Mä olen suunnilleen paikallinen julkkis mun ilmiömäisten kynsieni takia

Tosiaan, mun kynteni kasvavat tosi nopeasti, eivätkä oikeastaan ikinä katkea, joten ne ovat ihan normaalisti sellaiset päälle kolme senttiä pitkät. Monta kertaa on ihan vieraatkin ihmiset tulleet kyselemään, että "Anteeks, onko noi ihan oikeat kynnet vai rakennekynnet? Saanko mä koskea niihin?" ja sitten ne alkavat tiedustella, että mitä ainetta mä käytän kynsiini ja syönkö kalkkitabletteja, ja valittavat kun heidän omat kyntensä eivät kasva

Kynsien pureskelua en oo ikinä harrastanut, ja mun kynnet kyllä ovatkin niin vahvaa tekoa, ettei niitä ihan helpolla saisi jyrsittyä.
En yleensä käytä kynsilakkaa, koska onnistun aina tunaroimaan jo siinä lakkausvaiheessa niin, että lakkaa on kaikkialla muualla kuin kynsissä. Tietenkin myös luulen lakan kuivuneen silloin kun se ei vielä olekaan ihan kuiva, lakkakerros menee pilalle ja joudun aloittamaan koko homman alusta. Sitten kun oon lopulta hirveällä vaivalla saanut kynnet lakattua, lakka on jo parin päivän päästä kulunut niin törkeän näköiseksi, että se on pakko puhdistaa....