Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Oletteko kuulleet
Puskaradio > Puskis > K-18
Hugis
Koirassa ja miehessä on jotakin samaa...:
- Molemmat vievät liikaa tilaa sängyssä
- Molemmilla on pysyvä kammo pölynimuria kohtaan
- Kumpikaan ei tiskaa ruokakuppiaan
- Kumpikaan ei kerro mikä heitä vaivaa
- Kumpikaan ei huomaa uutta kampaustasi
- Kumpikaan ei ymmärrä mitä hyvää näet kissassasi

Näitä saattoi olla vielä jokunen kohta lisää, mutta en nyt pysty muistamaan, kun mulle ei ole kuin se koira (ja ilmeisesti en miestä tarvitsekaan... biggrin.gif )
Mansku
Hugonmami tongue.gif Naulan kantaan...Olen huomannut samoja piirteitä meillä..Paitsi että koirat huomaavat kyllä jos olen käynyt kampaajalla...Haluavat haistella hiuksia ja pyörittävät ne sekaisin..Ainakin tuo vanhin leo, joka tutkii mut joka kerta päästä varpaisiin jos oon ollu pois kotoa laugh.gif
sipa
No meillä tää kyllä pitää just paikaansa.. paitsi että Edi kyllä yrittää tiskata astiansa.. laugh.gif Tulos on se mikä on ja kuppi on täynnä räkää.. laugh.gif Ja se viellä lisättäköön että kumpikaan ei pyyhi jalkojaan sisään tullessaan.. blink.gif
Wanssu
Koirallani ei ole kyllä imuria kohtaan kammoa, vaan imuri on varsin mukava lelu!
Siivous hetket ylipäätänsä ovat niin kivoja leikki hetkiä tuon karvakasan mielestä.

Lisättäköön tuohon että kumpikaan ei pyydä anteeksi röyhtäilyään tai piereskelyään.
throls
Hauskoja ja useammat erittäin paikkansa pitäviä laugh.gif
abc
Mistähän kummasta johtuu wink.gif , että nää jutut, missä miehet pääsevät pääroolin osaan naurattavat paljon, paljon enemmän kuin esim. blondi-jutut biggrin.gif .
throls
Ehkäpä noista miehistä välillä on niin paikkansa pitäviä nää huomautukset että TOTUUS naurattaa,eikö?
Jonsq
Niin totta biggrin.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.