Olen käynyt vain Virossa ja Ruotsissa.
Tähän mennessä kouluttuna Portugali, Espanja, Tanska, Ruotsi ja Englanti, joista viimeisin on jo vuosien ajan vetänyt puoleensa huomattavasti kotimaata enemmän ja jonne paluu suunnitteilla jo ensi kesäksi, sitten toivon mukaan kaiken järjestyessä opiskelua jatkamaan lukion jälkeen

Rakastan matkustamista (ulkomaanmatkailu kiinnostaa enemmän kuin kotimaankierros), mutta tuntuu että matkustusmotivaationa on lähinnä päästä pois Suomesta tutustumaan niihin Paljon Upeampiin ja Kiinnostavampiin kulttuureihin

Haaveena on asettua Englantiin ihan pysyvästikin mahdollisten opiskelujen myötä, mutta koskapa sitä osaisi varmasti sanoa mitä tulevaisuus tuo...
Avispa
27.11. 2005, 00:03
Virossa ja Ruåttissa, Norjassa ja Espanjassa.
Ruotti ja venäjällä
pikkuessi
17.12. 2008, 14:40
ruotsissa vaan.

ja tietty suomessa mutta sitä ei lasketa.
Fasciner
7.2. 2009, 13:52
Oon käyny Lanzarotella, Virossa ja Kroatiassa
Virossa, Kreikassa, Kanarialla, Bulgariassa sekä nyt viimeisimpänä ja parhaimpana matkakokemuksena Arabiemiraateissa.
Ruotsissa, Kreikassa, Virossa

enpä muistaakseni muualla ole käynyt..-
Olen käynyt ainakin näissä: Tanska, ruotsi, viro, itävalta, italia (vain päivä oltiin siellä itävallan matkalla), saksa ja en muista olenko pikkuisena käynyt jossain muualla? tuskin. Tänä kesänä olen menossa Ranskaan ja huomenna lähdetään lapinmatkalle jossa ehkä käydään norjan puolella.
Lisaan naihin viela taalta ranskasta kasin nama maat : belgia ja hollanti; menimme tanne ranskaan tullessa molempien maiden kautta: Eli maita joissa olan kaynyt matkalla on n.10
Suomen lisäksi Ruotsissa.
Ruotsi
,Viro
,Latvia
,Espanja
,Ranska
,Italia,
Thaimaa
,Oman
Pohj-Amerikka
Tanska
Englanti,
Liettua,
Kanarian-saaret
Ja sit Suomi:D
Aika mones ja vielä haluan matkustaa!!
ite käynyt:
Saksa,
Viro,
Ruotsi,
Tanska,
Italia,
Espanja,
Norja,
Kreikka
ja tietty
Suomi
pikopiko
7.10. 2009, 20:02
Olen käynyt Ruotsissa, nyt tähtäimessä Unkari
worldsayshello
28.8. 2010, 20:50
Olen elämäni aikana ehtinyt käydä Ruotsissa, Virossa, Itävallassa, Saksassa, Kreikassa ja Suomi tietenkin mukaan lukien (:
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms.
klikkaa tässä!.