Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: On taaskin Perjantai...
Puskaradio > Puskis > K-18
mirka
Mites nuo laulun sanat meni whistling.gif
Eli kaikille HYVÄÄ HUOMENTA
Tytön vein hoitoon ja nyt siemaisen kahvia ja tarkoitus olisi mennä vähän kaupungille soppailemaan. Ajattelin Kristalle katsella jotain vaatteita. Eilen tuli ähkittyä siivouksen parissa niin, että nyt tänään rentoudutaan smile.gif
sarakuliremi
Hyvää huomenta täältäkin.

Vien tytöt hoitoon ja sitten menen käymään voll-mittauksessa. Kohta selviää kehon kunto biggrin.gif .
sipa
Hyvää huomenta kaikille.. thumbup.gif Ihanaa kun on perjantai ja sitä on paljon pirteämpi vaikka ilma on tihkusateinen ja harmaa.. tongue.gif Meikäläinen vaan puurtaa täällä töissä eikä pääse shoppailemaan.. biggrin.gif No ei mulla ole mitään tarvettakaan nyt shoppailla, käyn kyllä ruokakaupassa töistä päästyäni ja sielläkin on tänään ruuhkaa kun huomenna on pyhäpäivä. sly.gif
throls
Joo,perjantai...taas sad.gif
olishan se kiva nauttia kun on se perjantai ja vieläpä ns pitkä viikonloppu,vaan kun ei kerta kaikkiiaan lämpene ajatukselle taas yhtään.Kun tulis taas maanantai.....
Arissa
Hyvää huomenta smile.gif

Olen töissä ja on vielä rauhallista. smile.gif Enpä taida minäkään tänään shoppailemaan ehtiä ja eilen tuli jo ruokaostokset tehtyä, että ei tarvii tänään mennä kauppoihin joissa on ruuhkaa. Ihmiset ostaa ihan mielettömästi ruokaa ja vain koska huomenna ei ole kaupat auki, mutta sunnuntaina kuitenkin on. En ole koskaan ymmärtänyt sitä ostovimmaa mikä joihinkin ihmisiin iskee. huh.gif
Kehäkettu
Throls, on vähän samat fiilikset. Ajatus viikonlopusta ei tunnu erityisen hehkeältä. Ainakaan juuri tästä viikonlopusta. Mä oon järjestänyt ittelleni hirveesti kaikkea tekemistä, joihin menen vaikka hammasta purren, ettei tarvi jäädä keskenään ajatusten kanssa - vaikka ei niitä kokonaan pakoon pääse silti.

Mutta kyllä kai se tästä - toivottavasti sullakin. smile.gif
sipa
throls ja Kehäkettu mikäs kumma teitä nyt painaa noin kauheasti kun ei viikonloppu viehätä.. ohmy.gif

Vaikka mukavaa kun throlskin on jälleen koneella (samoin Kehäkettu).. thumbup.gif Et muuten ole yhtään kerinnyt kirjoittamaan kuulumisia.., että mitä teille kuuluu sen muuton jälkeen ja onko pennut jo maailmalla..confused.gifconfused.gifconfused.gif?
sannukka
Hyvää perjantaita kaikille. Mulla on ihan perjantai olokin, kun tuntuu että aina perjantaisin tunnit loppuu kesken. Tänäänkin olen ensin täällä töissä, ja sitten menen kuntosalille ja sitten toiseen paikkaan töihin. Ja nyt odotan oikein viikonloppua, kun lauantaina on aamuvuoro pitkästä aikaa. Tuntuu etä vapaata on enemmän, kun ei tarvitse illalla lauantaina olla töissä. thumbup.gif Tosin sitten tälle viikonlopulle osuu äidin muutto (vesivahingon takia) mutta eipä sekään tahtia haittaa. Saa taas kerrankin pitkästä aikaa äidin tekemää ruokaa, joka tietysti on maailman parasta. Hmm, tässä näyttää aikataulu hirveen kiireiseltä, mutta silti mieli on iloinen biggrin.gif , ihanaa. Toivottavasti tämä olotila tarttuu teihin kaikkiin. wink.gif *leijuu jossain korkealla*
throls
Moi Sipa ja kaikki muut

joo,en ole kerennyt,kiirettä pukkaa.Pennut läksivät maailmalle ja ikävähän niitä on.Muutto sujui hyvin kaikin puolin,mutta sittenpä se taas alamäki alkoi. wink.gif

