Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Muistathan kerätä
Puskaradio > Puskis > K-18
s-ml
Bongasin tämä Suomi24 palstalta:

"Muistetaanhan nyt, kun lumi on tulossa, että kerätään kaikki kakkamme. Ethän pilaa muiden ulkoilunautintoa jättämällä ulostetta kirkkaalle hangelle, pidetään pussit mukana! Pissat on helppo hävittää näkyvistä lasten hiekkalaatikko haravalla, hankithan sellaisen. Muistathan pykälän 14; sotkeminen on rikos. Ethän tahdo olla rikollinen?
Ihanaa talviaikaa kaikille."

Kerää siis kakkasi, koska on lumi tulossa lookaround.gif
Eppunen
No mutta jos tulee kamala kakkahätä ulkosalla. Kaikille koirattomillekin pusseja taskut täyteen! blink.gif
kerinkallion pelastaja
pinch.gif juu, ja kaikille harava käteen talviselle lenkille,on sitten valkotakkisillekin hommia kun lähimetsissä pyörii hätäisen näkösiä haravoitsijoita jotka hokevat: EN TAHDO OLLA RIKOLLINEN...

oops.gif laugh.gif
Cee
Mä olen ulkosiisti, elikkä ei tartte kerätä kakkoja.

Cee
Mansku
tongue.gif smile.gif Mulla on aina kaikki taskut niin täynnä pusseja etten aina tiedä minnekäs sen puhelimen ja avaimen laittais blink.gif Kerran menin yhteen juhlatilaisuuteen ja oli päällä jakku, jota käytän myös koiranäyttelyissä..Olinhan näky kun taskut pullotti niiden kakkapussien takia oops.gif
sipa
Mansku laugh.gif Ja ulkosiistejä täälläkin, Cee vain kerkis ekana.. biggrin.gif Minkä takia pissatkin muka pitää hävittää.. ohmy.gif Sinnehän ne maahan häviää.. huh.gif En moista ole koskaan edes kuullut... lookaround.gif
Henrietta
Naapurini juuri kirosi eilen illalla kun hänen kaksi bichonia olivat olleet vapaana meidän talon nurmialueella (keskellä keskustaa) ja molemmat koirat olivat kierineet ihmisen jätöksissä... Kun ihmisetkin korjaisivat jätöksensä pois...
abc
Joo-o kaikissa takkien ja housujen taskuissa on pusseja niin paljon, että nenäliinaa ei joukosta löydy, kun sitä tarvitsisi omaa nenäänsä varten blush.gif .

Mutta ihmisistä, ja etenkin miehistä, on paljonkin sanottavaa tuon kusemis tarpeen suhteen angry.gif . Muistan, kun nuorempana hämmästyin, kun pihapiirimme vastakkaisen talon seinää vasten mies lorotti talon seinään angry.gif . Talon missä itse asui ohmy.gif ja pihapiirissä, missä hänen omat lapsensakin leikki angry.gif . Tämä juttu muistui juuri mieleen, kun kävin vielä tähän aikaan kaupassa, ja yksi sälli seisoo keskellä jalkakäytävää huojuen ja sojottaa letkuaan keskelle jalkakäytävää angry.gif . Näki kai harhoja luullen, että asfaltti oli tulessa ja yritti sitä sammutella uriinillaan. Ja kun kaupasta tulin, huomasin, ettei lätäkkö ollut pisara tai kaksi vaan ämpärillinen, ja pakko oli kiertää kadun toista puolta, vaikkei siellä jalkakäytävää ollutkaan.
Wanssu
Ja sitten valitetaan kun jätemäärä on niin suuri, kaatopaikat pursuaa..
Ei se p*ska ketään tapa, maantuuhan se sinne.
No juu kyllä siivoa kakat jos tekee hoidetulle alueelle, mutta en keskelle ojaa lähde kyllä hyppii, sinne täällä usein tarpeet tehdään. Voisivat vielä laittaa tänne johonkin edes niitä roskakoreja, ei ole kivaa kulkea kilometrejä haiseva pussi kädessä.
Tuomitkaa minut rikolliseksi kun en keskeltä ojaa kerää, enkä pissoja haravoi blush.gif
s-ml
Wanssu, sinulta taisi mennä hieman idea ohitse , miksi tuon tänne kopioin. Siinähän pyydetään kerämään kakkamme, siis meidän. Koirasta eikä muista elikoista puhuta sanaakaan biggrin.gif
sipa
Niinpä... meistähän siinä oli kyse.. Ja kyllä minä ainakin wc-pönttöön tarpeeni teen.. laugh.gif

