Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Sisarukset...?
Puskaradio > Puskis > **OFF TOPIC**
Sivuja: 1, 2
Ässä
Mulla on piikkuveli 7-v ja 9-v. Aina me tapellaan laugh.gif on tahallaan ärsyttämässä mua kokoajan!
Buuhacas
yksi veli ja kaksi velipuolta.velipuolet ovat jo 30v. ja veli on 19 v.
Leimu
Yksi isosisko, joka on 14-vee. Kohtalaiset välit.. innocent.gif Ja sitten on 22-vee siskopuoli,nähdään niin harvoin, ettei isoja riitoja tule! thumbup.gif
Once
Minulla on 14 vuotias pikkuveli ja kaksi vähän yli parikymppistä isosiskopuolta. Veljeni kanssa ollaan hyvät kaverit, siskot on aika arvotus. Oikeestaan en tunne niitä yhtään. Sen tiiän että vanhempi on naimisissa ja sillä on poika, muuta en sitten tiiäkkään. Enkä oikeestaan välitäkkään tietää siskoistani mitään, he eivät ole olleet elämässäni tähänkään asti, joten miksi siis vastaisuudessakaan..
Netheral
Mulla on kaksi isoveljeä, toinen 19v ja toinen n. 25v. Vanhempaan veljeen on just normaali sisko - veli suhde, eli vähän se meillä käydessään saattaa kiusata, mutta ei sen pahemmin. Tämä joka on 19v asuu meillä kotona ja mä vihaan sitä. Sellanen stn idiootti, se ärsyttää mua pelkällä olemassa olollaan. En ole hänen kanssaan ollut "kaveri" viimeseen 5-6 vuoteen.
Winifred
13 vuotias isosisko ja 30. elokuuta 3 vuotta täyttävä pikkuveli. Itse olen pian 12 vuotta (23.10). Isosiskon kanssa me riidellään aika usein, pikkuveljen kanssa kanssa, mutta ei samalla tavalla kuin isosiskon. wink.gif Ei se vielä ymmärrä. xD Ihan ok välit meillä on, mutta luulisin että miulla ja miun pikkuveljellä on jonkun verran läheisemmät, kun me peuhataan pitkin pihoja enemmän kun siskon kanssa. :3 Vaikka kummatkin on kaikin puolin joskus ärsyttäviä, en mie niitä vaihtais mistään hinnasta. smile.gif
Sandra
Pikkuveli 10v. ja isoveli täyttää syksyllä 17v. (itse siis 14v.) Sitä perinteistä, riitelyä tietokoneesta, koiran ulkoilutuksesta yms. mutta toisaalta, kyllä sitä sitten autetaan ja toisella on ongelma. Mielestäni suht hyvät välit, vaikka välillä meneekin hermot wink.gif
toffeetassu
10-vuotias pikkusiskoni joka täyttää pian 11. aivan älytön, toisin sanoen, se on ihan vauva. rääkyy kun mikäkin pikku penikka. biggrin.gif mutta välillä tuo on ihan siedettävä. shifty.gif
20-vuotias puoli-isosisko. asuu jo omassa kämpässä poika ystävänsä ja koiransa kanssa.wink.gif
18-vuotias puoli-isoveli. täyttää kohta 19. menee tammikuussa 2006 inttiin. dry.gif

Eipä muita ole. smile.gif
-Milli-
Ei ole wink.gif En tiiä onko hyvä vai huono juttu. Pikkusisaruksia en ainakaan haluis, isosisko ois voinu olla kiva blush.gif
LonelyWolf
Pikkuveli15w on mulle suht.läheinen. ei riidellä ym..
MyTara
Minulla on 14-vuotias pikkusisko, jonka kanssa olemme ihan hyviä "kavereita". Usein hän tuntuu olevan maailman ärsyttävin ihminen, mutta eihän se niin kuitenkaan ole... vai? Riitelemme aina silloin tällöin, mutta kuitenkin lopulta sovimme kaiken. Tulemme siis hyvin toimeen keskenämme, mutta mitään superläheisiä emme ole koskaan olleet. smile.gif

Onhan minulla myös 24-vuotias (?) puoli-isoveli, jonka kanssa enää harvemmin olen yhteydessä. Mukava tyyppi kuitenkin. happy.gif
ZaiYa
Sisko 36 vuotta. Nykyään tullaan hyvin toimeen, mutta murkkuikäisenä (minä siis) ei tultu toimeen ollenkaan.

