Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Amstaffi..Tämä ihana rotu
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > FCI 3: Terrierit
Charmy
Noh..Öhm..Onkos kellään täällä olevalla amstaffia?? Olisi kiva saada niistä tänne kuvi ja jotain juttua..Se kun sattuu kuulumaan lempi rotuihini.. wub.gif
Ride
täältä löytyy laugh.gif

Kennel Blackdas / Bertta
Charmy
UU..Ihania kuvia.

*kuola valuu pitkinä noroina poskia pitkin*
Palsternakka
Voi että, amstaffit ovat aivan ihania ! Kuuluu minunkin suosikkeihin, mutta kyllähän mulla riittää tekemistä tuon westie- pötkönkin kanssa laugh.gif ...
Charmy
Amstaffi on tulevaisuuteni koira..*naur*
Se on niin ihana..Kuinkas moni on ilmoittanut omansa messariin..*tulee katsomaan*
Charmy
Voi kun minä haluan tuollaisen lapsen.. ne ovat niin ihania.. <3<3
australianpaimenkoira
sori! ei oo ainakaan mulla sad.gif mutta se on IHANA rotu!!! wub.gif
Samara
No.. Ei minullakaan ole. Mutta se on ihana rotu, tosiaan. wub.gif
Oikein ihania kuvia. Tämä yksi on kateellinen kun ei omista amstaffia.. angry.gif
staffi tyttö
Multa löytyy staffi ja 3 koiraks oon ajatellu amstaffia tai sittevaan otan toisen staffin biggrin.gif
loistavaan rotuun oot ihastunu...
tahvo
meille on ehkä tulossa ens kesänä amstaffi! aivan ihuna rotu... wub.gif
tahvo
Charmy! huomasin että pidät saman rotusista koirista kun minä smile.gif mulla ittelläni on tällä hetkellä tiibetinmastiffi! ja pidän tipsuista ja etenkin AMSTAFFEISTA biggrin.gif meinaatko hankkia amstaffin vai omistatko jo sellasen wink.gif
Charmy
LAINAUS(tahvo @ 3.3. 2005, 11:27)
Charmy! huomasin että pidät saman rotusista koirista kun minä smile.gif mulla ittelläni on tällä hetkellä tiibetinmastiffi! ja pidän tipsuista ja etenkin AMSTAFFEISTA biggrin.gif meinaatko hankkia amstaffin vai omistatko jo sellasen wink.gif

Amstaffia olen ajatellit seuraavaksi roduksi.. Mutta se on vielä harkinnassa mutta tarkoituksena olisi aloittaa kyseisen rodunkasvatus.. ^^

Ne ovat todella ihania koiria, kaikki siis joihin olen tutustunut..
Dragon_Heart
Amstaffihan se on minunkin tuleva rotuni tuon pinserinuorukaisen seuraksi. Pennun hankinta ei tosin ole vielä ajankohtainen, mutta ehkäpä vuoden-parin päästä. wink.gif Kauan, monta vuotta, olen jo rotua ihastellut ja käynyt näyttelyissä katselemassa. Komeita otuksia. Luonnekin vielä iskee minuun, joten.. TAHTOO!
Fati
Jos ikuna harhaudun jonkun muun rotuisen koiran kuin bulldogin hankkimaan niin se on kyllä ehdottomasti Amstaffi wink.gif Todella kauniita ja ylväitä koiria wub.gif
Fati
Coloradonbulldoggi ilmeisesti jonkin sortin risteytys amerikan bulldogista ja amerikan staffordshiren terreristä? Ihan komean näköinen koira. biggrin.gif

Igorinna
Kaksi amstaffia löytyy täältä. Igorin voi tavata kumpanakin päivänä messarissa kehässä, avoimessa luokassa.

pips_a
Oi voi.. tämä on niin upea rotu wub.gif
ne on niin kauniita... itse en usko että voisin hankkia amstaffia tai staffia... mutta aina saa haaveilla... wub.gif
sannal
Meiltäkin löytyy muutama amstafferoinen. kukin voi käväistä sivuilla vilasemassa klaania www.saunalahti.fi/sanlehto
Ride
LAINAUS(sannal @ 13.10. 2005, 10:57)
Meiltäkin löytyy muutama amstafferoinen. kukin voi käväistä sivuilla vilasemassa klaania www.saunalahti.fi/sanlehto

