Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Monessako maassa olet käynyt?
Puskaradio > Puskis > **OFF TOPIC**
Sivuja: 1, 2, 3
-inessa-
Eli siitä vaan vastailemaan smile.gif

p.s. Suomea ei oteta mukaan laugh.gif
-inessa-
Eli mä olen muistaakseni (ja kun tässä laskeskelin) käynyt 10 maassa...
Jasmin
Oho. Mie olen käynyt Ruåttissa, Virossa ja Espanjassa (no, Gran Canarialla biggrin.gif ). Juu, ja toki lentänyt useamman maan ilmatilassa. tongue.gif
>tinja<
ööh pitää laskee.. No Kreikas, Viros, Ruottis, Venäjäl, sit ihan pienenä Englannis (en muista ees mitään) ei oo tullu hirveesti kierreltyy
LimeLight
Ruotsi, Tanska, Saksa, Itävalta, Italia smile.gif
ssaana
Viro (satamassa laivalla biggrin.gif ), Ruotsi, Norja, Belgia, Hollanti, Ranska, Saksa...Nopealla muistelulla.Elikä 7.
chin.fani
Ruotissa, Virossa, kaks kertaa Teneriffalla, siinä ne wink.gif Suomessa oon kierrelly enemmänki mut se nyt ei kuulu tähän tongue.gif
Wanssu
Espanja, Turkki, Bulgaria, Ruotsi, Venäjä, Viro, Latvia, Liettua, Puola, Unkari, Tsekki, Itävalta.. Apua yksi maa puuttuu! No 13 kuitenkin olen käynyt. Useimmissa muutamia kertoja, esim Bulgariassa kaksi, Ruotsissa monia ja Virossa Todella monia, Latviassa muutamia kertoja. thumbup.gif
Dommie
Virossa ja Kreikassa ja kohta Kanariallakin tongue.gif
-Jenna-
Ruotsissa risteilyllä, USA:ssa Floridassa joskus ihan pienenä ja Kreikassa Rhodoksella.
shadow
Ruottissa, virossa ja vissiin myös venäjällä, en ole varma...
toypuudeli
yli kymmenessä...pääasiassa välimeren ja afrikan maita.
Vanilja
En kovin monessa, mutta Ruotsissa, Sveitsissä, Kreikassa (Kosilla), Gran Canarialla ja Kyproksella.
Lydia
Ruotsissa, Kreikassa, Portugalissa, Tanskassa, Espanjassa, Eestissä, Latviassa, Liettuassa, Puolassa ja Norjassa.
Lisäksi lentokonetta olen vaihtanut Belgiassa ja Saksassa...
Anturajalka
En yhdessäkään, paitsi Suomessa
Nassikka
Ruotsissa useampaan oteeseen. Virossa. Sitten Kreikassa (ainut kerta lentsikalla) Sitten noita maita kertyi "pari" kun ajettiin Euroopan läpi Italiaan. Eli on niitä aika monta tongue.gif
Laurus
Yli kymmenessä olen. Pienestä pitäen olen kierrelly ympäri maailmaa perheen kanssa. wink.gif
-laku-
En oo ihan varma, mutta vissiin 10 tai yli.... confused.gif
~Ninja~
NEljässä, jos oikein muistan. Ruattissa, Venäjällä, Virossa ja Kanarialla tongue.gif
reppulainen
Ruotsissa, Virossa ja Kreetalla
Rochas
10 sain, kun laskeskelin. Toivottavasti tulee tulevaisuudessa enemmän. Ensi kesänä mennään kreikkaan(11) wink.gif
amina
Kanariansaarilla kolmesti, Ruotsissa, Saksassa. Eli kolmessa tähänasti. tongue.gif
Buuhacas
oon käyny ruotsissa,saksassa,itävallassa ja portugalissa.
Noradrenaline
4-7 maassa varmaankin.-
-Iida-
Vain kolmessa maassa oon ollut, Italiassa, Tanskassa ja Ruotsissa. Kova hinku olisi kyllä päästä enemmän maailmaa matkaamaan. wink.gif
Palsternakka
Italiassa, Itävallassa, Kreikassa, Espanjassa = 4 smile.gif
Miina89
19 maassa on tullu käytyä.
Siis: Ruosi, Kreikka, Norja, Viro, Tanska, Hollanti, Venäjä, Ranska, Belgia(asuin vuoden), Englanti, Puola, Italia, Tunisia, Espanja, Monaco, Luxemburg, Unkari, Saksa ja Itävalta. smile.gif
-serafina-
Aika monessa on tullut käytyä..ainakin virossa, ruotsissa, espanjassa, italiassa, ranskassa, kreikassa, turkissa, bulgariassa, jordaniassa, tunisiassa, unkarissa, itävallassa, kyproksella ja tanskassa ainakin. Ja tietysti Vatikaanivaltiossa! biggrin.gif
Yleensä me käydään enimmäkseen samoissa maissa, esim. italiassa ravataan tosi usein, eli ei uusia maita tule nykyään nähtyä niin paljon. cool.gif
zwiebel
Virossa, Ruotsissa, Tanskassa, Saksassa, Hollannissa, Belgiassa, Luxemburgissa, Ranskassa ja Kreikassa. Yhdeksässä siis tongue.gif
Veera
En jaksanu laskea, joten laitoin 8-10, mutta luulen että vois olla enemmänkin biggrin.gif
-Maiju-
Joskus pienenä, mistä en muista mitään, olen käynyt ainakin Norjassa, Portugalissa ja Kreikassa/Kreetalla <-- en oo ihan varma kumpi. tongue.gif
Ja sileen, että muistan matkasta jotain, niin Ruotsissa, Virossa, Tanskassa, Saksassa, Sveitsissä, Itävallassa ja Irlannissa. Hiihtolomalla taas Itävaltaan Alpeille... cool.gif
Lakka
Ruotsissa, Saksassa, Itävallassa, USA:ssa ja Meksikossa.

