Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Hiljaista nalkutusta
Puskaradio > Puskis > K-18
Mansku
sad.gif Nyt tämä flunssa ja kurkkukipu on ukon mielestä hyvällä mallilla blink.gif Eilen sen tullessa töistä olin pyytänyt että käy kaupassa kotimatkalla, koska kuumeessa en lähtenyt tallustaan. huh.gif No joo, olin aiemmin päivällä useaan otteeseen puhelimessa ja siinä ääni vähän painui. sly.gif

Ukko siis tuli kotiin ILMAN ostoksia ja ruoka-aikahan sitten venyi koska puuttui muutamia aineita ruuasta.. angry.gif Ukko siinä riisui työvaatteitaan ja minä kysymään käheällä äänellä, jotta missäs ostokset? Ukko siihen että mitkä ostokset? Silloin mulla pimahti: Aloin huutaa että oo siinä sitten ilman ruokaa, kun en saa sitä valmiiksi! Ja että paa lapsi asialle ja...tässä vaiheessa ääni katos kokonaan ohmy.gif Pientä pihinää vaan kuului..Otin sitten käsimerkit (kansalliset) käyttöön..Ukko tähän että Tätä nalkutusta hänkin voi jo kuunnella!!! stupid.gif Olin varmaan näky siinä huitoessani ja aukoessani suuta kuin kala kuivalla maalla whistling.gif

Tulin itsekin siinä ajatelleeksi että tyhmää riehua, kun ei saa sanottua asiaa ja että ei se siitä kummentunu..Lähti se ukko sitten kauppaan ja toi mulle voimakkaita kurkkupastilleja ison pussin cool.gif Hiljaisuudessa se ilta vierähti, kun säästin tota kurkkua. Tänä aamuna ei vieläkään kestä puhua kauaa...häipyy ääni confused.gif
sannukka
biggrin.gif Mulla oli sama tilanne reilu 10 v takaperin. (taitaa olla enemmänkin aikaa...) Elin silloin kauheeta kapina-aikaa, ja oltiin tietysti äidin kanssa aina tukkanuottasilla. Äiti otti kyllä kaiken irti äänettömyydestä, oikein tahallaan ärsytti kun tiesi, että äkkiä hiillyn. thumbup.gif Taisi olle ihan oikein mulle. Nyt ollaan kyllä äiteen kanssa ihan jo kavereita, ku mä sain vähän järkeä päähän iän myötä. whistling.gif

Mansku , pikaista paranemista smile.gif
Mansku
Sannukka Taitaa kaikilla olla samanlainen tapa, että kun ei saa ääntä ilmoille niin oikein kiusataan..Puhelinkin on soinut, mutta turha mennä edes vastaamaan kun eivät saa selvää..Pitäis olla näköpuhelin biggrin.gif Kirjoittas vaan paperille mitä haluaa sanoa! Ja sitten näyttäis sen baa.gif Kyllä tää varmaan tästä, tätä ei toivo kellekään tulevaksi lookaround.gif
sipa
Sitähän toi munkin Ukko toivoo, että menettäisin ääneni joskus kun on flunssa.. Ja sais joskus rauhallisen koti illan.. laugh.gif Mutta turha toivo.. Mulla on ollut vain yhden kerran elämässäni kurkku niin tulehtunut ettei ääni pihissytkään.. Ja muuten kyllä ääni kulkee vaikka onkin vähän möreämpi kuin normaalisti.. biggrin.gif Ja minäkö muka puhelias.. blink.gif Töissä nuo miehet sanoo että on kivaa kuunnella kun mä puhun yksikseni ja maanaan ohjelmia (siis kinaan itteni kanssa) laugh.gif Ja sanon että pakkohan mun on höpistä kun kotona pitää olla hiljaa.. innocent.gif

Mansku Pikaista paranemista kuitenkin sulle, vaikka Ukkos voi olla eri mieltä.. thumbup.gif Outoja noi miehet... huh.gif
abc
Olipa minullakin kerran ystävätär kenellä äänijänteet (tai jotkut) lakkasivat aika ajoin toimimasta ja siellä perheessä iloitsivat niistä hetkistä sekä mies että lapset biggrin.gif .

Ystävärkin oli iloinen niistä hetkistä, tosin eri syystä. Hän oli hommissa kiireisessä puhelinkeskuksessa ja kun ääntä ei tullut tiesi se aina sairaslomaa. Muutoin hän ei sitten sairastellutkaan, ja tuo äänen menetyskään ei johtunut kurkkukivusta. Ystävätär sanoikin, että on ihanaa, kun sairastaa, mutta ei ole kipeä ja saa sairaslomaa, ja jaksaa kotona aina jotain puuhastella. Ja lapsiperheessä sitä puuhastelemista olikin, oli sitten sairas tai terve wink.gif . Mutta kieltämättä rassaavaa varmasti oli se puoli, kun ei päässyt kotona "pauhamaan" totuttuun tapaan sen enempää miehelle kuin lapsillekaan.
Tuija
Mulla myös lähtee ääni aika helposti ja olen huomannut koirissani saman kuin ne miehet kotonanne. (Asun siis yksin piskien kanssa) luulen että koirani nauttivat kun mamma on hiljaa eikä kiellä menemästä sänkyyn eikä lenkillä huuda luokse ym. ja viime talven viikon puhumiskiellon jälken päätin opettaa koirilleni käsimerkit, mutta entä jos ne ei katso minuun päin ?! ei siis ollut mitään hyötyä tähän tautiin niistä merkeistä wink.gif

Paranemisia !
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.