Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Sinne se viikonloppu meni..
Puskaradio > Puskis > K-18
sipa
Ja taas ollaan täällä pakertamassa.. biggrin.gif Pippalot tuli pidettyä ja hauskaa oli. Arpajaisissa tuli taas voittoja kymmenkunta, mutta ei sentään pääpalkintoa. biggrin.gif Sellaisia pikkujuttuja vain.. biggrin.gif

Ja ainostaan tämän aamuinen sää on mieltä latistava kun viikonloppu olikin todella hieno, (sitä perjantain myrskyä lukuunottamatta) Se olikin aika moinen.
huh.gif Mutta jo huomisesta alkaa ilma muuttumaan, sekä luvattiin kauan kaivattua luntakin tänne.. thumbup.gif Ja loppuviikoksi 10 astetta yöpakkastakin.. huh.gif se ei ole ihan niin kivaa.. Mitenköhän sitä pärjää taas pakkasella kun siitä on niin kauan aikaa kun on ollut kylmää ja kuivaa.. rolleyes.gif
Mansku
sad.gif Eilen illalla alkoi lumisade ja kova tuuli. Sanoin tolle meidän rääpäleelle että laitettaisiko jotain painoksi ettei tuuli vie laugh.gif Ei sitä lunta paljoo tullut, mutta jotenkin on valoisamman näköistä vaikka nyt mittari sitten taas näyttää +2 astetta..Sulaa taas pois toi lumi..

biggrin.gif Viikonloppuna nautin yksin olosta kun ukko oli pois kotoa..Sain laiskotella mielinmäärin..Söin mikroruokia, kun en viitsiny itelle ruveta kokkaamaan innocent.gif Ensin ajattelin että nyt lähden laittamaan jalalla koreasti tongue.gif Sitten tulin katumapäälle ja sanoin itselleni: "Nauti nyt kerrankin omasta rauhasta" oops.gif Mukavasti aika kului tv:ta katsellen ja musiikkia kuunnellen sekä koirien kanssa "jutellessa"..Ne katsokaas vastasivat mulle: "uuooouuu". "hiiiii", "vauvauvau", "ööööörrrrrnnn", "mmmmmrrr" jne.. joten ei tarvinnu yksin keskustella kun on noi koirat thumbup.gif

Jos ois joku sivullinen nähny ois pitäny mua ihan pimahtaneena lookaround.gif
sipa
Ja täällä sataa nyt vettä.. confused.gif Mutta yritetään kestää se jos huomenna on sitten kuivaa.. Ja jos torstaina sitten saan sen uuden maton vihdoin ja viimein lattialle, kun olis kuivaa.. thumbup.gif
s-ml
Hirveä kura täälläkin, koirat vetäsivät viikonloppuna kynnöspellolle. Tuskin tarvitsee edes mainita, ne olivat ex-valkoisia sen jälkeen sleepy.gif

Silti mielummin vesisade kuin lunta ja pakkasta. Olen syntynyt väärään maahan, talvi on pelkkää kidutusta. Kevättalvi menee jotenkin, se lupaa toivoa kesästä.
Vanhuskoirakin nykyään inhoaa talvea.
Kesä jo mielessä smile.gif
abc
Moikkas täältäkin thumbup.gif .

Viikonlopun vietin lastenlasteni kanssa, siellä heidän huushollissaan biggrin.gif . Illalla tulin kotiin, sillä tänäänhän oli se vatsatähystys ja syömättä ja juomatta piti olla yli puolen päivän, joten arvelin, että aamulla ei tarvitsisi niin aikaisin nousta, mitä olisi tarvinnut, jos tytön kyydissä aamulla olisin tullut. Näin ei tarvinnut ihan aamu kuudesta asti odotella päivän kulumista NÄLÄSSÄ. Mikähän lie siinäkin, että muutoin ei se nälkä heti aamusta ole niin suuri, mutta aina silloin se kyllä yllättää kovemman kanssa, kun syödä ei saisi blush.gif .

Eilen katselin ilmaa ja ajattelin, että niinköhän pyörällä arvelen tänään uskaltavanikaan, kun vaikutti kuivalta ja liukkaalta. En edes tiennyt, miten paljon pyorämatkaan olisi aikaa varattava, mutta arvioin, että tunti puolitoista sivuunsa, ja niinhän se suunnilleen menikin. Mutta missä säässä huh.gif . Juuri kun olin päässyt puoli matkaa mennessä, alkoi vettä tihuuttamaan, mutta otin rennosti ja jatkoin matkaani smile.gif . Takaisinpäin se sitten olikin tosi kurjaa confused.gif . Vettä tuli tosi reippaasti, ja housunpuntit liimautuivat jalkoihin, että syntyi kitkaa polkiessa. Vatsakin kipeytynyt, vaikka ei se tähystys muuta, kuin ehkä ärsytti hieman lisää jo muutoinkin heikkoa oloa. Ja mun peffalihakset, ne kokivat taas järkytyksen, kun pyörällä ei tullut sitten enempiä treenailtua kesän aikana. Kyllä kotimatka tuntui tosi tylsältä, ja tahtia en voinut kiihdyttää, kun olin ihan "naatti" ja välillä oli ihan pakko hypätä satulasta pois ja ottaa muutamat veryttelyaskelet pyörän vieressä. Mutta onneksi on niitä hyviäkin uutisia tongue.gif , ei tarvitse tähystykseen enää mennä thumbup.gif , ellei sitten jotain pakottavaa syytä joskus tule sad.gif . Ja reilun satsin sain lääkitystäkin, ettei tarvitse terveyskeskukseen tai muulle lääkärille mennä reseptejä mankumaan wink.gif .