Eli yhteensä viidessä olen käynyt.
Heints
Eli ku Suomea ei oteta, niin vissii 10 maata. (Portugali, Italia, Tunisia, Kreikka, Israel, Unkari, Norja, Ruotsi, Viro, San Marino) Ei varmaa enempiä.

Lisäsin vielä tuon viimeisen, porukat kertoivat että olen sielläkin ihan pikkusena käynyt, vaikka en kyllä mitään siitä muista wink.gif
Apila
Kolmessa.

Ruottissa, Egyptissä ja Kanarialla.
sitruuna
Laiton 8-10. En oo kyllä ihan varma, mut 8 ainakin smile.gif
Ada
Suomi, Ruotsi, Norja, Tanska, Saksa, Ranska, Espanja, Portugali, Viro... Niin siinä
tais olla 9kpl. smile.gif
Ada
LAINAUS(Miina89 @ 28.11. 2004, 19:12)
19 maassa on tullu käytyä.
Siis: Ruosi, Kreikka, Norja, Viro, Tanska, Hollanti, Venäjä, Ranska, Belgia(asuin vuoden), Englanti, Puola, Italia, Tunisia, Espanja, Monaco, Luxemburg, Unkari, Saksa ja Itävalta. smile.gif

Waude Miina kun sä oot reissannu ohmy.gif blink.gif tongue.gif
-Jemina-
Olen käynyt vain yhdessä maassa Suomen lisäksi, Kreikassa. smile.gif
-Suski-
Viro, Venäjä, Ruotsi, Norja, Espanja, Malta, Israel, Thaimaa, Hong Kong, Macao, Seychellit, Englanti, Saksa, Tanska, Dubai (=Arabiemiraatit)

Siinäpä ne taitaa olla, 15 maata smile.gif
Japsi
Kotimaanmatkailun lisäksi vain ainoastaan Ruåttissa, viime kesänä koiranäyttelyissä. wink.gif
Helmikuussa olis tarkoitus mennä Viroon. smile.gif
Fitzgo
Mä oon käyny tosi monessamen muista kaikkii biggrin.gif Mut yli 10 siis wink.gif
Hiipivä Siiseli
Ruotsi, Viro, Israel, Kanarian saaret, Bulgaria...
-laku-
Eli oon siis käynyt: Sisiliassa, Israelissa, Mallorcalla, Cran Canarialla, Teneriffalla (laskin ne eri maiksi, vaikka ei ookaan tongue.gif ), Thaimaassa, Portugalissa, Kyproksella, Virossa, Ruotsissa... öö... no Dubain lentokentällä. biggrin.gif
Mon@
yhdessä jos suomi lasketaan tongue.gif
Ulkomailla en oo ollu sad.gif
Once
Ruotsi, Viro ja Kreikka (no Kreeta) Suomen lisäks rolleyes.gif
nuuskamuikkunen
Ainakin Ruotsissa, Virossa, Norjassa, Englannissa, Irlannissa, Kreikassa ja Tanskassa. Muita ei ainakaan tällähetkellä tule mieleen. sleepy.gif
zennu
Ruotsi, Norja, Viro, Tanska, Saksa, Ranska, ja Espanja smile.gif siinähän ne taitaa olla smile.gif
Noore
Ruotsi, Viro, Liettua, Englanti, Kypros, Egypti, Israel ja joskus iihan pienenä Amerikassa... smile.gif
<Iida>
Ööh.. Portugali, Thaimaa, Kiina, Espanja, Ranska, Saksa, Ruotsi, Viro, Turkki, Italia, Yhdysvallat, Englanti ja Irlanti biggrin.gif

Muoks// unohdinpa muutaman eli: Tanska, Belgia ja tiittididii Vatikaani tongue.gif
*Sanni
Suomessa vain ,mutta Espanjaan haluaisin ja
sinne olemme ehkä menossa. Toivotaan niin.. rolleyes.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.