Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Susi uni..
Puskaradio > Puskis > K-18
sipa
Mistä lie uniin tuli hyökkäävä susi aamuyöstä.. ohmy.gif Kävelin metsätietä joka muistutti lapsuuden maisemia Nuukisossa ja siellähän on oikeastikin susia, mutta en ole siellä vuosiin liikkunut.
Ja nyt viimeyönä olin sitten menossa saunan luota metsä polulle joka oikaisee naapuriin ja huomasin jotain liikettä sivusilmällä ja näin ison uros suden. huh.gif Joka seurasi mun liikkeitä. Kävelin siellä metsässä yksin, ei siis ollut koiraa mukana. ja yks kaks se päättikin hyökätä ja mulle ilmestyi jostain tuoli käteen ja sillä peloittelin suden kauemmaksi.. unsure.gif Susi näki lähistöllä yhden miehen lapsen kanssa ja hyökkäsi niiden kimppuun yrittäen murista peloittelevasti. No hekin ajoivat suden pois ja minä kaivelin kännykkää että soitan apua, kun susi hyökkäsi uudelleen ja siihen sitten heräsin säpsähtäen, katsoin kelloa se oli 5:19 ja helpottuneena huomasin susi jutun olevan unta.. biggrin.gif ja että kello soikin kymmenen minuutin päästä ja pääsee aamukahville.
Ilmeisesti vaikutti alitajuntaani lukemani susi juttu tuolla lemmikkipalstalla kun eräs nainen oli koiriensa kanssa nähnyt suden (Belgipalstalla) Ja muutenkin nämä irtokoirien hyökkäykset ovat olleet viime päivinä mielessä.. confused.gif
mirka
Hyi kamala mikä uni. Olisin kyllä herännyt varmaan yltäpäältä hiestä. Kylläpä Sipa pahan unen näit.
Kummalista minä en ole pitkää aikaan unia nähnyt tai ainakin ne ei ole ollut mieleen painuvia kun en muista aamulla herätessäni.
Kehäkettu
HUI!

Onks Nuuksiossa susia, Sipa??

Mä oon menossa sinne lauantai-iltana laavulle - kauheeta, jos ne tulee meidän makkarakäryjen perässä siihen messiin norkoilemaan.. unsure.gif
throls
Kauhee uni,hirveetä tolleen herätä ja että on viel tuoreessa muistissa ohmy.gif
sipa
Kehäkettu Kyllä siellä on vissiin kolmen tai viiden parin lauma. Mutta tuskin ne ihan laavulle tulee.. Eiköhän ne karta ihmistä. Ennemmin mä pelkäisin karhuja, sillä niitäkin sieltä löytyy.. ohmy.gif
s-ml
Tänne meille on syksyn aikana vaeltanut Ursa-pantasusi. Ainakin kaksi koiraa on naapurikunnista tappanut ja syönyt. Tai siis syönyt koiran pehmeät osat, loput jättynyt. Pihoista on molemmat koirat hakenut.
Olen kyllä kuullut juttuja, että koiria olisi menneyt jo neljä, mutta jutut taitavat laajeta. Varmuudella siis kaksi.

Mutta eipä silti pelota, susikin tietää, ettei vinttikoirissa ole kuin läskitöntä tiukkaa lihaa, joten tuskin viitsii niitä saalistaa smile.gif Tosin olemme kyllä metsäkeikat siirtäneet ensi vuoteen..

Ketun hirviseura meni ampumaan hirvikiväärillä, eipä siitä paljoa kuulemma jäänyt jäljelle. En tajua tuota ollenkaan.
Kehäkettu
Ei törmätty Nuuksiossa susiin eikä karhuihinkaan. Yhteen väliin kyllä olimme melko varmoja, että ihan selvästi kuulimme ulvontaa, mutta tultiin kyllä sitte siihen tulokseen, että lähistöllä olevat, miltei koko ajan haukkuneet koirat, olivat syypäitä tähänkin.

Maistu muuten makkara hyvältä pilkkopimeässä ja kylmässä marraskuun illassa nuotion valossa ja lämmössä! smile.gif
sipa
Piti just tulla kyselemään, että miten se sun reissu meni.. Mutta olitkin jo kerinnyt itse laittamaan viestiä.. thumbup.gif Varmaan oli kiva reissu kun ette törmännneet niihin petoihin. biggrin.gif Ja makkara maistuu niin taivaalliselle ulkona nuotiolla syödessä, tai yleensäkin ulkona paistettu on ihan eri makuista.. thumbup.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.