Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Kuka tuntee muumit hyvin?
Puskaradio > Puskis > **OFF TOPIC**
-laku-
Eli, teen kirjailijakansiota Tove Janssonista, ja sitä varten piti lukea myös kirja. Luin Vaarallisen Juhannuksen, ja siinä oli keskeisessä roolissa Homssu ja Miska enkä kyllä saanut selvyyttä, ketä he mahtoivat olla.
Jos osaatte heistä jotain kertoa, niin kaikki on tänne tervetullutta. biggrin.gif
-laku-
No sen mä tiiän, että Homssu on aina kovin positiivinen ja ystävällinen, ei ikinä tahdo mitään pahaa ja miska taas vastakohta. Hirveän negatiivinen koko ajan, mutta.... siihen mun tietämys jäkin. biggrin.gif
Ässä
-Laku-: Mä luen juuri tota samaista kirjaa nyt! wub.gif Musta tuntuu että Miska ja Homssu on sellaisia Muumilaakson asukkaita jotka menivät muumien luokse vierailulla, mutta jäivätkon heidän kanssaan teatteriin. Syynä se että oli tulva. Kukakohan tosta saa selvää... sleepy.gif
chin.fani
Mulle tuli mieleen tosta Miskasta ja Homssusta Tiuhti ja Viuhti rolleyes.gif, mutta ei kai ne liity toisiinsa mitenkään.. tongue.gif
Fitzgo
LAINAUS(chin.fani @ 11.12. 2004, 11:00)
Mulle tuli mieleen tosta Miskasta ja Homssusta Tiuhti ja Viuhti rolleyes.gif, mutta ei kai ne liity toisiinsa mitenkään.. tongue.gif

Mullekin tuli biggrin.gif Mä oon nähny sen teatteri jutun videolta,mutta siinä ei mun muistaakseen oo mtiään Miskaa ja Homssua..? unsure.gif laugh.gif
Varda
Miska ja Homssu on pelkästään Muumi-kirjoista tuttuja hahmoja, sen takia ne ei varmaan monelle tule Muumeista mieleen.. Itsekin olen enemmän keskittynyt videoihin, tästä ei kyllä oikein tainnut olla apua. blush.gif
maantiekiitäjä
Mie ajattelin lukea sen vaarallinen juhannus mutta valitsinkin taika talvi

Mutta kai ne on jotain homssuja tai ötököitä tai vaikka niitä näkymättömiä päästäisiä.... rolleyes.gif
shadow
He ovat vaan muumilaakson asukkaita, muumien ystäviä wink.gif Pikkueliöitä
-laku-
ok, kiitoksia! biggrin.gif
Ässä
LAINAUS(-laku- @ 11.12. 2004, 21:14)
ok, kiitoksia! biggrin.gif

ELi asia on nyt selvä? thumbup.gif
tuunanen
Vaikka kuinka yritin haun kautta löytää, en löytänyt apua. Joku puskalainen mielestäni linkitti youtube-videoita ennen näkemättömistä muumeista täällä Suomesta. Löytyisikö joltain ne linkit, kaipaisin niitä. lookaround.gif
Swi
Mikä oli parasta tänään - ketjussa smile.gif

Christa
Aloin äsken miettiä, että hmm, minähän tiedän ne, mutta ovat kotikoneella... Mutta kun nyt katsoin tuota ketjua, niin enkös ollut minä joka niitä olin silloin aiemminkin tänne laittanut. biggrin.gif
tuunanen
Linkit eivät vaan enää toimi. sad.gif
Christa
No höh! sad.gif Mä voin kotona illalla katsoa, josko löytäisin koneelta ne sivut, jotka siellä oli. Voi tietenkin olla, että ne videot on poistettu Youtubesta tekijänoikeusjuttujen vuoksi. confused.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.