Veli 31 vuotta. Tullaan erinomaisesti toimeen. Aina ollut tärkeä juttu kumppani. Nyt harmi kyllä muutti toiselle puolelle Suomea, joten puhelin riittää sitten... kun harvoin näkee.
concrest
Mulla on kaksi isosiskoa.
Vanhemman (kohta 20v) kanssa menee ihan hyvin, mitä nyt mulla meinaa kokoajan mennä hermot, kun se on semmonen jääräpää... dry.gif
17-vuotiaan siskoni kanssa on todella hyvät välit. Mitäpä muuta niistä sanoisin...? smile.gif
sahku
Meillä täällä kotona pomppii mun lisäks kaks pikkusiskoo(apinaa). Itte oon 17, keskimmäinen 13 (pian 14) ja nuorin on 11. Siskoihin on ne normaalit välit, joka päivä tapellaan ja riidellään ja haukutaan toisiamme, mutta joskus ollaan sovussa, ihme kyllä biggrin.gif Joskus sitä on toivonut, että olis ainut lapsi, mutta joskus on ihan kiva, että on siskoja...
Kituli
Minulla näitä sisaruksia on ihan tarpeeksi. Silti en osaisi kuvitella elämää ilman sisaruksia, voin vain kuvitella millainen olisin ilman heitä...

Kolmoset Janina, Johanna ja Juhani täyttävät ensi viikolla 21w. Janina on muuttanut pois kotoa jo, mutta on minulle rakkain sisko wub.gif Hänelle voi puhua KAIKESTA, ja saat varmasti ymmärrystä. Johannan kanssa taas tapellaan harvase päivä, mutta on sekin ihana. Juhanistakin pidän, onhan hän ainoa veljeni ja hauska sellainen. Junnun kanssa vain harvoin tapellaan, mistä me nyt riitaa keksittäisiin?

Kaksoset Jessica ja Jennica ovat sitten jo kurjempi tapaus, he ovat 13w parivaljakko. Ei ole mitään uutta, että joku meistä kolmesta keksii päivän aikana erittäin monta riidan aihetta. Harvemmin näistä pienimmästä on hyötyä, enemmän haittaa. Silti nekin ovat niitä rakkaita siskoja. Vaikka toisinaan saatan ajatella jotain aivan muuta... wink.gif

Minä olen siis tämän perheen keskimmäinen otus.
perhonen^
eipä mulla ole sisaruksia...näin ainoana lapsena kyllä viihdyn ihan hyvin vaikkakin joskus tulee mieleen et isosisko olis ihan kiva wink.gif
Verdana
Yksi sisko (8v). Vaikka onkin minulle rakas, joka päivä vähintään pikkukränää. Mut; elämä on. lookaround.gif
phard
3 veljeä ja yks isosisko biggrin.gif
vanhin veljistä (28v) asuu vaimonsa kans tässä lähellä. hyvät välit on, vaikka veli vaimoineen ei pupen vierailuista oikein tykkää whistling.gif
toisiks vanhin (26v) asuu keskustassa on mun kuljettaja ( biggrin.gif )eli hyvät välit on. ja jopa tykkää paljon pupesta laugh.gif
nuorin mun veljistä (20v) asuu tuossa viereisessä huoneessa ja on yleensä niin rasittava. tapellaan vähintään kerran päivässä biggrin.gif toisaalta taas ollaan tosihyviä kavereita välillä.
isosisko (23v) asuu Helsingissä ja meillä on tosi hyvät välit. jutellaan päivittäin ja kristiina on mulle tosi tärkee.
Quéta
Onko sinulla sisaruksia?
Juu-u, on sisaruksia... smile.gif

Kuinka monta, minkä ikäisiä?
Kaksi sisarusta, isoveli ja isosisko. Eli olen siis perheen kuopus! rolleyes.gif
Isosisko (30v.) asuu tässä noin kilometrin päässä perheensä kanssa, vasta rakensivat omakotitalon tähän lähelle. Siskolla on kaks lasta, tytöt 11v ja 8v. wink.gif
Sitten veljeni (18v.) asuu isäni luona, suunnilleen kilometrin päässä sekin! laugh.gif

