Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Sisarukset...?
Puskaradio > Puskis > **OFF TOPIC**
Sivuja: 1, 2
Ada
Onko sinulla sisaruksia? Kuinka monta, minkä ikäisiä?
Minkälaiset suhteet sinulla on siskoihisi/veljiisi?
Tigru
Mulla on pikkuveli 24v ja isosisko 28v. Ollaan siis lähes samaa ikäluokkaa kaikki ja ehkä siitä johtuen tulaan kaikki hyvin juttuun keskenämme ja ollaan kuin kavereita...jos joku nyt ymmärsi mitä tarkotan.
Wanssu
Isoveli 27vee, isosisko 25vee, isoveli 20vee ja pikkuveli 16.

Vanhimman veljen ja siskon kanssa tuun toimeen todella hyvin, 20vuotiasta veljeeni en oo nähnyt sitten viimesimpään 16 vuoteen (eri äiti) ja pikkuveljen kanssa tullaan toimeen vaihtelevalla menestyksellä, ton ikäinen pikkuveli ei ole mikään helppo tapaus!

Mun 27 vuotiaalla veljellä ja 25 vuotiaalla siskolla on eri isät, mutta sama äiti ja sitten tuolla 20 vuotiaalla on eri äiti, mutta sama isä. Aikasemmista avioliitoista, pikkuveljellä on sama vanhemmat. On hieman sekavaa ;P
-laku-
Mulla on isosisko joka on 21v.
Meillä on tosi hyvät välit. Kumminkin kun on 6 vuotta ikäeroa, niin jotenkin helppo olla sovussa. En oikein osaa selittää. smile.gif Mutta harvoin riidellään. Maailman paras sisko! wub.gif
.Tiia.
-Laku- : Ja Leena on myös tosi mukava serkku wink.gif

Mulla itellä isoveli 16v ja pikkusisko 7v. Isoveljen kanssa tullaan ainakin yleensä toimeen, mutta siskon kaa tapellaa varmaan joka päivä biggrin.gif
ellien
Isosiskoja löytyy 3 kappaletta-> 36v,35v ja 30v. Ja itse olen siis 17,eli ihan kiitettävästi on tuota ikäeroa. Ihan hyvät välit ovat,mutta ei ehkä niin läheiset kuin voisi olla sad.gif .
¨steffy
mulla on isosisko 17.v. ja pikkuveli 10.v... isosiskon kanssa on kyllä paremmat välit, suoraan sanottuna olemme kuin kaksi marjaaa..kuljemme samoissa kaveripiireissä ja muutenkin vietämme hirmuisesti aikaa yhdessä, pikkuveljen kanssa ööh en nyt tiedäse on niin pieni et ei me ny kauhian läheisii olla laugh.gif
havanais-fani
mulle kohta 12 vuotias pikku veli... ennen oltiin parhaat kaverit, mutta nyt me ei nähä melkeen ikinä kun se on koko päivän kavereidensa kanssa... ja sillonkin kun nähään me riidellään...
se on tosi harmmillista, koska mä tosiaan kaipaan veljeä confused.gif blush.gif
reppulainen
mulla on yksi pikku sisko ja ikää on hänellä 11. smile.gif ihan hyvin tullaan toimeen ja tapellaan tietenkin biggrin.gif no ei kaikki tappele. Meillä on ikäeroa melkein 2 vuotta. onhan se ihanaa kun on sisko, ois kyllä elämä tylsää ilman sitä.
-laku-
LAINAUS(cavalier @ 2.11. 2004, 22:03)
Mulla itellä isoveli 16v ja pikkusisko 7v. Isoveljen kanssa tullaan ainakin yleensä toimeen, mutta siskon kaa tapellaa varmaan joka päivä biggrin.gif

Joo, oon kyllä huomannut, että Tessan kanssa ette oikein tuu toimeen. wink.gif Niitä riitoja taitaa olla useempikin päivässä.... tongue.gif
Terhi
Mulla on 10 vuotias pikkuveli, jonka kans tullaan kyllä tosi hyvin juttuun. smile.gif
Jasmin
Pikkuveljet 9 ja 12 vuotta. blink.gif Tullaan juttuun aina joskus, suurimman osan ajasta raivostuttavat minua. confused.gif Etenkin vanhempi veli on todellinin mäntti, nuorempi on ihan mukava kaveri loppujen lopuksi, mitä nyt välillä... angry.gif shifty.gif

Molemmat hyvin epäsiistejä, jättävät tavaransa lojumaan mihin vain, eteisessä esim. takit _aina_ lattialla, meluavat, ovat ärsyttäviä muuten vaan... Ja mulla on taas helppoa. laugh.gif
Noradrenaline
Mulla on pikkuveli ja isosisko. smile.gif Pikkuveli on nyt 11 vee, ja pieni isosisko 16 vuotta wink.gif Hyvin tullaan juttuun kummankin kanssa. Välillä paremmin ja välillä vähän huonommin.
Nassikka
Isosisko 20v, tullaan toimeen päivästä riippuen. Välillä se on vaan niin kilttiä ja parasta siskoa ja välillä sen vois huuhtoa kaivosta alas.

