Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Esittäydyn
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > FCI 10: Vinttikoirat
Hautis
Ajattelin, että olisi kohteliasta esittäytyä. Tuolta lemmikkipalstojen kautta tänne päädyin, kun siellä kovasti kehottivat tänne tulemaan, eli täällä sitä nyt ollaan. Olen totaalisesti vinttikoirille sydämeni menettänyt naisihminen, jolla tällä hetkellä ei kuitenkaan vinttaria ole. Kaksi kissaa kyllä löytyy. Aikaisemmin perheeseeni on elämäni aikana kuulunut seuraavat vinttikoirat: viisi whippettiä ja kahdet pennut. Tulevaisuudessa aion tarjota kodin irlikselle, kunhan vain muutan isompaan asuntoon. smile.gif  Ja ei ole täysin poissuljettua, että vipukkakin löytäisi tien meille. smile.gif

Minkähän vinttikoirarodun edustajia tänne palstalle kirjoittelee?

Ja kun en mistään huomannut lukea, niin onhan palstan käyttö ilmaista? :ehh:
marissa
Noh, jospa minäkin sitten  smile.gif

Naisihminen ( kohtuullisen nuori ) ja myöskin lemmikkipalstoilta tieni tänne löysin. Koiria on ollut yhteensä 5kpl, nyt ensimmäinen vinttari menossa, enkä muunlaista enää huolisi  :muu:

Kotona on siis chart polski Pinja 3vee.
Suunnitelmisssa on toinenkin vinttikoira...katsotaan, kuinka pian suunnitelma muuttuu todeksi  wink.gif

Olipa pakko tulla vielä lisäämään, että polskin lisäksi sängynalustaa asustaa ottopoika Jimi, noutaja-coctail.
Eri osoitteissa asuvilla muilla perheenjäsenilläni on pieniä sekarotuisia, isä on sentään valveutunut ja aikoo tulevaisuudessa hankkia skotin  :cool:
Siskokin harkitsee italiaanoa, joten aika hyvin on tämä käännytystyö vinttikoirien pariin tuottanut tulosta!
Susanna
Minulla on nuori salukiuros (n. 2 wee) Eetu. Muitakin koiria toki löytyy, eli Ami berni (4 vuotta) ja seropi Missu (7 vuotta).
Ami
Ja täällä taas löytyy yksi borzoi immeinen.
Olen ollut täysin borzoin lumoissa pienestä tytöstä lähtien kunnes v-89 hommasin ensimmäisen borzoini.
Kiitos Ninan rakkaus borzoihin vain lisääntyi.
Tällä hetkellä minulla on kaksi borzoita. Tänä vuonna 10 v. täyttävä narttu ja hänen poikansa juuri viisi vuotta tuli täyteen.
Ja jos onni on matkassa niin ehkä tänä kesänä saan olla uuden borzoivauvelin onnellinen omistaja.  :)
Muutkin vinttarit kiinnostaa, mutta tällä hetkellä olen päättänyt pitää vain borzoita.
Annu88
Mä oon vielä nuori tyttönen (14-v.) ja meillä on kotona 2 whippettiä.. "Papu" (Fin Mva Zootsuits Limelights) ja sit "Poppi"(Nebtunuksen Just Limelights.
Ja onhan noihin muihinkin vinttareihin tullu hullaannuttuu etenkin borzoihin.. :love: Viimeks tuli Leppävirralla kateltuu. wink.gif
Khida
No jos nyt minäkin sitten...
Koiraa ei tällä hetkellä ole, mutta haaveissa on lyhytkarvainen mahdollisimman valkoinen ibizanpodenconarttu. Poissujelttu ei ole myöskään farkku tai corneconarttu, eikä oikeastaan muutkaan vintit tai vähemmän vintit (kuten portugalinpodengot).
Vuosimallia -86 olen ja narttupuolinen.
findhorn
findhorniksi itseään kutsuu Heli, tällä hetkellä Oulussa asustava naisimmeinen. Olen omistanut salukieja vuodesta -84, omia ollut vasta yhteensä 4, mutta näyttelyissä ja juoksuiss on tullut tutuksi aika kaarti vinttareita, ei pelkästään Persian prinssejä ja prinsessoita.

Kotona tällä hetkellä Fauni melkein 6-vee (FIN&S&N MVA FIN&S KVA-m Kirman Nargil) ja poikansa Tuikku 8-kk (Al Wathba Timin Sattam). Elämää ilman salukeja on vaikea kuvitella - toivottavasti ei tarvi koskaan testata!

Ja mainokseksi loppuun: pojista löytyy tietoa noilta heidän kotisivuilta smile.gif
Lydia
Mulla ei vielä vinttikoiraa ole, jollei meidän kk keskikokoista portugalinpodengoa sellaiseksi lasketa wink.gif
Unelmana mulla on jo vuosien ajan ollut irlanninsusikoira (tai useampi...) ja sellainen tulee kunhan aika on kypsä smile.gif

Jos kiinnostaa mun sivuilla saa vierailla, osoitteet löytyy allekirjoituksesta...
nurmi
Riihimäen suunnalta kirjoittelee naisihminen kera sloughin ja galgon. Näissä roduissa varmaan tulee pysyttyäkin koko loppuelämä... :hii:
Anne
Toinen nuori whippettyttö ilmoittautuu myös smile.gif
En omista vinttikoiraa, mutta whippeteille omistautunut kyllä, eli sellainen varmaan tulee tulevaisuudessa.
Vahtis
LAINAUS(Hautis @ 18. Toukokuuta 2003, 19:27)
Ja kun en mistään huomannut lukea, niin onhan palstan käyttö ilmaista? :ehh:

