Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Lumiräntää sataa..
Puskaradio > Puskis > K-18
sipa
Elikkä kun aamulla lähdin töihin kävelemään, alkoi melkein heti satamaan jotain pientä taivaalta ja huomasin katuvaloissa että ei se ainakaan vettä ollut. thumbup.gif Ja mitä lähemmäksi duunipaikkaa pääsin sitä sakeammin satoi ja tuuli vihmoi onneksi takaapäin niin että hiutaleet lensivät vaakatasossa ohitseni, mulla oli sentään huppu tässä takissa.. Lumiränttäähän se oli mutta oli ihan kivaa kävellä kun ei satanut vettä. biggrin.gif Yksi auto meni ohitseni ja sen tuulilasissa oli muutaman sentin lumikerros.. Ja kuulin sitten yhdeltä työkaverilta että Nummelassa satoi oikein reilusti lunta.. thumbup.gif Saa Ukon Systeri kahlata Tildan kanssa lumessa. tongue.gif

Eilen säätiedoituksessa luvattiin etelään torstaiksi enemmänkin lumikuuroja ja sitten alkaa pakastumaan kunnolla jopa 6-10 asteeseen päivällä.. huh.gif Voi olla vähän outoa tän lämpimän kauden jälkeen tottua tuollaisiin pakkaslukemiin.. lookaround.gif
s-ml
Voi ei, osaatpa kertoa heti aamusta noin masentavia sääjuttuja, siis mitään hehkuttamista ei lumessa sitten ole.
Täällä on onneksi ihan poutaa ja vain pienen pieni valkoinen kerros lunta maassa.

Yhä edelleen kesä mielessä smile.gif
Mansku
smile.gif Täällä nyt taas ei sitten sada mitään. Eilen illalla tuli hieman lunta lisää..Tuuli on sellainen aika kova ja pakkasta -5 astetta.. shifty.gif Onkohan toi nyt sitten pysyvämpää sorttia jos kerran eteläänkin luvattu lunta.. laugh.gif
Hugis
Mä olen lunta odottanut kuin kuuta nousevaa, mutta nyt se ei kyllä oikein sopis meidän elämään.

Hugo käveli lauantaiaamuna lasinsiruun ja nyt on tikit jalassa eikä haava saa kastua. Ollaan suojattu se ulkoillessa lasten kumirukkasella ja arvatkaapa luistaako se lumessa blink.gif Saa nähdä kuinka selvitään tästä seuraavat kaksi viikkoa...

Melkonen homma muutenkin, kun side ei tahdo pysyä tassussa millään, eikä Hugo oikein innostu uuden siteen vaihtamisesta sleepy.gif Eilenkin jouduin vaihtamaan siteen kahteen kertaan ja tuskanhiki oli molemmilla ennenkuin homma oli hoidettu. Juuri tällaisina hetkinä huomaan kaipaavani sitä elinkumppania (mieluummin erittäin isokokoista ja vahvaa) avuksi Hugon pitelemisessä... confused.gif
sipa
s-ml Sorry.. ikävistä uutisista..Toivottavasti et mennyt ihan shokkiin. huh.gif Mutta mun oli ihan pakko hehkuttaa kun haluun tänne valkoisen maan ja kuivan kelin.. biggrin.gif

Hugonmami Auts.. Toi ei ole mitään mukavaa.. Ja menee pari viikkoa ennen kuin tassu on kunnossa confused.gif Mä olen ostanut apteekista ihan koirien tassuvammoihin tarkoitetun tossun ja se on vettä ja likaa hylkivää eikä ole kauheen luikaskaan. Se on vähän samanlainen kuin topparukkanen meillä ihmisillä. Edi kun kerran astui tikkuun ja päkiöiden väliin tuli syvä haava, joka vuosi verta kuin härän kurkusta. ohmy.gif Eikä siinä mitkään tupot pysyneet, kun pissan jälkeen piti potkia sillä kipeällä jalallaan.. huh.gif Tossun pidän visusti tallessa jos joskus tulee taas tassuvamma.
Hugis
Joo, sama täällä: Potkia pitää niin vimmatusti... tongue.gif Varsinkin jos on toisia uroita lähettyvillä (Olen silti hurja korttelin kuningas, vaikka minulla onkin tämä typerä rukkanen jalassa...) Toivotaan nyt että tassu paranee kerralla thumbup.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.