Tuosta a.b.c:n jutusta tuli mieleen eräs näky jonka näin viimeviikolla ostarilla. Jäin koirien kanssa kaupan seinustalle odottamaan kun Systeri meni kauppaan ja näin yhden nuoren miehen menevän apteekin seinustalle virtsaamaan päin apteekin ikkunaa.. ohmy.gif tai ainakin siltä se näytti kun ne ikkunat ovat isoja. Ja lorottikin siellä kauan.. Eikä välittänyt tuon taivaallista ohi kulkevista ihmisistä tai autoista.. huh.gif Ja sen jälkeen meni kauppaan sisään kaverinsa perään.. Ja tietysti osuivat Systerin kanssa samaan aikaan kassalle.. sly.gif Siinä kaljalle haisten kysyivät kenestä tuli USA:n pressa Ja Systeri sitten sanoi että Bush oli saanut tällä hetkellä eniten ääniä ja kaverit kirosivat ääneen sitä ja tämä pissaaja sanoi että kyllä kohta joku sen ampuu.. huh.gif
Maarit S
Asun omakotialueella missä ei sitten ole noita julkisia roskiksia missään teiden varsilla. Olen Vantaan kaupungilta kysellytkin, mutta ei kuulemma ole rahaa.
Marketin vieressä kyllä on kakkaroskis mutta ei siellä missä koiria ulkoilutetaan.
Ei kai se niin paljon maksaisi jos laittaisi niitä tavallisia pönttöjä ja kettingillä kiinni (jos vandaaleja pelätään). Samallahan ne voisi tyhjentää kun muutkin roskat.

Ei tarvitsisi kilometritolkulla haisevia koirankakkapusseja kädessään kuljetella.
Mulla on kolme isoa koiraa ja jätökset sen mukaisia angry.gif

Viime aikoina olen kyllä entistäkin vakuuttuneempi siitä että vastuullinen koiranomistaja siivoaa jätökset pois. Sen lisäksi että ne ovat epäsiistejä niin niissä voi muhia vaikka minkälaisia loisia. Ulosteen mukana leviää monia sellaisiakin joita ei ole voinut kuvitella Suomesta löytyvänkään. On nimittäin tänä kesänä tullut selväksi sekin asia.
abc
Olen Maarit S:n kanssa samoilla linjoilla noitten roskispönttöjen kanssa. Niitä saisi olla tiuhempaan, ylipätäänsäkin, kaikkien kulkuteiden varrella. Vaikka tuskinpa ne varsinaiset jätteet, kaljapullot, karkki- tai muunlaiset paperit ja roskat siltikään oikeata osoitetta löytäisi. Johan kauppojen edustoillakin näkee, että maassa on enemmän törkyä pöntön ympärillä, kuin pöntön sisäpuolella.
Hugis
Mulle kävi kyllä Hugon kanssa niin oksettava juttu sen pentuaikana, että on pakko yököttää teitäkin sillä blink.gif

Hugo laittoi pentuna ulkona suuhunsa kaiken, mitä löysi. Asuimme silloin sellaisen puiston vieressä, jossa laitapuolen kulkijat viettivät paljon aikaansa. Olimme pimeänä syysiltana yöpissillä kyseisen puiston laitamilla, kun kuulin että nyt Hugo pistelee taas jotakin antaumuksella poskeensa. Pimeässä en tietenkään nähnyt mitä, niin ei muuta kuin käsi syvälle kitaan ja kaivamaan kyseistä "herkkua" pois... Se oli sitä itseensä eli IHMISPASKAA... angry.gif

Silloin kyllä annoin ylen, vaikka en mitenkään herkkävatsainen ole... sneaky2.gif
sipa
Täällä meilläpäin tyhjennetään aika harvoin ostarin roskikset, sillä ne pursuavat yli laitojensa ja roskat ovat kuin tarjottimella Variksille jotka levittävät ne sitten ympäri ostaria.. blink.gif Monta kertaa ole niiden touhuja seuraillut kun ne pudottavat roskan toisensa jälkeen maahan ja toinen käy maasta niitä nokkimassa ja tuuli vei sitten ne kauemmaksi. Että ei välttämättä kaikki ihmiset niitä maahan heittele vaikka ensin niin luulinkin, ennen kuin syy sitten selvisi.. biggrin.gif
Wanssu
Ehe, olen kyllä tiennyt että mulla ei kulje pään sisällä aina yhtä vilkkaasti, mutta tuo oli jo aika noloa! oops.gif
Juu kakkani kyllä kerään nätisti!

Nim. Piiloblondi (ko?)
staffi tyttö
Tääl meillä päin jopa naiset käyvät vapaasti keskellä ostaria pissalla oli kello mitä tahansa blink.gif Onneksi olen itse ulko siisti smile.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.