Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Kynnet
Puskaradio > Puskis > **OFF TOPIC**
Sivuja: 1, 2
-anna-
Mää en ennen pureskellut ollenkaan kynsiä, nyt se on yhtäkkiä alkanut vaivaamaan.. ainakun on tunnilla tai muualla tylsää mene kynsi suuhun ja alan pureskelemaan ja millään ei taho päästä irti.. perskutirallaa..
tuunanen
Nyt multa löytyy rakennekynnet. Ja rakastan näitä kyllä aivan älyttömän paljon! Ovathan ne hieman hankalat (saa varoa), mutta kyllä ne ovat kauniit. wub.gif
-Emmi-
Miul on kauheen lyhyet, ja lyhyeks ne on saatu pureskelemalla. Mie en pysty leikaamaan, se tuntu kamalalta!
-inessa-
Mulla on omasta mielestä aika kivat kynnet laugh.gif Se valkoinen osa on tosi valkoinen ihan luonnostaan, tykkään siitä. Lakkoja käytän jonkin verran, enimmäkseen teen ranskalaisia manikyyrejä. En ole IKINÄ pureskellut kynsiä, mutta naksuttelen kyllä. Haluaisin kovasti rakennekynnet, vielä en ole saanut aikaseksi.
Bluebell
Pitkinä yritän ne aina pitää, ovat vaan aika hauraat joten usein katkeilevat ja sit joudun lyhentää katkennutta kynttä, mutta en kuitenkaan kaikkia raaski aina tuolloin leikata, joten aika eripituisia ovat. Ja viilaus on ihan tapana, että ainakun leikkaan niin samalla kyllä viilaankin. Myös kynsilakkaa on aina. happy.gif
-inessa-
Hei haluisin kysyä teiltä joilla on rakennekynnet, että oletteko käyneet ottamassa ne jossain ammattilaisella ja kuinka kauan ne yleensä pysyvät/uusitte niitä? smile.gif
Avispa
Mulla on aika pitkät kynnet, enkä voi pureskella niitä. biggrin.gif Tulee kylmät väreet ku ajatteleeki kynsien puremista. ph34r.gif Ja noi valkoset on myös mulla luonnostaan valkoset. Kynsilakkaa sellasta läpinäkyvää käytän sillon tällön, eli en mitää värillisiä. Ei jaksa sitte aina laittaa parin päivän välein uudestaan niitä lakkoja. Ja aika vahvat nää on, ei mee helposti poikki. smile.gif Ja kynnet kasvaa tosi nopsaan. Yleensä viilaan lasiviilalla sopivan mittaseks. smile.gif

Mäkin olen rakennekynsiämiettiny. biggrin.gif Ja mielelläni myös kuulisin niistä lisää.
mikkis
Lyhyet kynnet, ei kovin vahvat. Leikkaan, viilaan ja lakkaan säännöllisesti. Rakennekynsiä en edes ole harkinnut.
namiss
Terve.

Teen geelikynsiä tampereella.

1,5v kokemuksella.
Nyt on taas aikaa tehdä muillekin kuin kavereille ja tutuille, kun olen päivätöistä kesä- ja (kohta) äitiyslomalla.

Materiaaleina kirkkaat, pinkit ja valkoiset builderit. Koristegeeleinä erivärisiä glittergeelejä. Myös paljon erivärisiä, -muotoisia, -kokoisia timantteja, strasseja, helmiä, glittereitä ym.
Teen pohjat huolellisesti ja desinfioiden.
Annan viikon irtoamistakuun. Eli jos kynsi syystä tai toisesta irtoaa, korjaan sen ilmaiseksi.
Kynsien tekoon menee n. 1,5-2h, riippuen koristelusta.

Nyt on siis hyvä tilaisuus päästä kokeilemaan geelikynsiä, ilman että joutuu maksamaan itsensä kipeäksi!

Hinta 25€ (Vain foorumilaisille)
Sis. Koristelut kaikkineen smile.gif

Yhteydenotot mieluiten YV:nä
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.