Vilkku juoksi metsällä ollessaan johonkin ja vatsa aukesi ja suolet pihalle blink.gif ja eikun leikkaukseen.Nyt se on kaksi viikkoa ollut toipilaana ja sitä ihan selvästi suututtaa kun ei pääse minnekään.
Sirulla tuli pentujen lähdön jälkeen joku kauhee ihottuma juttu,tiputti kaikki karvat ja muistuttaa sellaista karvatonta koiraa blink.gif ,
vanha rouva Kara loukkasi jalkansa viikonloppuna ja pomppii nyt kolmi jalkaisena ympäriinsä.

Rauhais eloa isännän kanssa taisi kestää muutaman kuukauden ja taas repes...ollaan oltu tukka nuottasilla pitkään ja ei sitten yhtään huvita ajatus pitkästä viikonlopusat tapellen,yök.

Jotain hyvääkin,ystävän kanssa tuotaiin uusi tuonti uros Ruotsista tällä viikolla.Micke poikaan voi käydä tutustumassa sivuillamme biggrin.gif .Hurmuri,aivan ihana.

Tällaista näin lyhyesti..katsotaan mitä sitten toisella kerralla.
abc
Hmmmmm... ja minä kun ehdin jo luulemaan, että THROLSIN elämässä jo kaikki olisi asettunut kohdalleen, eikä enää olisi noita ikäviä tapahtumia.

Pidetäänpä peukkuja thumbup.gif , että viikonloppuna tilanteet rauhoittuisivat ja koirat paranisivat ja kaikki taas alkaisi rullaa parempaan suuntaan.
Kehäkettu
Sipa: Sydänsurut painaa. sad.gif

No mutta kaipa nekin hetkeksi unohtuu, jos siellä Nuuksion metsässä törmäisin siihen karhuun!
sipa
throls Voi itku sentään.. Toivottavasti koirat paranevat pian.. thumbup.gif ja tekin saisitte välinne selväksi ilman riitoja.. confused.gif

Kehäkettu Toivottavasti toivut niistä sydänsuruista siellä Nuukison metsässä ja ilman karhuun törmäämättä.. thumbup.gif

Miä piän molemmille peukkuja ja varmaan koko puskisväki tekee samoin.. thumbup.gif thumbup.gif
Mansku
confused.gif Nyt tää tyttö lakkaa heräämästä saati nousemasta ylös perjantaisin! angry.gif Nää ei oo mun päiviä..1) löin varpaani kynnykseen mennessäni aamupesulle 2)unisena laitoin kahvia tippumaan, mutta unohdin laittaa ne böönit sinne suppiloon joten meikän aamukahvista näki läpi 3) postinjakaja oli jättäny laittamatta laatikkoon Kalevan 4) japseilla känkkäränkkäpäivä...mikään ruoka ei tunnu kelpaavan 5) kännykkä soi, mutta en muista minne sen eilen laskin käsistäni joten en ehtiny vastaamaan.. oops.gif Poistan siis allakasta perjantait.. sneaky2.gif
Kehäkettu
Mansku, eikä oo ees kolmastoista päivä! tongue.gif
Katis
Kiva, että on viikonloppu taas edessä. Mutta tuo ilma saisi olla parempi, kun ei enää tuo vesisade innosta. Pikku pakkanen ois kiva ja luntakin sais tulla jo wink.gif
sannukka
Aika harvalle tää mun hyvä tuuleni tuntus tarttuvan... harmi. Jospa mä koitan lähettää tätä telepaattisesti eteenpäin. sly.gif < yrittää yrittää, mahtaako onnistua? Ainakin Kehäketulle ja Throlssille murheen keskelle toivon hyvää thumbup.gif .
Sylppa
Hieno homma että on pari päivää lepoa innocent.gif
Koira on aina onnessaan kun kerron, tänään menen vielä töihin mutta huomena olen kotona.
abc
Huomaaks´Sipa, miten ihana perjantai meille on suotu smile.gif . Lähes kaikki tutut ovat käyneet tänään moikkaamassa biggrin.gif . Nyt vain peukutuksia, että intoa kirjoittamiselle riittäisi kaikille vielä ensiviikollekin, ja siitä eteenpäinhän se sitten käykin jo automaattisesti biggrin.gif .

