maantiekiitäjä
3.12. 2004, 14:24
Olen käynyt 6 maassa....
Kreikka, Turkki, Ranska, Ruotsi, Tanska, Espanja...
USA:aan ehkä jossain vaiheessa mennään...
Ruotsissa ja Virossa, Venäjällä xP, Kreikassa, Italiassa, Turkissa, Dubaissa, Bahrainissa, 2 kertaa Thaimaassa
Elina.P
3.12. 2004, 21:45
vastasin 1-3. Oon ollu Espanjassa, Ruotsissa ja seikkaillut ympäri Amerikkaa. pohjois-Amerikassa asuin reilu puoli vuotta.
No olen käynyt Kreikassa (Rhodos ja Kreeta), Italia, Itävalta, Ranska, Hollanti, Saksa, Ruotsi, Viro ja Tanska. 9 maata. Aika paljon olen reissannut.
Nyt aloin tässä laskeskelemaan niin seitsemässä maassa:
Ruotsissa, Tanskassa, Islannissa, Saksassa, Ranskassa, Kanadassa & U.S.A:ssa.
Lisäksi olemme maaliskussa menossa itävaltoihin laskettelemaan.
oon käyny 7 maassa mut nyt en jaksa alkaa luottelee oon aika laiska
gwyneth
6.12. 2004, 12:11
enpä monessa. eli: viro, ruotsi, iso-britannia, alankomaat ja belgia.
valentine
18.11. 2005, 19:17
Nyt tällä hetkellä vain kahdessa maassa. venäjällä & ruotsis mut ens viikon perjantaina lähen käväsee viikoks Gran Canarian Puerto Ricossa <3<3<3
Kolmessa vaan; Ruotsissa, Norjassa ja Englannissa.
oriental
18.11. 2005, 19:26
Yli kymmenessä: USA:ssa (Florida), Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa, Saksassa, Italiassa, Itävallassa, Tsekeissä, Slovakiassa, Puolassa, Latviassa, Liettuassa, Virossa. 13 siitä tulee.
Saksassa on tullut vietettyä pariinkin otteeseen todella hyviä aikoja, myös Tsekki, Latvia ja Liettua ovat jääneet mieleensä lähinnä kauneutensa ja historiallisen kiinnostukseni takia.
Hitsit, vastasin vahingossa, että 4-7 maassa, olis pitänyt laitta toi 8-10

Oon käynyt Ruotsissa, Virossa, Saksassa, Itävallassa, Sveitsissä, Luxemburgissa, Rhodoksella ja kyproksella. Kyllähän siinä noita maita on. Joskus sitten taas reissaan
öö, en ole laskenut, mutta on niitä reilusti yli kymmenen.
suurinosa euroopan valtioista. ja sitten vielä egypti.

mitä itse muistan selvästi onvat: englanti, saksa, espanja, italia, egypti, viro liettua, latvia, puola, ruotsi, tanska, norja.. ja vielä joitain.

mutta toisaalta joissain maissa olen olut vain yhden yön

ja joissain useampaankin kertaan
Tanska
Ruotsi
Saksa
Irlanti
Tenerife
Kypros
Ja Itävaltaan mennään ehkä Jouluna.
-Maija-
19.11. 2005, 15:10
Öööh....No nyt oon kahessa ,mut mennään kevääl Teneriffalle..
Sandra
19.11. 2005, 15:13
Ruotsi, Viro, Malesia, Australia, sekä joku 5 tuntia Saksan lentokentällä

(ensin pari tollasta ihan naapurimaata, ja sitten maailman toiselle puolelle

)
Maximilliam
19.11. 2005, 15:52
Ainakin Ruotsissa, Norjassa ja Tanskassa ollaan reissattu. Muita ei nyt tule mieleen.
LAINAUS(Lakka @ 29.11. 2004, 00:01)
Ruotsissa, Saksassa, Itävallassa, USA:ssa ja Meksikossa.
Raju listani on muuten kasvanut Virolla.
Mutta samassa 4-7 kategoriassa ollaan edelleen, missä vuosikin sitten, kun näköjään olen äänestänyt.
-Milli-
19.11. 2005, 17:57
Virossa,venäjällä,ruotsissa sekä puolassa.
Ruotsissa ja Kreikassa. Kivaa oli.
SuperMarjo
19.11. 2005, 20:20
Ruotsi (monta kertaa),
Norja (kerran),
Viro (x2),
Latvia (kerran),
Englanti (kerran, kesällä uudestaan, kummi asuu siellä),
Saksa (x3, serkut asu siellä sitte tänä vuonna asuin viikon saksalaisessa perheessä

