Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Koiramme lehti
Puskaradio > Puskis > K-18
sipa
On tänään ilmestynyt, ainakin Espooseen.. thumbup.gif Kivaa saa taas luettavaa.. cool.gif
Mansku
laugh.gif Eilen tipahti tänne pohjoiseenkin...Koirat kuolasivat sen kannen oitis biggrin.gif
throls
Tänne kanssa toissapäivänä...
sipa
Ja mä en kerinnyt kuin selamaan sen pikaisesti..Kun mun piti taas siivota.. biggrin.gif Ja sitten lähdettiinkin lenkille.. Mutta viikonloppuna varmaan löytyy sellainen hetki että kerkiin perehtymään lehteen.. thumbup.gif
throls
No en sitä minäkään ole kerennyt kokonaan lukea,pikaisesti kävin vain läpi.Koko hiton viikon olen tehnyt 12 tuntista päivää töissä,isännän ollessa kotona sairaan tytön kanssa.(Ei ole antanut minun jäädä tytön kanssa kotiin) confused.gif
abc
Taitaa, Sipalta, lehti jäädä lukematta viikonloppunakin unsure.gif , kun on niin monet kemutkin kyseiselle ajalle tiedossa biggrin.gif .

Throls, tytöllesi paranemista thumbup.gif , ja eiköhän se Sinullekin, se lukuhetki jossain kohtiin urkene smile.gif
Henrietta
Oli todella hyvä tällä kertaa ja paljon luettavaa.

Verijälki kirjoitus oli hyvä ja nauroin sitä millaisia ennakko luuloja metsästäjillä on meistä täti ihmisistä.
Odotan innolla, että oma rotu saa oikeuden kilpailla. Oma pikku terrieri jäljestää paremmin kuin perheen noutaja.
Voin kuvitella ilmeitä kun kisapaikalla sedillä on kun avomersusta hyppää ylivilkas terrieri ja ohjaaja on kaupunkilainen nuori nainen.
Tuskin kukaan uskoo pienen koiran mahdollisuuksiin menestyä tai selvittää jälkeä kunnialla...
Kehäkettu
Mä luin kanssa tota verijälkiuutista ihan innoissani. Sitten kun mulla on se pentu, joka tosin ei ole vielä edes syntynyt, niin me ruvetaan harrastamaan tota ihan takuulla! Ja pärjätäänkin! Mä olen jo jopa värvännyt jäljentekijän ittelleni.

Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty! biggrin.gif
throls
Tosta voi olla montaa eri mieltä tuosta uudistuksesta,itse en ole viel päättänyt.Alkuun ajattelin että voi hyvät hyssykät,miksi ne taas pilaa jotain hyvää,mutta nyt kun on tarkennettu asiaa ,niin toivottavasti kaikki sujuu hyvin.Its e harrastajana pitää miettiä,vieläkö jatkaa sitten,mutta aika näyttää miltä koe puoli sitten näyttää.(koirani kilpailee voittaja luokassa)
Kehäkettu
Mites se mejän perusluonnetta mihinkään muuttaa, jos siellä voivat kilpailla sellaisetkin koirat, jotka ennen eivät ole voineet? Se kun on tyypillisimmillään sellainen laji, että vain tulos ratkaisee - jos siis vaan mietitään, minkä takia ja mihin tehtävään varten siellä kisaavat koirat koulutetaan. Ei voida puhua minkään rodun rotutyypillisestä, viettiominaisuuksia mittavasta kokeesta - se nenä löytyy niin monet tyyppiseltä koiraltakin, joita ei metsästyskoiraksi mielletä. Mutta jos jäljellä pysyy, niin onko sillä rodulla oikeasti mitään väliä? Kun käytännön hommiin hyvä jälkikoira kelpaisi ihan takuulla, rodusta riippumatta, kunhan vaan hoitaa homman.
throls
Totta,joka sana.En minä mikään rotu rasisti ole enkä aio ruvetakaan.

ajatus joka lähinnä mietityttää on se ,että kun viime vuosina kokeita järjestetään todella vähän ja tunkua on ,niin kuinka mahtaa käydä jatkossa?Tietysti voidaan suoraan toivoa ja olettaa,että kun nyt laji laajennetaan ,niin järjestäjiäkin on sitten enmmän. Nyt on niin kiven alla,että pääsee kokeeseen ,niin toivottavasti homma muuttuu.
sipa
a.b.c En varmaan tänään kerkii sitä vilkaisemaankaan.. Mutta huomenna varmaan löytyy sellaista aikaa illemmalla.. biggrin.gif
Katis
Eilenhän tuo tulla tupsahti, mutta en ole sitä vielä kerennyt lukemaan. Josko sitä illalla sitten pääsis syventymään siihen smile.gif
throls
Huomenna olen minäkin vapaalla, ja varmaan johonkin väliin saan aikaa ,että luen sen pirun lehden kannesta kanteen,jottei jää vaivaamaan laugh.gif baa.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.