Ainoastaan puhelinyhtiöt yms. ottavat osansa Puskaradiosta käymisessä. Hyviä keskusteluhetkiä, ja mukavaa jos vaikka tämä vinttis palstakin aktivoituu lisää.  :D
.~Laura~.
Welcome.  :)
#Jossu#
Tervetuloa munkin puolesta! smile.gif
Saga&Janis
Täällä myöskin "henkeen ja vereen vinttikoiraihminen" Jyväskylästä. Tällä hetkellä kotona on pian 9-vuotias brindle afgaaninarttu Janis ja 17kk täyttävä vaaleanbrindle whippetneito Saga. "Mammalla" itsellään on ikää 23 vuotta. Harrastuksina näyttelyt ja viimeaikoina on myös kiinnostuttu maastojuoksuista! Suurena rakkautena näiden kahden rodun lisäksi on myös näyttelylinjainen greyhound... joka on jo pitkäaikainen haaveeni (toivottavasti vielä joskus toteutuu)

Tervetuloa vaan minunkin puolesta!  :D
wonderflounder
herraisä, onpas tämä palsta vilkastunut sitten viimenäkemän!

vaan täällä naputtelee tuore kuopiolainen, entinen nakkilalainen - hyde. perheeseen kuuluu minun ja avon lisäksi radda-saluki ja lessi-ihmekoira. kotisivut ovat.. hmm, vaiheessa. enimmäkseen hoitelen muiden ihmisten sivuja ja omat sitten jää  :p
Sharon87
LAINAUS(nurmi @ 03. Kesäkuuta 2003, 13:16)
Riihimäen suunnalta kirjoittelee naisihminen kera sloughin ja galgon. Näissä roduissa varmaan tulee pysyttyäkin koko loppuelämä... :hii:

On tosi Off Topic, mutta mä näin teidät sillon siellä noutajayhdistyksen järjestämässä mätsärissä keväällä! Mites tellä menee, mihin näyttelyihin ootte menossa?
Sindy-
Taidampa minäkin esittäytyä , kun en sitä ole tehnytkään.. wink.gif
Elikkä Olen todellakin aika nuori vinttikoira immeinen olen 13 ja omaan kaksi whippettiä (jollatoisella juuri kolme suloista pentua :inlove: ) vinttareiden kanssa olen koko ikäni touhuillut koska aiemmin meillä oli aikas monta venakkoa. ja haaveena oli vielä saada venakko vielä joskus , oli niin ihania rotunaan..
Tervetuloa vaan joukkoon :muu:
>tinja<
Terrvetuloa! smile.gif
Anzku
Tervetuloa! smile.gif
Täältäkään ei vinttikoiraa löydy, mutta suuri rakkaus silti niihin, erityisesti affuihin. wub.gif Eli meillä on siis cairni, mutta afgaani haaveissa... smile.gif
Kuningascobra
Tervetuloa..
Itsekin vasta vähän aikaa sitten löysin tieni tänne,lemmikkipalstojen kautta.
Meillä asustaaa kaksi greytä ,näyttelylinjainen ja ratalinjainen..Molemmat ovat aikuisena löytäneet tiensä meidän luokse..
Näyttelyissä käyn melko ahkerasti ja jotku grey kehää seuranneet voivat jopa tunnistaa minut..Mukanani näyttelyissä on punabrindle jo harmaantunut valioluokan uros..Ensi kesänä mukaan lähtee myös meidän musta neitokainen" kilpailemaan mummoluokkaan..
Urokseni on myös nyt loppukesästä kilpaillut pari kertaa junnuissa,joten junnuilijat varmaan tietävät mistä koirasta on kyse..
yoyo
Tervetuloa!

Meillä on italianvinttikoira ja kaksi cirneco dell'Etnaa.
KIISSELI
MOIKKA!
Kuin myös täällä uusi tulokas, ja kuinka ollakkaan myös lemmikkipalstoilta "tulossa" thumbup.gif Meitin perheeseen kuuluu Wipukka (melk. 9v.) ja grey (melk. 6v.) poitsuja molemmat, ja 3 kpl kissoja (maatiainen, ragdoll ja exotic). Lemmikkipalstojen albumissa muutama kuvakin meijän joukkueesta! Ja myös täällä profiilissa kuva poitsuista.
Kotisivut edelleen ajatus asteella whistling.gif
Sindy-
Tervetuloa kaikille!!!! innocent.gif laugh.gif
<Aino>
Tervetuloa !! smile.gif smile.gif
.nöffi.
Okei, jos mäkin nyt jotain kertoisin... smile.gif Mulla ei oo koiraa, eikä mitään muutakaan eläintä. Niin, ja mun lempirotuni on mm. whippet, nöffi, jenkki, löwchen, afgaani, greyhound, puudelit... yms yms.
Farash
Olen Essi ja harrastanut vinttikoiria vuodesta -91. Rotuina saluki ja italianvinttikoira. Tällä hetkellä meillä on kaksi salukia ja kaksi italiaanoa rolleyes.gif
-anna-
No tervetuloa..

Itse en omista vinttaria mutta käyn hoitamassa affuja.. smile.gif nyt niitä on kuusi, mutta kaksi pentua lähtee tammikuussa poissa.
Yoda
Tervettuloa!!
mesuinu
Miulla ei oo viel yhtään vinttaria mutta irliksen aion hommata tässä tulevaisuudessa ja myös italiaano kiinnostais... tai no mikä koira mua ei sitten kiinnostais.. whistling.gif tuokaa mulle vain kaikki koirat.. blush.gif tai no oikeastaan älkää... kesälomalla meille tulloo doggipentu niin eiköhän siinä oo tarpeeksi hommaa... biggrin.gif
¤janette¤
Mulla on saluki uros ja vielä yks uros ja neljä narttuu (siis kaikki salukei) biggrin.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.