)
Kreikka (x4, Kreeta x2, Korfu x1, Karpathos x1)
eli 7 niitä taitaa olla..en ainakaan muista olleeni muualla
Flavia
19.11. 2005, 21:22
yli 10 niitä on ollut.. Ollaan reissattu aika paljon ennen kun tuli koirat, ja vielä silloin kun oli 1 koira, mutta nyt jää vähemmälle.. ainut on että vanhempani menevät egypsiin maaliskuussa ja itse menen italiaan leirikouluun keväällä...
en ihan kaikkia maita muista, mutta tässä ainakin osa: ruotsi, tanska, saksa, ranska, hollanti, belgia, viro, espanja (manner espanja, teneriffa, lantsarote), israel jne.....
-Vappana- Teneriffa ei oo maa, se kuuluu espanjalle...

*viilaa pilkkua*
viivero
19.11. 2005, 21:31
Ruotsi ja Viro! Suomi on kiva maa

Miksi lähteä muualle
LAINAUS(faxe @ 19.11. 2005, 21:22)
-Vappana- Teneriffa ei oo maa, se kuuluu espanjalle...

*viilaa pilkkua*
Hups. No jaa. Espanjassa sitten, kiitos, nyt olen yhden kerran viisaampi
Cerasi
20.11. 2005, 14:48
Ruotsissa, Norjassa ja Virossa on tullut vierailtua. Ruotsissa vähän useampaakin otteeseen...
#sohvi#
20.11. 2005, 16:07
En yhdessäkään!!!!!
*Bamu*
20.11. 2005, 20:22
vastasin 4-7 En oo monessakaan käyny, lähinnä nämä naapurimaat, ja muutama
tuolla Euroopassa. Yleensä on koirien hoitopaikasta pulaa
~goldens~
20.11. 2005, 21:46
1-3. Kahdessa maassa olen käynyt: Portugalissa ja Kreikassa (Rhodoksella).
Anzie^
20.11. 2005, 21:52
Pirulainen, laitoin ruksin väärään kohtaan. No, ei se mtn.
Elikkä Ruotsissa, Norjassa, Virossa, Latviassa, Liettuassa, Hollannissa, Espanjassa, Turkissa..... Ellen tässä unohda jotain maata...
Ruotsissa, Virossa ja Amerikassa ihan oikeesti, sit näyttelymatkoilla oon eksynyt myös Italiaan ja Saksaan ja autolla ollaan menty molempiin, eli ikkunasta (tai huoltikselta) on tullut nähtyä myös Itävalta, Sveitsi ja Tanska. Aaa, ja Tanskassa on tullut yksi onneton astutusreissukin käytyä... eli olisko 8 maata? lentokentillä seilaamisia ei varmaan lasketa, pääsisin täyteen kymppiin, jos ne voi laskea mukaan
Kituli
22.11. 2005, 19:14
Mhh... En ole varma edes missä kaikkialla olen käynyt.
Mutta ainakin Ruotsissa, Virossa, Latviassa, Tanskassa ja Espanjassa.
Henksu
23.11. 2005, 15:07
Ruotsissa, Tanskassa, Virossa, Kreetalla ja Kyproksella
vesikoira
23.11. 2005, 22:10
Ruotsissa, Englannissa, Norjassa ja Kanarialla (eli Espanjassa tai miten sen nyt aattelee) oon käyny sillain vähän pitemmästi. Ja sitte ku kierrettiin Eurooppaa asuntoautolla niin siinä tuli ainaki Tanska, Saksa, Puola, Sveitsi, Luxemburg, Italia, Itävalta, Ranska ja varmaan jotain muutaki mutta ku en muista.
Eniten oon tykänny Norjasta ja Sveitsistä ja myöskin Englannista.
Vielä pitäs päästä ainaki Islantiin ja Latinalaiseen Amerikkaan, vaikkapa Peruun. Jos oisin rikas niin lähtisin käymään Galapagossaarilla. Mun haave
LonelyWolf
24.11. 2005, 15:17
Tosi monessa!
Joskus pienenä me kierrettiin pakettiautolla eurooppaa koko perhe, ja tuli käytyä varmaan yli10ssä maassa, itse en tosin muista niistä mitään, joten olipahan taas hyötyä..
Jälkeenpäin olen matkustanut Espanjassa, Kreikassa, Virossa, Latviassa, Liettuassa, Puolassa ja Slovakiassa.
Ensi kesänä oli tarkoitus mennä vaeltamaan ehkä Sloveniaan.
villistyttö
24.11. 2005, 15:51
Laskin että jotain 7 maassa, mutta en oo varma..
-Milla
24.11. 2005, 19:14
Asunut olen 2 kk englannissa, lisäksi käynyt mm. Italiassa, Ruotsissa, Espanjassa, Canarialla.. Ainakin.. Englantiin olisi kiva päästä taas jossain vaiheessa
~Terhi~
25.11. 2005, 13:28
Jaa-a en oo koskaan ennen laskenut, joten ihan mielenkiintoinen kysymys