Minkälaiset suhteet sinulla on siskoihisi/veljiisi?
Nuorempana tappelin veljeni kanssa kamalasti! Mutta eikös sisarukset aina? innocent.gif Nykyään veljen kanssa on hyvät välit, emme tappele, tai mtn. Pystyy ihan huoletta kertomaan asioita toisille jne. Sama on myös siskoni kanssa. Että, hyvät välit on molempiin. happy.gif
*Sanni
Kaksoisveli 12v,Isosisko 20v,Isoveli 23v,Isosisko 26,Isoveli 29v.
Että semmonen perhe meillä biggrin.gif Kaikkien kanssa hyvät välit ja sillee. smile.gif
---
Veli 14-vuotta. Hyvissä väleissä kyllä... cool.gif
hatti^^
isoveli 18 vuotta ja isosisko 38v. siskon kanssa aika suuri ikä ero, muttei onneksi ole haitannut välejämme. .
siis hyvissä väleissä molempien kanssa, nooh veljen kanssa tulee välillä niitä kuuluisia erimielisyyksiä... whistling.gif
SuperMarjo
Isosisko 19v, nykyään ihan hyvät välit. Joskus tullaan niin hyvin juttuun että. Joskus se osaa olla tosi rasittava. Kaikesta huolimatta vähän jännittää kun se täältä muuttaa pois...en osaa olla ainut lapsi.. blink.gif
~keiko~
isoveli 19v ja pikkuveli 13v! molempiin ihan hyvät välit smile.gif
~Terhi~
Mulla ei yhtään sisarusta eikä edes yhtään serkkua lookaround.gif Pieni suku miellä, pikkuserkkuja kyllä löytyy sitten biggrin.gif

Joskus ehkä haluaisin omistavani isosiskon, mutta välillä sitten ei wink.gif
Soen
Isosisko sekä -veli löytyy. Kumpaakin hyvät suhteet. Sisko on 18v. ja veli 15v. (täyttää 16v.)
Amélie
Kaksi isoveljeä löytyy (:.
Jere on 23-vuotias, ja Jussi 22-vuotias.

Molempiin todella hyvät välit! smile.gif
Swi
Pikkusisko ja -veli.

Yleensä ihan hyvin menee, vaikka välillä tapellaankin sumutepullon kera biggrin.gif
suvi-
Pikkuveli ja -sisko smile.gif
Hyvissä väleissä ollaan biggrin.gif
tuunanen
Pikkuveli ja isosisko(puoli) löytyy. Siskon kanssa ollaan ihan ok väleissä, mutta veljen kanssa riidellään jatkuvasti. rolleyes.gif
LaRa & Olli
Mulla on pikkusisko ja -veli.

Sisko on 2v nuorempi ja veli 8v nuorempi. Veljen kanssa on ikäeron vuoksi aika vähän mitään yhteistä ja sisko asuu oman perheensä (mies ja koira kuten meilläkin) kanssa 100km päässä. Hyvät välit on molempien kanssa, mut aika vähän ollaan tekemisissä em. syistä confused.gif
willow
Yksi isoveli (18 vuotta) sekä pikkusisko puoli (12vuotta) smile.gif Veli on muuttanut pois kotoa ja pikkusisko asuu kajaanissa, joten olen tavallan ainut lapsi perheessä.
Himpula
Pikku-sisko 11.v löytyy, kaipa meillä on ihan hyvät välit. happy.gif
Kettis
10-vuotias pikkuveli ja 13-vuotias pikkusisko löytyy täältä. Mulla on kans kaksi parikymppistä velipuolta.
australianpaimenkoira
Mulla on yksi isosisko, 19-vuotias, ei kylläkään asu kotona enää, paitsi viikonloppuisin.
Nykyään ihan hyvät välit, mitä nyt joskus vähän kyllästyy siihen, kun on koko ajan "kimpussa"... blush.gif
cuddle
Isoveli 18v löytyy. Välit välillä hyvät, välillä huonot. Riidellään aika paljon. rolleyes.gif
Avispa
Mulla on kaks isosiskoa 18v ja 20v, itse olen nyt 16 paina 17. Eli aikalailla saman ikäsiä ollaan.
Mutta mitä suhteisiin tulee niin 18v kanssa ollaan hyvinkin toimeen tulevia, mutta 20v kanssa ei oikein kovin läheisiä olla voi mennä montakin päivää että ollaan toisillemme "kuin ilmaa". luonteet ei vain mene yksiin. Mutta haluaisin olla enemmän 18v siskoni kanssa, mutta hänellä nyt ollu tosi vähän aikaa kun kaverit vie viikonloput, ajan koulun jälkeen tms. Harvoin häntä enää kotonakaan näkee, unsure.gif
Kurotora
kaksi isosiskoa 18 ja 19 vuotiaita.
Aika paljon riidellään.. varsinkin tuon 18 vuotiaan kanssa. mutta onneksi asuvat muualla biggrin.gif
-inessa-
mulla on yks pikkuveli, ikää 13 vuotta. ennen riideltiin vähintään 100 kertaa päivässä, nykyään ei enää paljoakaan, johtuiskohan siitä, ettei kauheesti vietetä aikaa toistemme kanssa biggrin.gif mutta saman katon alla kuitenkin asutaan, ja kyllä meillä on hyvät välit smile.gif
Once
Pikkuveli, 16v. Hermot meinaa mennä siihen aika usein, mutta oon oppinu pitämään pääni kiinni. Mä vaan naureskelen itekseni, että en kyllä varmaan ollu samanlainen murkku/teini tongue.gif Lisäksi kaksi isosiskopuolta, en tunne kumpaakaan.
caramel
Kaksi isosiskoa, 29- ja 31-vuotiaat. Molempien kanssa ovat välit parantuneet viimeisen 4 vuoden aikana, johtuen kenties siitä että alan itsekin olla parikymmentä. Koirista voi aina puhua, kaikilla meillä siskoksilla on kaksi koiraa happy.gif

