Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Monessako maassa olet käynyt?
Puskaradio > Puskis > **OFF TOPIC**
Sivuja: 1, 2, 3
Wilde
Olen käynyt vain Virossa ja Ruotsissa. dry.gif
Netta
Tähän mennessä kouluttuna Portugali, Espanja, Tanska, Ruotsi ja Englanti, joista viimeisin on jo vuosien ajan vetänyt puoleensa huomattavasti kotimaata enemmän ja jonne paluu suunnitteilla jo ensi kesäksi, sitten toivon mukaan kaiken järjestyessä opiskelua jatkamaan lukion jälkeen smile.gif Rakastan matkustamista (ulkomaanmatkailu kiinnostaa enemmän kuin kotimaankierros), mutta tuntuu että matkustusmotivaationa on lähinnä päästä pois Suomesta tutustumaan niihin Paljon Upeampiin ja Kiinnostavampiin kulttuureihin wink.gif Haaveena on asettua Englantiin ihan pysyvästikin mahdollisten opiskelujen myötä, mutta koskapa sitä osaisi varmasti sanoa mitä tulevaisuus tuo... smile.gif
Avispa
Virossa ja Ruåttissa, Norjassa ja Espanjassa.
Ipe95
Ruotti ja venäjällä rolleyes.gif
pikkuessi
ruotsissa vaan. biggrin.gif ja tietty suomessa mutta sitä ei lasketa. biggrin.gif
Fasciner
Oon käyny Lanzarotella, Virossa ja Kroatiassa
Lenka
Virossa, Kreikassa, Kanarialla, Bulgariassa sekä nyt viimeisimpänä ja parhaimpana matkakokemuksena Arabiemiraateissa.
Wupsu
Ruotsissa, Kreikassa, Virossa happy.gif enpä muistaakseni muualla ole käynyt..-
monami
Olen käynyt ainakin näissä: Tanska, ruotsi, viro, itävalta, italia (vain päivä oltiin siellä itävallan matkalla), saksa ja en muista olenko pikkuisena käynyt jossain muualla? tuskin. Tänä kesänä olen menossa Ranskaan ja huomenna lähdetään lapinmatkalle jossa ehkä käydään norjan puolella.

Lisaan naihin viela taalta ranskasta kasin nama maat : belgia ja hollanti; menimme tanne ranskaan tullessa molempien maiden kautta: Eli maita joissa olan kaynyt matkalla on n.10
Erizza
Suomen lisäksi Ruotsissa.
Nomy's
Ruotsi
,Viro
,Latvia
,Espanja
,Ranska
,Italia,
Thaimaa
,Oman
Pohj-Amerikka
Tanska
Englanti,
Liettua,
Kanarian-saaret
Ja sit Suomi:D

Aika mones ja vielä haluan matkustaa!!
Nooraa
ite käynyt:

Saksa,
Viro,
Ruotsi,
Tanska,
Italia,
Espanja,
Norja,
Kreikka

ja tietty

Suomi smile.gif
pikopiko
Olen käynyt Ruotsissa, nyt tähtäimessä Unkari smile.gif
worldsayshello
Olen elämäni aikana ehtinyt käydä Ruotsissa, Virossa, Itävallassa, Saksassa, Kreikassa ja Suomi tietenkin mukaan lukien (:
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.