linkitys sanna linkitys www.saunalahti.fi/sanlehto

laugh.gif

sannal
^ ei kaikkea voi älytä tongue.gif

Igorinna
Lauttasaaren koirakerholla on oma amstaffitreeni-poppoo, taitaa tällä hetkellä treenit vaan olla aina Korsossa.
Triad
Minulla ei ole mutta naapurissamme on yksi Hot Guy koira, upea persoona. Hieman sais vaan lisää koulutusta. Wulffin vir. nimi on ; Hot Guy Willful Willow. biggrin.gif
annamurr
En omista, mutta tykkään aivan hirveesti wub.gif Ehkä mun sydäntä lähellä on silti staffit enempi, mutta tykkän kuitenkin amstaffeista wub.gif biggrin.gif wub.gif
annamurr
LAINAUS((-pessi-) @ 16.11. 2005, 21:22)
Minulla ei ole mutta naapurissamme on yksi Hot Guy koira, upea persoona. Hieman sais vaan lisää koulutusta. Wulffin vir. nimi on ; Hot Guy Willful Willow. biggrin.gif

Sanoppa muuta Wulf on aivan ihana persoona wub.gif
Triad
LAINAUS(-Nanzu- @ 17.11. 2005, 08:31)
Sanoppa muuta Wulf on aivan ihana persoona wub.gif

persoona ja persoona..biggrin.gif mutta koulutus on selvästikkin kesken.. tai no sitä ei kunnolla ole edes aloitettu.. Isona Wulffistahan on tulossa vahva ja kookas , ei hän sellaisen kanssa pärjää jos ei ole mikäänlaista koulutusta taustalla biggrin.gif
sannal
Asuuko Wulf vielä Mäntylässä.. osa-om. täällä huutelee, ei nimittäin ole meikä poikaa sitten kesän nähnynnä... Silloin kyllä oli komee poika kasvamassa, nyt vaan on kadonnut poika hukkapiiloon.
Triad
LAINAUS(sannal @ 20.11. 2005, 11:23)
Asuuko Wulf vielä Mäntylässä.. osa-om. täällä huutelee, ei nimittäin ole meikä poikaa sitten kesän nähnynnä... Silloin kyllä oli komee poika kasvamassa, nyt vaan on kadonnut poika hukkapiiloon.

Öö.. emmä tarkkaan ttiä mutta ennen asui wink.gif Nyt vissin muuttanut tohon meijän naapuriin, Maaritin kotipaikkaan wink.gif Ja sitten sen tiedän mitä olen nyt lenkittänyt että kivekset eivät ole laskeutuneet wink.gif Komee on , mutta se ainoa onglema.

Muuten Sanna; Onko kasvattejasi (kingcalle) tulossa Kajaaniin?, Iitun on menossa, Venlan sisko. Kun niin hyvin meni Oulussa wink.gif wub.gif
sannal
^Juu on tulossa kaks poikaa viime pentueesta.. toisen pojan narun päässä joutunen ite roikkumaan smile.gif
Triad
LAINAUS(sannal @ 4.12. 2005, 20:25)
^Juu on tulossa kaks poikaa viime pentueesta.. toisen pojan narun päässä joutunen ite roikkumaan smile.gif

Juup´s no siellä tavataan biggrin.gif
Charmy
LAINAUS(Igorinna @ 8.10. 2005, 22:48)
Kaksi amstaffia löytyy täältä. Igorin voi tavata kumpanakin päivänä messarissa kehässä, avoimessa luokassa.

Pitääkin tulla herraa ihastelemaan messariin. smile.gif Toivottavasti pärjäätte. thumbup.gif
Ride
LAINAUS(sannal @ 4.12. 2005, 20:25)

Onnea tuloksista, ihan kivasti pärjäsi kasvatit ja Lyyti thumbup.gif
Igorinna
Lapsoset talvivarusteissaan lenkille lähdössä:

sahku
Eilen näin aivan ihanan amstaffin biggrin.gif Seiso liikennevaloissa niin tomerana, että wub.gif Vauhti päällä ja sen huomasi omistajasta laugh.gif
Ride
Parit kuvat meiltäkin happy.gif

Igorinna
Igor yhteislenkillä ystävän 6.5-vuotiaan sakemanniurkin kanssa:

Igorin ystävänpäiväterkut:

greta
komeita kuvia wub.gif
Nera
Upeita kuvia! smile.gif wub.gif
Jarppa
Hienoja kuvia. Kaverilla on kanssa Amstaffi ja on se kyllä upea koira
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.