Kotiin tultua lämmittelin ensitöikseni juotavaa ja tuntuu kuin päiväni vasta nyt alkaisi biggrin.gif
Wanssu
Töissä koko viikonlopun, lauantaina 9 tuntia ja sunnuntaina 8, mukavata.. confused.gif

Koiralla juoksut ja korvat on tietysti hukassa nyt. Veljen ja siskon piti sunnuntaina käydä häntä lenkittämässä ja en tiedä sitten mitä he oli sählännyt, kuitenkin naapuri soittaa vähän ennen kahtatoista mulle töihin "teidän koira juoksee tuossa etupihalla!" Siihen sitten vaan "Siis, hä? Mitä? Siis täh? Siis Wanda juoksee, siis missä se on? Ja siis vapaana? SIIS TÄH?!" No naapuri sitten kävi laittamassa sen sisälle, mutta kun äiskän fiksu tyttö osaa avata ulommaisen oven itse ja naapuri ei tiennyt laittaa sitä sisempää kiinni, luikahti hän uudestaan pihalla, kiltti kun on niin antoi ottaa itsensä kiinni ja naapuri laittoi pihalle juoksunaruun. Kyllä siinä painajaisia näin pennuista jos on kauen kerennyt pihalla juokseen, onneksi ei olut kun muutaman minuutin ollut vapaana ja ei se tuosta pihasta mihkään ole lähtenyt, mutta kun juoksut on niin ei siitä koskaan tiedä.

Että sellaista täällä thumbup.gif
Maarit S
abc, sinähän olet loistokunnossa. Pyöräilit vatsalaukun tähystykseen ja takaisin, ja vielä siinä kelissä. Teettikö tuo bussilakko sen että pyörällä piti mennä?
Toivottavasti et saa flunssaa.

(Bussilakosta pitäisikin laittaa oma thriidi. Miten vaikuttaa ja kenelle ja mitä mieltä ollaan. )

Hyvä juttu, että sinne tähystykseen ei nyt sitten enää tarvitse mennä. Se on ihan oikeasti hirveätä.
sipa
a.b.c Hienoa että ei tarvii enään mennä tähystykseen.. thumbup.gif Ja kyllä sulla oli mielenkiitoinen pyöräilymatka.. huh.gif Saman joskus kokenut niin tiedän hyvin tunteen niin kastumisessa kuin takapuolen puutumisessakin.. laugh.gif Ja eikö olekkin ihana tunne kun saa vihdoin ja viimein suuhunpantavaa ja siitä osaa todellakin nauttia silloin.. tongue.gif

Maarit S Olisit vaan aloittanut thriidin ihan itse.. biggrin.gif

Wanssu Voi hiivatti sentään.. ohmy.gif Kyllä jo vähemmästäkin pelästyis.. huh.gif Onneksi sun naapurit oli kotona ja huomas koiran pihalla. Sillä noista juoksuaikasista ei todellakaan tiedä mitä ne keksii, ties vaikka olis käynyt miehelässä.. biggrin.gif
abc
Maarit S, enpä tiedä, olisiko bussiyhteyttä ollut lakon vuoksi, joten pelasin varman päälle smile.gif . Mitä vilustumiseen tulee, niin kyllä minä eilen palelin ja arvelinkin, että saattaa flunssanpoikasta tulla, mutta tänään ei enää sillä lailla puistata.

Ei se tähystys ihan hirveätä ole wink.gif , vaikka toimenpiteenä kyllä tosi epämiellyttävä sen letkun kanssa. Minä olin kyllä illalla melkoisen kipeä, mutta sen aiheutti varmasti sisään pumpattu ilma, koska jo hauraat sisukset joutuivat ilmapaineesta kovalle koetukselle. Tänään tuntuu jo vatsakin paremmalle, mutta ahteri satulassa istumisesta, oi voi ja voi... lookaround.gif

Wanssullapa on mukava naapuri vai liekö sovittua huolehtimista, kun töihin osasi soittaa. Jokatapauksessa mainiota yhteispeliä smile.gif .

Sipa, jotenkin osasin ajatellakin, että samaiset pyöräilykokemukset olet läpikäynyt työmatkoja polkiessasi laugh.gif .

Juu, on tunne ihana, kun ei tarvitse yläpään tähystykseen mennä, mutta, mutta... toisesta päästä tähystys olisi sitten ensi keväänä huh.gif .
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.