Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Kauhea myrsky
Puskaradio > Puskis > K-18
sipa
Täällä tihkuttaa vettä ja on pimeää.. Mutta viellä kauheampaa on toi myrskyksi yltynyt tuuli.. ohmy.gif Sain ihan oikeasti pelätä että puut kaatuu niskaan.. huh.gif Suosiolla tulinkin bussilla töihin ja jo siinä matkalla pysäkille meni sateenvarjo pari kertaa ympäri ja välillä en meinannut päästä eteenpäin kun tuuli nappasi varjoon ja työnsi vastaan.. blink.gif Ja samaa on luvassa koko päiväksi. Koska tää loppuu.. huh.gif ja tulis kuivaa ja lunta että olis edes vähän valoisempaa.. confused.gif
throls
Huomenta,meillä täällä itäisessä suomessa oli ja onkin aikamoinen sade ja tuuli.En ihan viel myrskyksi sanoisi,mutta kehkeytynee päiväön mittaan sad.gif

Toisaalta,oli mukava aamulla kun tuuli tuntui opuhaltavan sisuksia myöten pahan tuulen ja olon pois. biggrin.gif
sipa
throls Hyvä että tuulesta oli jotain hyötyä.. biggrin.gif Täällä se vaan peloittaa ja vettä sataa täällä nyt reippaasti.. huh.gif
throls
Joo ,kyllä se tuulettaa.Nytkin kun milei on näin..... maassa ,niin tuntuu että tuuli vie murheet mennessään:Ainaskin tuntuu siltä.
throls
Äh,siis MIELI maassa.(tää kirjoitus taito ei nyt taas oikein suju blush.gif )
abc
ohmy.gif niinpä näyttää myrskyävän. Yhden läheisen talon 3 roskislaatikkoa 4:stä on kaatunut. Toisessa lähitalossa on ollut jokin remontti meneillään, ja roskislava on jo pois viety, mutta vielä oli kaksi isoa pahvia siellä seissyt, sellaista tukevaa, ja mitoiltaan jotain 2,6 m x 0,60 m. Ja just äsken otti tuuli yhden levyn matkaansa huh.gif . Onneksi levyllä painoa sen verran, ettei tuuli sitä levyä kovin korkealle saanut nostettua, mutta riittävästi kyllä, ja niinpä levy sai huutia meidän talolle asti. Ryskyen levy tuli ja ehdin jo miettiä, että kohta ikkunalasit helähtää ulkovessa, kun tuolla vauhdilla ja voimakkuudella levy lennähtää kohti rapun ovea. Onneksi oli meno sen verran kovaa, että levy lennähti vielä rapun ohi ja sitten putosi kostealle asvalttikäytävän pinnalle. Ehkä levyn matka siihen nyt jäi, kun se makaa niin lattanana ja tiukan näköisesti maata vasten, että tuskinpa tuuli sitä siitä nostettua saa.

Noita isoja, korkeita ja vanhoja puita minä aina pelkään, kun niitä on jätetty niin harvakseltaan olemaan, että milloinkas tuuli ottaa niistä sen viimeisen otteen. Suoraan kaatuisivat meidän taloa päin, kun juuriltaan lähtisivät.
Henrietta
Meillä normaalisti mies hoitaa aamulla ulkoilutukset. Tänään aamulla tuli herättämään minut ja kysyi, onko mahdollista jos minä vien koirat lenkille kun hänellä on niin kova kiire... Suostuin ja ymmärsin ulospäästyäni, mistä kiire johtui... Herra ei tahtonut mennä ulos kaatosateeseen ja kuivata koiria lenkin jälkeen. En ollut edes katsonut ikkunasta ulos, ennen lähtöä. Päätin ottaa koirat mukaan toimistolle päiväksi, säästyin turhalta pesemiseltä. Itsellä tuli myös kiire.
Nyt tuuli ulvoo talomme korkeassa tornissa ja äänet ovat kuin parhaimmasta kauhuleffasta...
Kehäkettu
Tuulee juu! Onneksi ei tarvitse olla lähdössä laivalle tms. Vois keikkua kivasti. Meillä on viikonloppuna kasvattajapäivät, ja joskus ammoin oli puhetta, että voitais järjestää ne laivakonferenssina - hyvä ettei!