Oikein mukavaa viikonloppua jokaiselle ja viimeistään ensiviikolla ollaan taas kuulolla thumbup.gif thumbup.gif
Mansku
LAINAUS(Kehäkettu @ 5.11. 2004, 13:20)
Mansku, eikä oo ees kolmastoista päivä! tongue.gif

laugh.gif Se on jatkuvaa toi 13:sta päivä..Oon syntyny sinä päivänä ja varmaan siitä johtuu kaikki noi sattumukset! angry.gif Yritin äidiltä kysyä miksei se ollut sen päivän vaikka jalat tiukasti ristissä ja oisin syntyny sitten ystävänpäivänä baa.gif Äiti tuumas että olin vaan päättäny tulla maailmaan just tona päivänä lookaround.gif
sipa
a.b.c Kyllä huomasin että ihmeen vilkasta on tänään ollutkin, kun nekin jotka harvoin käyvät ovat tänään kerinneet kaikki koneelle.. thumbup.gif

Mansku No toi selittää kaiken.. laugh.gif Ei siis tarvii olla 13:pvä riittää ihan vaan perjantai.. Voi ressukkaa.. tongue.gif
Mansku
LAINAUS(sipa @ 5.11. 2004, 15:54)
a.b.c Kyllä huomasin että ihmeen vilkasta on tänään ollutkin, kun nekin jotka harvoin käyvät ovat tänään kerinneet kaikki koneelle.. thumbup.gif

Mansku No toi selittää kaiken.. laugh.gif  Ei siis tarvii olla 13:pvä riittää ihan vaan perjantai.. Voi ressukkaa.. tongue.gif

biggrin.gif Päiväni on pelastettu: Syy löytyy tässä: Tuli juuri sähkäriini blush.gif

wub.gif Hei! Sain yleisradiolta FST:ltä kutsun Bettina S nauhoituksiin ensi torstaina 11.11.2004 alkaen klo 17.30- Kutsu tuli sen vuoksi, että Helmut Lotti on siellä vieraana. Tuottaja haluaa, että mahdollisimman moni mukanaolijoista olisi Helmutin ystävä. Jos olet kiinnostunut laita minulle sähköpostia. veli-matti.lahtinen@arabianranta.com viimeistään maanantaina aamulla klo 10.00. Ilmoitan sitten eteenpäin montako meitä tulisi ja saan lisäohjeet. Toivon todellakin, että mahdollisimman moni olisi kiinnostunut ja olisi mahdollisuus tulla mukaan. Itseähän tietysti menen jos luoja suo. - Velmut - veli-matti.lahtinen@arabianranta.com
(kuulun tuohon H.L clubiin ja TIETENKIN meikä ilmoittautui mukaan) thumbup.gif whistling.gif
throls
Kyllä se tästä,ihan varm,asti,jotenkin.
Pitää vaan nyt yrittää ottaa kylmän viileästi ja rauhoittaa tilannetta.Kaikesta selviää.
sipa
Mansku thumbup.gif Onnea... Siinäs nyt näät että ei se perjantai ollutkaan mikään paha päivä.. biggrin.gif Vitsi kun hienoa että pääset katsomaan Lottia.. thumbup.gif thumbup.gif
Mansku
tongue.gif Pääsen ja pääsen..Jos tää flunssan pahalainen suostuis hellittämään sad.gif Viime yönä en pystyny nukkumaan kuin 3 tuntia, sitten alkoi yskittämään ja nenä meni tukkoon angry.gif
throls
Hei,ja taas on se perjantai!
Ajattelin jatkaa tätä tähän entiseen "perjantai" viestiin,ettei taas uutta.Mukavahan näitäö vanhoja on lueskella,jos on mukavia juttuja ..höh..tulipas hassusti sanottua.

