selityksistä  cool.gif

ei, vaan yksi parhaiten selvitetyistä tilastopoikkeamista..

Cee
sipa
Ceellä onkin näitä kirjoituskausia aina silloin tällöin, sitten ei kuulu piiitkään aikaan mitään.. huh.gif Kunnes taas putkahtaa jostain esiin.. Mutta nyt varmaan saadaan lukea päivittäin Sydestä juttuja ja Ceelläkin viestimäärät senkun kasvaa.. biggrin.gif
abc
Onkohan Cee verovirastossa hommissa huh.gif , ja sattunut saamaan minun veroilmoitukseni hoidettavakseen ohmy.gif , ainakin laskutapa on niin cee:mäistä tilastopoikkeamaa viimevuoden osalta angry.gif . Toivottavasti korjauspyyntö menee sellaisen käsiin, kenellä on Ojalan laskuoppi hallinnassa biggrin.gif .

Seuraavan veroilmoituksen, kun teen, laitan liitteen isolla tekstillä, että HUOM. EI CEEN LASKETTAVAKSI.
sipa
a.b.c mä luulen että sun kannattaa just nimenomaan laittaa se Ceen laskettavaksi, niin varmasti saat se pikakäsiteltynä takaisin. thumbup.gif Kunhan laitat kuoreen tunnuksen a.b.c biggrin.gif
abc
Sipa, mitenkäs Sinä näet asiat noin eritavoin kuin minä ohmy.gif . Ai niin Sinulla on uudet lasit, joita ei naarmut vielä häiritse smile.gif

Mutta jos Cee saa tilastollisesti 4000 viestiä, vaikka tosiasiallisesti niitä on pikkusen yli tonnin, niin kyllä minä vieläkin epäröisin hänen laskettavakseen omia palautuksiani antaa. Oikein laskettuna minullekin olis pitänyt euroina tulla päälle tonnin, mutta Ceen laskukaavan mukaan, minulle ollaan palauttamassa vain parisataa ecua.

Mutta tietty unsure.gif , jos nimerkin käyttö auttaisi, niin sitähän voisi ensivuonna kokeilla, kun silloin ei omien laskelmien mukaan olisi saatavia, joten nimimerkin avulla saattaisi tilanne ihan mukavasti korjaantua.

Olikos Sinulla, Sipa, nimimerkki käytössä viimevuoden verotuksessa rolleyes.gif eli kokemusta biggrin.gif .
Mansku
tongue.gif Teillä tuntuu oleven joku "puheripulitauti" wink.gif Minä usein luen, mutta en saa aikaiseksi kommentoida.. sleepy.gif
sipa
No ei ollut nimimerkillä, kun en viellä silloin tiennyt että Cee on siellä töissä.. laugh.gif Mutta jos seuraavaan sitten laitetaan, ja odotellaan muhkeita palautuksia.. biggrin.gif o ei mulle tule kuin vähän yli sata euroa, vaikka pidätetään enemmän mitä kortti sanoo.. parempi niin kuin maksaa, vaikka toiset väittävät että se on huonompi juttu, sillä me maksetaan silloin enemmän valtiolle jos saadaan takas. Pitäis kuulemma mennä tasan että olis hyötyä tai maksaa takas vähän, se on silloin halpaa korkoa. shifty.gif

Ja en tiedä niistä uusista laseista kunka paljon auttavat, kun olen niin vähän aikaa niitä käyttänyt ja täällä töissä en yhtään kun ne on kotona. tongue.gif
Cee
Mä käsittelin oman veroilmoitukseni viime vuoden osalta.. Tyydyin hienovaraisesti reippaan kiloeuron palautuksiin mulle...

Siis mä olen oikeasti mainio verojen käsittelijä..

Mutta Robin Hoodina otan muilta sen, minkä itse jätän valtiolle maksamatta biggrin.gif

Eli en lähettäisi teinä veroilmoitustani just mulle...

Cee
-täältä virastosta tähän-
throls
Hienoo,äläkä lopeta kirjoittelua.mulla on viel pitkä matka tuohon mutta..perästä kuuluu biggrin.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.