Oon kerran ollut laivalla sellasessa myrskyssä, että laatta lensi, vaikka olin ihan selvinpäin. Ei ollut kivaa - mä jopa lähettelin kotiväelle ja kaikille kavereille sellasia "Hyvästi, jos laiva ei koskaan tule perille" -tekstareita... Kun pelotti.. laugh.gif

Ne pitää mua luultavasti yhä tosi neuroottisena.
throls
Meillä isäntä aina sanoo näin syksyisinkin,että "kolme myrskyä pitää olla,ennekuin talvi tulee".Tämä on nyt kait se toinen myrsky eli ei vielä ole talvi ovella.Ja kumma kyllä,toi taitaa pitää paikkansa,ainaskin joka vuosi näin on käynyt
sipa
Ja mun mielestä tänä vuonna on myrskynnyt koko vuoden.. ohmy.gif Ja syksyn aikana ainakin sen kymmenen kertaa.. biggrin.gif

Mä muuten tein äsken Maija Poppaset kun tulin ruokalasta, tuuli nappasi sateenvarjoon kääntäen sen nurin päin napsahtaen ja sitten mua vietiin.. lookaround.gif Kauhee tunne kun et paljoo pystynyt hantiin laittamaan, ainaostaan sulkemalla varjon sain pysäytettyä lentoni.. Ja lopun matkaa pidin sitä kädessäni tiukasti ettei se vaan aukea. Saas nähdä miten täältä kotiin pääsee jos tuulee samalla tavalla, niin mulla taitaa olla mielenkiintoinen kotimatka.. huh.gif
Katis
Meillä päin myrskisi eilen oikein kunnolla. Sai jo pelätä, että katto lähtee pois sellasta jytinää tuolla ullakolla oli rolleyes.gif
throls
Täällä kyllä tuulee paljon,ja satanut koko päivän,mutta en vieläkään sanois että myrskyää.Ei tule sellaista tunnetta että lentoon lähtis...sipa blush.gif , mutta åimeää,märkää,,kunnon syys sää.
mia
Täällä nousiaisissa eli turun kupeella, myös tuivertaa oikein ja kovaa, ja siihen vielä lisäksi sade joka lentää vaaka suoraan huh.gif
Aamulla seitsemän aikaa avasin oven toiselle koiralle että pääsisi aamu pissalle, mutta ensin meinasi ovi lähteä saranoiltaan, ja sitten teki koira täysi käännösen oven suusssa, että tuonne en muuten varmasti mene tongue.gif
Minä sitten yritin maanitella ja loppujen lopuksi pukkasin Remua pyllystä ulos, että pakkohan se on mennä pisulle whistling.gif
Kun vihdoin Remu meni ulos ja äkkiä ovi kiinni ja katsomaan ikkunasta, niin poika pokkana lirittelee TERASSILLE KATOKSEN ALLA ph34r.gif minä tietysti kauheana torumaan ja Remu vain korvat luimuna takaisin omaan sänkyyn, että mitäs lykkäsit tuolla ilmalla ulos teehee.gif Paha saa palkkansa wink.gif
Että näitä myrsky ilman ihanuuksia.
Tuija
Tulin juurikin koirien kanssa metsälenkiltä ja olivat sitten hieman kuraisia. Vettä sataa edelleen ja tuuli on ehkä hieman tyyntynyt.
Tulisi vaan jo lunta ja loppuisi nämä rapakelit.
Lotta
täällä helsingissä on NIIN hirveä keli. Ei siellä voi edes pitää sateenvarjoa, ku ei siitä oo mitään hyötyä.

tässä sitä nyt istutaan ilman sähköjä kynttilöitten kanssa. on aika ihanan tunnelmallista. whistling.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.