Mistä lie uniin tuli hyökkäävä susi aamuyöstä..

Kävelin metsätietä joka muistutti lapsuuden maisemia Nuukisossa ja siellähän on oikeastikin susia, mutta en ole siellä vuosiin liikkunut.
Ja nyt viimeyönä olin sitten menossa saunan luota metsä polulle joka oikaisee naapuriin ja huomasin jotain liikettä sivusilmällä ja näin ison uros suden.

Joka seurasi mun liikkeitä. Kävelin siellä metsässä yksin, ei siis ollut koiraa mukana. ja yks kaks se päättikin hyökätä ja mulle ilmestyi jostain tuoli käteen ja sillä peloittelin suden kauemmaksi..

Susi näki lähistöllä yhden miehen lapsen kanssa ja hyökkäsi niiden kimppuun yrittäen murista peloittelevasti. No hekin ajoivat suden pois ja minä kaivelin kännykkää että soitan apua, kun susi hyökkäsi uudelleen ja siihen sitten heräsin säpsähtäen, katsoin kelloa se oli 5:19 ja helpottuneena huomasin susi jutun olevan unta..

ja että kello soikin kymmenen minuutin päästä ja pääsee aamukahville.
Ilmeisesti vaikutti alitajuntaani lukemani susi juttu tuolla lemmikkipalstalla kun eräs nainen oli koiriensa kanssa nähnyt suden (Belgipalstalla) Ja muutenkin nämä irtokoirien hyökkäykset ovat olleet viime päivinä mielessä..