Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Tietokone ja minä
Puskaradio > Puskis > K-18
Arissa
Meni sitten eilen tietokone jumiin angry.gif Ei auttanut kiltit puheet eikä lepyttelyt, kun olin sitä hieman moittinut. blush.gif Tein vaikka mitä juttuja, että olisin saanut koneen pelittämään, mutta ei. se ei vaan suostunut toimimaan vaan kökötti hiljaa ääntäkään päästämättä. Ihan kuin olisi ilkkunut mua, kun olin muutaman kelvottoman sanan sanonut dry.gif . Laitoin jopa virustorjuntasuojatkin kaikkein korkeimmalle teholle, että ei kukaan iljettävä virus pääse mun konetta kiusaamaan.

No, tänään sitten soitin Soneran ystävälliseen asiakaspalveluun ja kas kummaa alkoi kone toimimaan heti kun päästiin sen salaisuuksiin käsiksi. biggrin.gif Nyt lupasin, että en enää moiti konetta, vaikka ei uusi ja tuliterä olekaan. Ja tänään selvisi sekin, että liian korkea palomuuri teho oli estänyt posteja tulemasta, joten niin tehokkaasti ei kuulema kannata konetta suojella jos ei ole ihan pakko. blush.gif

Nyt tämä hieno kone toimii moitteettomasti. biggrin.gif
sipa
No mistäs sitä voi moistakaan tietää.. ohmy.gif Mutta hyvä kun soitit Soneralle ja vika selvisi näin. Etkä haukkunut konettasi enempää.. biggrin.gif

Meillä on usein koneet jumissa ja vika on yleensä Soneran päässä. Nyt toimii s-posti ja netti mutta kaikki duunilinjat ovat aamusta asti olleet pimeinä eikä yhteyksiä ole saatu, siirtyvät kuulemma varajärjestelmään, jospa pääsis töitäkin tänään viellä tekemään. dry.gif
agathar
juu itselläni on usein samoin vaivoja kaikkien tietokoneiden kanssa. olisikin vaan oma kone, mutta kun koulun ja työpaikkojen ja tuttujen ja kaikkien koneet päättävät etteivät halua tehdä yhteistyötä kanssani. aika julmaa confused.gif
sipa
Vika täällä jatkuu.. huh.gif Lisätietoja saadaan klo 16:00 Ja mähän oon silloin jo kotona.. Harakoille siis meni tämäkin päivä.. ohmy.gif
Mansku
wink.gif Aattele Sipapääsit vähällä työllä ja palkka silti juoksee w00t.gif
sipa
Joo on ainakin aikaa ollut roikkua täällä netissä ja pelata pasianssia.. laugh.gif Mutta ei montaa tällaista päivää jaksais.. Tuntuu jotenkin niin turhauttavalta vaan istua täällä.. Eikä saa mitään aikaiseksi.. biggrin.gif No ei saa ketään muutakaan.. thumbup.gif Kohtahan sitä pääsee kotiin ja toivotaan vian korjaantuvan huomisaamuksi.
Arissa
Eilen illalla sitten taas hermostuin koneeseen ja olin valmis vaihtamaan Soneran laajakaistan Elisan samanlaiseen, mutta Elisalla ei mene siinä asiassa paljoa sen paremmin ainakin mitä on kuullostellut ihmisten puheita. Miks ei voitais laittaa savumerkkejä, tai kirjoitella johonkin kivitauluihin tai laittaa vaan perinteistä postia tai ihan mitä muuta tahansa kun tätä hienoa tietotekniikkaa. sleepy.gif Paitsi, että en tulis tätä tekniikkaa ilman toimeen. blush.gif
sipa
Arissa Et sitten kysellyt sitä Saunalahtea..? Mun duunikaveri on ainakin ollut Soneran ja Elisan jälkeen todella tyytyväinen siihen.
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.