Hmm.. Ruotsissa, Virossa, Saksassa, Itävallassa, Sveitsissä, Kanadassa, Yhdysvalloissa, Ranskassa, Kreikassa, Kyproksella, Espanjassa, Maltalla, Liechtensteinissa, Kuubassa, Unkarissa.
Islanti ja Australia on ehdottomia haavemaita, minne vielä joskus haluaisin ehdottomasti
Pikalaskennalla 7 maata:
Ruotsi (useamman kerran), Viro, Espanjan Lanzarote, Kreikan Kreeta, Kypros, Ranska, Englanti. Niin ja mun käsi on käynyt Turkissa

Haaveina on palata Englantiin, mutta myös Keski-Eurooppa kiinnostaa, samoin kuin rapakon toisella puolella olisi hieno käydä. Tuttujen poika oli vaihdossa Australiassa, ja kuulosti mahtavalta. Myös Uusi-Seelanti olisi upea nähdä, ihan jo luontonsa puolesta. Ja Italiaan totta kai.
Reyal's
25.11. 2005, 16:42
Enpä ole vielä käynyt Suomen lisäksi kuin Ruotsissa ja Norjassa
Olen käynyt Ruotsissa, Virossa, Tanskassa, Saksassa, Sveitsissä, Itävallassa ja Kyproksella eli siis seitsemässä maassa

.
~keiko~
25.11. 2005, 17:41
Ruotsissa, Virossa, Venäjällä

Eli enpä kovin paljoa ole maailmalla matkustellut.
_CotonFan_
25.11. 2005, 20:54
täs on nyt jotai maita, mis oo ollu:
espanja,ruotsi,tanska,saksa,itävalta,turkki,egypti,israel,viro,(venäjä,rajalla

),sveitsi.... apuaah! en muistah.. no, siin tais olla nyt jotai...
_CotonFan_
25.11. 2005, 20:56
ainii, Italias oon myös ollu..
Hmmm...

Yritetäänpä laskea... No ainaski Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa, Hollannissa, Portugalissa, Ranskassa, Saksassa, Itävallassa, Epsanjassa, Slovakiassa, Sloveniassa, Puolassa, Tsekeissä, Liettuassa, Latviassa, Eestissä, Venäjällä, Valko-Venäjän tullissa (eivät pirulaiset päästäneet meitä maahan

), Joskus kakarana jossain Teneriffalla, USA:ssa ja Briteissä. Ei noita kaikkia näin vanha voi muistaa...
Koneenvaihtoja ja junalla ohikolkutteluja ei kai lasketa...

Niistä tulis muutama lisää
Haluaisin ehdottomasti matkustaa Venäjältä junalla Kiinaan ja lennellä sieltä takaisin, toinen haave on Australia, niin ja sitten Islanti... Kyllä nekin vielä toteutuu...
LAINAUS(Apila @ 29.11. 2004, 17:07)
Kolmessa.
Ruottissa, Egyptissä ja Kanarialla.
Ja Virossa, Latviassa ja Liettuassa, nih
Pisara
26.11. 2005, 10:43
1-3 vastasin, eli siis kolmessa.

Kreikassa (monestikin), Portugalissa(monestikin) ja Ruotsissa.
iiris_
26.11. 2005, 12:21
oon käyny Tanskassa ja Kreikassa, Rhodoksen saarella ja oon käyny ruottin ja norjan rajalla.
Fasupala
26.11. 2005, 12:46
Laskeskelin, että 4-7 väliin menee tällä hetkellä. Pari maata tullee lisää, kun kävästään Liettuassa. Ranskassa ollaan asuttukin
Heidilady
26.11. 2005, 13:06
Seitsemässä maassa, Viro, Latvia, Liettua, Puola, Saksa, Ruotsi ja Portugali. Kaikkialla muualla olen ollut koiranäyttelyn merkeissä paitsi Saksassa ja Portugalissa. Harrastus avartaa maailmaa...
Yli 10 maassa.
Kreikassa, Italiassa, Unkarissa, Teneriffalla, Ruotsissa, Norjassa, Virossa, Tanskassa, Latviassa, Liettuassa, Puolassa, Saksassa, Ranskassa, Islannissai, Slovakiassa, Portugalissa ja Hollannissa.
On tullu matkustelua, enimmäkseen koiranäyttelyissä

Muut kumminkin lomamatkoja
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms.
klikkaa tässä!.