Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Venäjänvinttikoirat..
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > FCI 10: Vinttikoirat
Sivuja: 1, 2
bellfegor
Mun kokemukseni mukaan venakon turkki on tosi helppo. Se on kuin teflonilla pinnoitettu eli kura ei juurikaan tartu ja muutenkin kerran viikossa harjaus riittää hyvin. Karvakaan ei juuri ainakaan mun koirilta lähtenyt sen jälkeen kun ne olivat vaihtaneet pentuturkin aikuisen turkkiin. Tosin mulla on ollut vain uroksia. Nartuilla varmaankin juoksuajat vaikuttavat sekä karvan laatuun että sen irtoamiseen.
sipa
Mun on pakko tulla tänne hehkuttamaan kun toissa päivänä näin ne venakot jotka asustavat jossain lähistöllä, niin nyt niitä onkin jo VIISI wub.gif Hyvä että mä oli parvekkeella ja seurasin niiden kaunista ja jaloa liikkumista hypnoottisena tuijottaen.. Vähältä piti että en juossut eteiseen ja samantien ulos ja tielle niitä katsomaan.. Oli ne vaan niin jumalattoman kauniita.. wub.gif
Märy
Venakot on yks kauneimmista roduista wub.gif (mun mielestä)
Charmy
Noniin,tehdäänpäs tänne vähän elämää pitkästä aikaa smile.gif

Me tehtiin Ylvan kanssa näyttely debyytti tossa viime sunnuntaina Tuomarinkartanossa.
Kisailtiin junnu nartuissa,tuloksena EH/2. Kaikkea muuta kehuttiin,paitsi että Ylva oli tuomarin mielestä liian baby (no niinhän se on vielä vaavi,ikääkin on vasta vähän päälle vuoden).

Tyytyväinen olen kuitenkin rinsessan käytökseen ja esiintymiseen.
Ens sunnuntaina olisi sitten Porvoo. Laittelen sitten sen jälkeen kuvia myös tänne että näkee vähän kuinka neiti on kehittynyt. wub.gif
Avispa
Tänään näin lenkillä kauniin ja suuren venakko pojan. wub.gif että se oli upee ilmestys! Ja villitapaus. biggrin.gif
Charmy
Tänään porvoosta tuli tulokseksi eh/2 . smile.gif Kaikki oli muuten ok,mutta turkkia olis saanut olla enemmän että olis Eri saatu.
Oon tosi tyytyväinen Ylvan esiintymiseen, aivan huima parannus helsinkiin nähden!

bellfegor
K-U-V-I-A!!!
Avispa
LAINAUS(Charmy @ 14.9. 2008, 20:25) *
Tänään porvoosta tuli tulokseksi eh/2 . smile.gif Kaikki oli muuten ok,mutta turkkia olis saanut olla enemmän että olis Eri saatu.
Oon tosi tyytyväinen Ylvan esiintymiseen, aivan huima parannus helsinkiin nähden!

Mä oon miettniny että miten toi Ylva sanotaan? Sanotaanko se ihan yyllä? shifty.gif
Charmy
LAINAUS(Avispa @ 15.9. 2008, 19:56) *
Mä oon miettniny että miten toi Ylva sanotaan? Sanotaanko se ihan yyllä? shifty.gif

Ihan Y:llä sanotaan juu. biggrin.gif
Tosin yksi kaverini lausuu sen "Ulva".
Mä laittenel KUVIA heti miten kunhan kasvattaja saa ne mulle laitettua. happy.gif
Turunen
Tämä ketju on näköjään jäänyt kokonaan unholaan... sleeping.gif
Kertokaas lisää tästä hienosta rodusta ja laittakaa niitä kuvia näkösälle happy.gif
Olen ihastunut rotuun ja viime viikolla jo juttelin yhden kasvattajan kanssa... blush.gif mutta valitettavasti kaikki pennut olivat jo varattuja... onko olemassa jotain keskustelupalstaa jossa kävisi borzoin kasvattajia/ omistajia? tai mistä saisi lisää inormaatiota rodusta ja tutustuisi kasvattajiin/ omistajiin?
Heinolan näyttelyssä oli tarkoitus käydä kehän reunalla kurkkimassa ja juttelemassa, mutta kun oli oma koira mukana niin niin se vaan sit jäi... confused.gif
abc
Turunen kyselepä s-ml:ltä. Hän saattaisi osata vastata ihan mukavastikin kysymyksiisi, kun on vinttikoira-ihminen ja niiden touhuissa mukana ollut smile.gif .
Turunen
Mä juttelin jo joskus kauan sitten bellfin kanssa, hänellä kun on ollut borzoita osasi kertoa paljon happy.gif ja suuri kiitos hänelle, sain silloin parin kasvattajan yhteystiedotkin, mutta aikojen saatossa jo kadotin... rolleyes.gif nyt olen uudelleen alkanut tutustua rotuun lähemmin, parin viikon päästä on täällä Lahdessa erikoisnäyttely vinttikoirille, tarkoitus on mennä katsomaan ja tutustumaan lähemmin smile.gif yhdellä hyvällä kasvattajalla olis kuulemma todella lupaava pentue suunnitteilla shifty.gif
wiputar
Yritin laittaa sulle viestiä, mutta en kyllä tiedä onnistuko lähetys vai ei blink.gif blush.gif
Turunen
Kiitos kyllä tuli happy.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.