Isoveli 18, mukava hemmo smile.gif Ei riidellä koskaan koska jos toista ketuttaa ei puhuta. Hyvä veli laugh.gif

Pikkuveli 8v Ei kiitos... Ei tulla toimeen mun ei niin kestävien hermojen vuoksi ja kyllä sekin ärsyttävä osaa olla.
hannaj
Isosisko, 17v. pikkusisko 13v. ja pikkuveli 9v. Ite olen siis 15v.(kohta 16)
Ja ihanpas tuota hyvin tullaan toimeen.
<Iida>
Pikkusisko, 11, ja pikkuveli, 12. Veljen kanssa tullaan toimeen, pikkusiskon ei sleepy.gif . Vähän outoa, että ei vielä IKINÄ ole ollut hetkeä, jolloin olisin sanonut tai edes ajatellut, että ompa ihanaa kun on pikkusisko innocent.gif
sitruuna
Isoveli 26v. Ikäero on niin suuri, ettei mitenkään hirveen läheisiä olla, mutta kiva veli kuitenkin smile.gif
>tinja<
isoveli (17) ja pikkuveli (14) Eli oon välikappale tongue.gif
.Tiia.
LAINAUS(-laku- @ 3.11. 2004, 10:02)
Joo, oon kyllä huomannut, että Tessan kanssa ette oikein tuu toimeen. wink.gif Niitä riitoja taitaa olla useempikin päivässä.... tongue.gif

Mistä sä anne ton sait päähäs?? biggrin.gif Mä en KOSKAAN riitele tessan kaa whistling.gif
-laku-
LAINAUS(cavalier @ 3.11. 2004, 16:49)
Mistä sä anne ton sait päähäs?? biggrin.gif Mä en KOSKAAN riitele tessan kaa whistling.gif

jaa, ettekö. Voi että sitten oon aivan erehtynyt asiasta! biggrin.gif laugh.gif
-Iida-
Mulla on 16-vuotias isosisko ja 7-vuotias pikkusisko. Isosisko on lähes poikkeuksetta tosi kiva ja hauskaa seuraa, mutta pikkusisko...Argh, se on niin raivostuttava kakara! blink.gif On todella harvinaista että meitä kahta näkee sovussa. ph34r.gif
.Tiia.
LAINAUS(-laku- @ 3.11. 2004, 17:04)
jaa, ettekö. Voi että sitten oon aivan erehtynyt asiasta! biggrin.gif laugh.gif

Heh.. No ehkä oot oikeessa wink.gif
-Emppu-
Yks isosisko joka täyttää jouluna 19... Hyvät on suhteet ja ollaan aika läheisiä wub.gif Tosin tietyst aina välil pitää ottaa vähä matsii... rolleyes.gif tongue.gif
Fitzgo
2 siskoo on: 17 ja 15 vuotiaat. Vanhemman kaa tullaan hyvin toimeen,mutta nuoremman kaa riidellään koko ajan biggrin.gif
besk
Kaksi veljeä täällä, molempiin joulukorttivälit.
Pulina
Yks isosisko löytyy meikäläiseltä, 30v.. smile.gif Ollaan aivan loistavissa väleissä ja nähdään aika usein, eikä riidellä oikeestaan koskaan.. smile.gif
Rochas
On 11v pikkuveli. Ärsyttävä tapaus. biggrin.gif Ei, ihan kiva se on joskus...
Elina.P
mulla on isosisko 15 vuotta ja isoveli 18 vuotta... joskus on ärsyttävää olla perheen nuorin ku kaikki muut tietää muka asiat paremmin... (koulussa siis)
zennu
mulla on 2 pikku-veljee, vanhempi on kohta 15v. (eli mua vuotta nuorempi) ja nuorempi 6v. ja sitten on pikku-sisko 3v. Kaikkien kanssa tuun hyvin juttuun ja läheisissä väleissä ollaan, mitä nyt toi vuotta nuorempi veli käy aina "välillä" hermoille, ja pari kertaa ollaan vedetty nyrkkitappelu rolleyes.gif baa.gif
chin.fani
12- vuotias pikkuveli tongue.gif riitoja tulee turhankin usein, mutta kyllä me nyt aika hyvin kuitenkin tullaan juttuun rolleyes.gif
LimeLight
20-vuotias isoveli smile.gif
Tullaan itseasias tosi hyvin toimeen. Mut osataan ärsyttääkki toisiamme
Sundae
Mulla on 25-vuotias isosisko, johon hyvät välit. 22-vuotias isoveli, johon kans ihan hyvät välit. Sit on vielä 6-vuotias pikkuveli, johon tuntuu menevän liian usein hermot tongue.gif
shadow
Ei ole sisaruksia sad.gif vaikka toivoisin.
Ninja
Mulla on 15vuotias pikku-sisko, jonka kanssa tullaan ihan hyvin toimeen... Välillä vähän rähistään toisillemme. Se yrittää pakottaa mut aina kun olen käymässä kotona katsomaan joitain Good Charloten haastatteluja ym. rolleyes.gif Enhän mä nyt sellasia jaksa... lookaround.gif
ansku
pikkuveli taitaa olla jotain 13w. Meillä on ihan ok.t välit.
Mansku
tongue.gif Isosisko 43 v. ja jaetaan kaikki ilot ja surut.
blink.gif Pikkuveli 35 v, ihan hyvät välit
smile.gif Siskopuoli 30 v, asuu nyt Norjassa joten kohtalaiset välit.
-inessa-
Ehm... Noh... Mulla on 10-vuotias pikkuveli joka osaa sitten joskus olla rasittava... Riitoja tulee melkeen joka päivä, mutta ainakun suutun lähen huoneeseen... tongue.gif Muuten ihan ok:sti menee lookaround.gif Mutta isosiskon oon aina halunnu... rolleyes.gif Vaikka eihän se enää mahollista taida olla..
-Jemina-
Mulla on 14-vuotias pikkuveli, joka tuossa tälläkin hetkellä kitaraa soittelee vieressäni. Oikea muusikko.. biggrin.gif tongue.gif Hyvissä väleissä ollaan.. tosin lähes jokapäivä tulee kiistelyä jostain pikkuasiasta. Mutta se kai on ihan normaalia sisaruksille, eikös?
Lydia
Löytyy sekä iso- että pikkusisko. Meillä on isot ikäerot...
Isosiskoni täyttää kohta 33 vuotta (itse 25) ja pikkusisko on 15.