Tällä hetkellä tosin nuorempi isosiskoni on kirsikankukkien maassa (Japanissa), ja odotan kovasti tuliaisia! Saa luvan tuodakin niitä ja paljon wink.gif !
reetushkaa
Isoveli ja pikkusisko smile.gif Kummankin kanssa oikein hyvät välit.. Veljen kanssa välit on parantunut vanhetessa. Ei meillä siis ikinä oo mitkään hirmu huonot välit oo ollu..

En kyl vaihtais sisaruksiani mihinkää wink.gif happy.gif
ansku^
Itselläni on 2 isoveljeä. Vanhempi 25 ja nuorempi 18. ihan ok suhteet. Paitsi onhan ne joo joskus ärsyttäviä dry.gif
Lapanen
Isoveli (15v) löytyy. Aika huonot välit meillä, soditaan lähes päivittäin. :D
NooorA
iso veli 15v soditaan kans ainakin päivittäin,iso sisko toosi hyvät välit 16v ja iso sisko puoli ja olen elämässäni nähnyt vain olikos se 3 vai 6 kertaa. rolleyes.gif
-p1njja
Siskot 27,25,22 ja16 sekä veljet 27 ja 25. Vanhin sisko on adoptoitu, on oikeesti mun serkku, mut halus muuttaa meille, toisiks vanhimmilla on eri äiti ja nuorimman kaa samat. Veljistä taas meil on sama äiti, mut eri isä.Siskoista tuun kolmen vanhimman kaa toimeen (vanhimmalla on tanskandoggeja happy.gif ) ja veljistä toisen kaa, vanhempaa en oo melkeen koskaan nähny. Nuorimman siskon kaa tapellaan joka toinen sekunti.
BlackFlatt
Itselläni 2 isoveljeä ( 23 ja 17), pikkuveli (14) ja kaksi pikkusiskoa ( 12 ja 10). Kaikkiin hyvät välit, välillä tapellaan kunnollakin mutta kyllä niiden kanssa pystyy puhumaankin vakavastikin. Vanhin veli vähän etäinen (ikäero..?) eikä kyllä asu enää kotonakaan. Läheisimmät välit on toiseen isoveljeeni, johtuen ehkä siitä että meillä on vain vuosi ikäeroa, niin sen kanssa on kakarana tullut tehtyä kaikenlaista (Lue: Veli yllyttää ja sisko tottelee, ettei toinen vain saa aihetta kutsua pelkuriksi.. tongue.gif Vaikka kyllä niitä haasteita anneetiin puolin ja toisin). laugh.gif
Nomy's
1 pikkusisko (10v)

Ihan hyvät välit:DHarmitaa vaan ku aina voitaa junnuissa:D
pikopiko
Minun kotoani löytyy kolme veljeä ja yksi sisko. Siskoni on 15 vuotias, veljeni ovat 12, 9 ja 2 vuotiaat. Hyvät suhteet tietääkseni, mitä nyt joskus tapellaan rolleyes.gif
BellaLuna
1 isosisko (13.v.) ihan hyvät välit mutta kyl osataan riidelläkki smile.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.