Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Koiralle synttärikakku
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > Seropifoorumi
Pötkylä_
Eli siis. Mun koiralla olisi 24.12 (biggrin.gif) synttärit, ja haluaisin välttämättä tehdä sille kakun.

Ja nyt haluaisin teiltä "neuvoja", että mitä hyviä aineksia olette käyttäneet jne. Haluaisin mahdollisimman hienon ja hyvältä maistuvan kakun (koirille siis) ^_______________________^ Kertokaa, oi ööö oiotukset laugh.gif

Saa lukitella shifty.gif dogrun.gif
-Hansu-
Itse teen yleensä maksalaatikosta kakun. Kippaan sen lautaselle, laitan muutaman(koiran ikä) rouhetikun joissa juusto kuorrutus päässä ja sitten vielä reunoille possu chipsejä. Meillä tälläisestä kakusta on tykätty kovasti. Kuviakin löytyy kotisivuiltamme...
Pötkylä_
LAINAUS(-Hansu- @ 16.12. 2004, 21:28)
Itse teen yleensä maksalaatikosta kakun. Kippaan sen lautaselle, laitan muutaman(koiran ikä) rouhetikun joissa juusto kuorrutus päässä ja sitten vielä reunoille possu chipsejä. Meillä tälläisestä kakusta on tykätty kovasti. Kuviakin löytyy kotisivuiltamme...

Nam. Tuo kakku näyttää tosiaan herkulliselta. :]

Mutta. Musta tuo "pohja" ei näytä maksalaatikolta. xD Onko siihen pistetty mitään päälle tai mitään?

Ja mitä rouhetikkuja siinä on?
Annuli
http://koti.phnet.fi/~vautsi/vautsi2-02net.pdf

ja sieltä wub.gif herkkusuille wub.gif , niin löytyy yksi ohje.
-Hansu-
LAINAUS(Pötkylä_ @ 17.12. 2004, 20:38)
Musta tuo "pohja" ei näytä maksalaatikolta. xD Onko siihen pistetty mitään päälle tai mitään?
Ja mitä rouhetikkuja siinä on?

Kyllä se vaan maksalaatikkoa on. Päälle ei ole pistetty mitään, mutta huomaa, että se on väärinpäin, eli se on kipattu pakkauksesta ni8in, että pohja on päällä wink.gif Rouhetikkuina käytän Prismasta ostettuja 100 kpl pakkauksessa olevia Ami tikkuja.
Pötkylä_
LAINAUS(-Hansu- @ 18.12. 2004, 14:29)
Kyllä se vaan maksalaatikkoa on. Päälle ei ole pistetty mitään, mutta huomaa, että se on väärinpäin, eli se on kipattu pakkauksesta ni8in, että pohja on päällä wink.gif Rouhetikkuina käytän Prismasta ostettuja 100 kpl pakkauksessa olevia Ami tikkuja.

Ahaaaa. laugh.gif

Teemme tommosen kakun, mutta kippaamme maksalaatikonpäälle kermaviiliä. ^^

Kiitos avusta biggrin.gif
*Sanni
Mä ono tehny meidän hauvalle semmosen kakun ,että

nakkeja (ikä!)
sopivasti maksalaatikkoa
piimää taiko viiliä

ensin laitat piimää taiko viiliä lautaselle,
sitten sopivasti maksalaatikkoa siihen päälle
& lopuksi niin monta nakkia ,voit myös puolotta
siis niin monta nakkia kuin koiran ikä.

Meillä saadaan samanmoinen annos myös jouluna ,hyvin
maistuu. smile.gif
Elina.P
mun kaverilla oli sellanen ihana koirien keittokirja jossa oli monta kakkuohjetta!! biggrin.gif Voi etät me saatiin upee kauuku koirille! ne oli ihan hulluna siihen ja oli se kyllä upeen näkönenkin...Siitä tuli vaan ihan täytekakun kokonen, joten sitä jäi reilusti yli...mut saivatpahan syödä kakkua sitten useamminkin! tongue.gif
Mon@
Mulla oli joskus ihan koirankakun ohje (tosin nöffille suunniteltu biggrin.gif ), mut oon kadottanu sen ohjeen sad.gif
Kokeeleppa ettiä googlen kautta, löytyy varmasti wink.gif
Märy
"Nakki kakku":
Tarttee:jauhelihaa(tai jotain muuta lihaa),makarooneja,porkkanaa,nakkeja,lihapullia ja jotain herkkuja josita koirasi tykkää.
Valmistus:
Ruskista jauheliha ja keitä makaroonit ja porkknat. Kaada seos kuumana kakun muotoseen kulhoon ja anna jäähtyä (laita vaikka jääkaappiin.) Kun seos on "jähmettyny", irrota kakku vuosta ja koristele se lihapullilla,nakeilla,suklaanapeilla,koirankekseillä,pikkusilla luilla...
Meillä ainakin koira vetelee ku viimestä päivää! biggrin.gif
saskia
Vitsi nää on hyviä ideoita:) Oma koira ehti jo synttärinsä viettää joten vasta ensi vuonna pääsen kakun värkkäämään:/
Jes! Samana kuukautena täyttää myös meitin kissakaksoset 4vuotta! biggrin.gif Kolme pientä kakkua tulee:DD
Erizza
Jos haluaa yksinkertaisen, niin kumoaa maksalaatikon lautaselle ja laittaa maksalaatikkoon pystyyn niin monta nakkia kuin koira täyttää vuosia.
Erizza
Jos haluaa yksinkertaisen, niin kumoaa maksalaatikon lautaselle ja laittaa maksalaatikkoon pystyyn niin monta nakkia kuin koira täyttää vuosia.
NooorA
Mä teen aina erinlaisia kakkuja biggrin.gif Viime vuonna annoin liika lihottavan kakun tai no tein :I Lihos 2kg. Tänä vuonna aijon tehä ei lihottavan kakun ! rolleyes.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.