Eli kuinkas teillä nyt perjantai aamu käynnistyi?
throls
Huomauttaen edelliseen viestiini,että ainakin Sipalla huomattiin kuinka aamu alkoi,myrskyn pauhatessa biggrin.gif .
Mansku
Huomenta vaan kaikille.. laugh.gif Yllättävän hyvin lähti tää perjantai liikkeelle..Ääni tuntuu palanneen, kuume laskenut inhimilliselle tasolle, en oo kolhinut itteeni (lue: vielä) ja myrskyä lukuunottamatta kaikki hyvin..So far so good smile.gif
throls
Hienoa,itsellänikin hiukan paremmin aamu lähti käyntiin,kuin esim.viime perjantaina.
sipa
Hyvää perjantaiaamua vaan kaikille.. thumbup.gif Mihin se viikko taas vierähti.. huh.gif Ja kivaa kun pääsette taas koneelle ja puskikseen käymään.. Täällä onkin taas ollut kamalan hiljaista muutaman päivän.. biggrin.gif

Meillä onkin ohjelmaa ihan riittämiin, kun Isänpäivä pippalot on vaunulla ja Ukon Sisko täyttää tänään vuosia ja Likan nimipäivät on tänään, sekä Veljen synttärit ja toisen veljen pojan synttärit sunnuntaina ja se Isänpäivä myös.. blink.gif Hu.hu.. Onhan siinä taas juhlimista yhdelle viikonlopulle.. laugh.gif

Tänään on karaokea illalla mutta meikäläinen ei mene rääkkymään sinne, voin kyllä kuunnella kun muut laulaa.. laugh.gif Ja kyllä siellä varmaan muuta ohjelmaa löytyy..
throls
Karaokea,enpä suurin surminkaan muista milloin viimeksi olen käynyt,Taitaapi olla kuutisen vuotta sad.gif huh,sen siitä saa kun kotona joutuu olemaan kiinni.
abc
Kysymykseen, että mites tämä perjantai on alkanut... niin ei hyvältä näytä biggrin.gif . Olin päättänyt, etten muutamaan aikaan puskikseen tule, kun toi olkavarsi on äitynyt niin kipeäksi, ja netissä kirjoittelu rasittaa sitä entisestään, mutta mitenkäs tässä taas kävikään ohmy.gif koko aamupäivän olen täällä puskiksessa ollut käsivarteni kanssa blush.gif . Joskus kyllä tuntuu, jostain kumman syystä cool.gif , että puskiksen vetovoima on kipuakin voimakkaampi rolleyes.gif .
throls
Abc minullakin on viime aikoina ollut pitkiäkin aikoja etten täällä nenääni näytä,mutta kyllä se vaan kummittelee mielessä,että pitäis viestiä päästä kirjoittamaan.Oliskohan tästä tullut/tulossa ihan elämän tapa biggrin.gif
sipa
Me ollaan kaikki niin adikoituneet tälle palstalle, että ei osata enään olla pois täältä.. biggrin.gif Ja jos kipuja välillä tuntuu niin silloin verytellään ja jumpataan jäsenet notkeiksi ja jatketaan taas kirjoitusta.. laugh.gif
throls
Juu Sipa,totta puhut.Minä kirjoitan tällaisella kaksi sormi systeemillä,niin nää sormet tyngät joskus heleenee.Pitää vaan jäähdytellä välillä biggrin.gif
sipa
throls sama täällä.. Kaksi sormea kiitää nappuloissa niin että savu käy.. laugh.gif Ja sitten saan tarkistaa tuhanteen eri kertaan että oon kirjoittanut oikein, ja tuhanteen kertaan saan niitä sitten viellä korjata.. biggrin.gif
throls
Niinpä,kävin äsken tuossa tavaraa hakemassa ,sai sormet tunin verran hengähtää blink.gif .Nyt jatkan kahta kauheammalla innolla,kun vaan olis juttu kaveri tässä näin. blush.gif
throls
Nyt muuten iski väsy,rupesi ihan kamalasti haukotuttamaan ja nukuttamaan.Pitänee väistyä hetkeski koneen ääreltä pois ja mennä happi hyppelylle. whistling.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.