Ihan hyvät välit molempiin siskoihini, toisin pikkusiskon kanssa tulee välillä kränää, mutta eikös seihan normaalia ole.
-Elina-
Veli (pian 17v) ja sisko (13v). Ite oon 15v.
Molempiin ihan hyvät välit. Molempien kaa tulee kränään, siskon kaa enempi, mut veljen kaa noi riidat on sit vähän rajumpia kerralla (mitä nyt muutama tuoli hajotettu, pakastimen ovi, ja vessan oven veli vahingossa potkasi jalkansa sisään, kun menin karkuun ja sillee...) Maijukin no tainnut muutaman ridia jo todistaa on Ninjakin vissiin biggrin.gif
Mutta veljeen no kuitenkin tosi hyvät välit (paitsi raha asioissa, kun se n sellaset 200e velkaa..) ja siskoon ihan hyvät välit vaikka se onkin tosi ärsyttävä usein.
amina
Mulla on veli (19v.) ja kaksi siskoa (20v & 23v). Veli on ainut joka asuu kotona, ja sekin on nyt intissä. Mun tietääkseni on ihan hyvät välit. ;D
Ada
itselläni on pikkusisko Alisa wub.gif , 10v., maailman paras sisko, vaikka osaa ärsyttääkin... lookaround.gif
Noore
Isoveli (20v.) ja isosisko (16, pian 17v.)
Ei hirveen hyvät välit veljen kaa, aina kun nähää (ja harvoin onneks nähään) nii sen vaan yrittää pakottaa mua tekemään jotakin ja lyö... sen takii on huonot välit.
Siskon kanssa on sitten joskus vain hyvät välit rolleyes.gif välillä ollaa tosi kilttejä molemmille, välillä huudetaan kuin pienet kakarat biggrin.gif
Essi
Yksi isosisko löytyy (15v.) kirjottelee täällä puskiksessa -Maiju- nimellä. Meillä on ihan hyvät välit, mutta kyllä me aika usein riidellään (joskus riidat on rajuja, joskus vähän epärajumpia ) ... innocent.gif
Jasmin
Noora: Sulla on velikin? Uu, siitä en tiennytkään. baa.gif

Ada: Ja Alisalla on maailman paras isosisko. wub.gif
Ada
kiitos Jasmin wub.gif Olet paras smile.gif
Capri
Minulla on kaksi veljea ja sisko. Siskoon (2v vanhempi) minulla on erittain laheinen suhde ja tullaan toistemme kanssa toimeen hyvin, vanhempaan veljeeni (4v vanhempi) suht normaali, eli sita piikittelya, ei mitaan pahaa kuitenkaan, pikkuveljeni kanssa ollaan ihan normaaleja, siis ei mitaan suurempia kinoja, mutta ei mitaan ylimpia ystavyksia olla. Han on siis8v nuorempi.
-serafina-
Mulla on 26 v. veli(puoli) ja 17 v. sisko.

Veli ei asu enää kotona, mutta tulemme oikein hyvin toimeen keskenämme ja meillä on hyvät välit. Siskon kanssa riidellän joka päivä tongue.gif , mutta ollaan siitä huolimatta tosi läheisiä, eikös se riitely ole aika normaalia. <3 biggrin.gif
-Jenna-
Pikkusisko 12-vuotta. Tullaan ihan hyvin toimeen, mutta osaa se kyllä olla tosi ärsyttäväkin... laugh.gif
Jasmin
LAINAUS(nenäjö @ 9.11. 2004, 14:45)
kiitos Jasmin wub.gif Olet paras smile.gif

Ei kun yritin sanoa, että sie olet. *halii* wub.gif Maailman parhaita ystäviä! Ja taatusti maailman paras isosisko.
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.