Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Sipa, otin neuvostasi vaarin
Puskaradio > Puskis > K-18
abc
Älä huhuile minua, sillä noudatan nyt neuvoasi wink.gif . Kun kerroin ostamistani pölypussien ja -huiskien paljoudesta lisäsit, ettei muuta enää kuin odottaisin sitä siivousinspiraatiota, ja sitä on nyt odoteltu smile.gif . Koko päivän olen maannut sängyssä odotellen inspiraatiota tulevaksi , mutta sitä ei vain ole kuulunut blush.gif . Saattoi inspiksellä olla kiire, kun ei heti ehtinyt tulemaan, joten ajattelin josko kuitenkin jatkaisin odottelua, kun tuntui päivä niin mukavasti menevän vaaka-asennossa odotellen wink.gif .
Cee
LAINAUS(abc @ 3.11. 2004, 21:32)
Älä huhuile minua, sillä noudatan nyt neuvoasi wink.gif . Kun kerroin ostamistani pölypussien ja -huiskien paljoudesta lisäsit, ettei muuta enää kuin odottaisin sitä siivousinspiraatiota, ja sitä on nyt odoteltu smile.gif . Koko päivän olen maannut sängyssä odotellen inspiraatiota tulevaksi , mutta sitä ei vain ole kuulunut blush.gif . Saattoi inspiksellä olla kiire, kun ei heti ehtinyt tulemaan, joten ajattelin josko kuitenkin jatkaisin odottelua, kun tuntui päivä niin mukavasti menevän vaaka-asennossa odotellen wink.gif .

Mulle iski kerran aivan käsittämätön siivousvimma, mutta sitte mä heräsin ja siirsin herätystä puoli tuntia kauemmas...

Cee
s-ml
LAINAUS(abc @ 3.11. 2004, 19:32)
Saattoi inspiksellä olla kiire, kun ei heti ehtinyt tulemaan, joten ajattelin josko kuitenkin jatkaisin odottelua, kun tuntui päivä niin mukavasti menevän vaaka-asennossa odotellen wink.gif .

Jos se kuitenkin iskee, hengitä hetki syvään ja rauhallisesti menee varmasti ohitse.
Hyvä sanoa näin remontin keskeltä, hitto vie, viikko ollut pelkkää siivousta sad.gif
sipa
a.b.c laugh.gif No ei se inspis kyllä noinkaan tule.. laugh.gif Päinvastoin, käy viellä samoin kuten Ceelle. biggrin.gif Mulla on tänään siivouspäivä ja kun kerran siivoan aina torstaina, niin se on silloin vaan tehtävä oliko sitä inspistä tai ei, pakotan itseni hakemaan pölyrätin ja aloitan sillä ja muut sitten menevätkin ihan itsestään.. thumbup.gif Ja ah miten hyvä olo on sen jälkeen.. thumbup.gif
abc
Heh, taisi ollakin minulla lorvitauti thumbup1.gif , tuli hätäisesti diagnosoitua väärin, kun oireilut tuppaavat olemaan niin samanlaiset wink.gif . Mutta olkoon niin tai näin, niin olo kuitenkin on kohentunut pikkuriikkisen verran vuorokauden loikoilun jälkeen smile.gif .
sipa
Hyväähän se tekee "relata" vähän.. thumbup.gif Niin taas jaksaa.. Kunhan ei sitten vaan laiskistu liikaa.. biggrin.gif
Silake
Meillä yleensä nuo karvakuonot kyllä hoitavat sen inspiksen päälle. Eilenkin oli tehty sellaista silppua, ettei auttanut muuta kuin kerätä isoimmat palat käsin ja loput sitten imuroida, siinä tuli sitten samalla se viikkosiivouskin hoidettua. Koirat olivat silppuneet lasten askarteluja ison sellaisen kiinalaisen paperilyhdyn, joka oli ollut lasten kutsujen koristeena. Nämä pahantuot on nyt mennyt tuon pennun 4 kk piikkiin, mutta eilen jäi vanhempi koira itse teosta kiinni, pennun tulo on villinnyt senkin niin, että tekee taas tuhotöitä yhtälailla. Täytyy vaan muistaa ettei syytä pentua turhaan kaikesta, mitä päivän aikana on tapahtunut.
abc
Äläpä muuta sano Silake, kyllä karvakuonot osaa. Minäkin sen miljoonan kerran jouduin kesken horrostani ponkaisee sängystä ylös, kun minun otuksellani oli koko ajan jotain asiaa, tuli siis inisemään korvan juureen. Normaalipäivinäkin vahtaa jokaista liikettäni kaiken aikaa, että saan kohta stressivian sen takia ohmy.gif . Taidankin seuraavana shoppailupäivänä ostaa ISON ötökkälätkän. Ja s-ml:n mainitsemaa syvään hengittämistä, sitä harjoittelen kaiken aikaa ton ötökkäni kanssa niin, että kohta hajoaa minulta hengittämistekniikka-vieteritkin cool.gif .
mirka
Minäpä vein Kristan hoitoon oikein tänään kun ajattelin, että nyt täytyy siivota oikein kunnolla ja nyt olisi sitä aikaa ja saisi rauhassa siivoilla kun ei tarvi 2 minuutin välein mennä tytteliä katsomaan. No, makasin minäkin äsken sängyllä ja odottelin sitä ispiraatiota, mutta eipä sitä vaina tule. pakko oli tänne ensin päästä ja sitten jos kupilisen kahvia jois ja imurin käteen ottaisin kupillsen jälkeen.
Mansku
tongue.gif -90 luvun lopulla olin yhdessä siivousfirmass töissä ja kun aamulla lähdit klo 7.00 aikaan ja tulit käymään 2 tuntia kotona ja menit illaksi-yöksi siivoamaan, ei siinä enää kotona tahtonut jaksaa siivota.. confused.gif Meillä kotona on tiskikone (oikea), mutta koskaan se ei ollut täytettynä kun tulin töistä kotiin..Eli siinä yöllä täytä se ja laita päälle.. sly.gif Ukon koulutus on vielä kesken NÄKÖJÄÄN ohmy.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.