Mihin kiinnitätte huomiota ihmisten ulkonäössä ja miksi?
-Jenna-
21.12. 2004, 20:47
Jaa, no ihan kokonaisuuteen.

Ja vaatteisiin jonkinverran. Ellei sitten joku erityisesti siinä ulkonäössä pistä silmään, en minä kyllä useinmiten niin ihmisten ulkonäöstä välitä...
-anna-
21.12. 2004, 20:50
Pakko tunnustaa, että vaatteisiin.. Mutta en niitä erikoisesti ala arvostelemaan.. sitte hiuksiin, kenkiin ja meikkiin..

Ja tietenkin kokonaisuuus.
Vanilja
21.12. 2004, 21:09
Kokonaisuuteen varmaankin. Tietysti siihen et onko mitään erikoisia piirteitä jotka pistää silmään... Useimmilla ei, joillakin ihmisillä saattaa olla.
Sitten varmaankin hiuksiin, vaatteisiin jne.
~Ninja~
21.12. 2004, 21:14
Ensimmäisenä varmaan vaatteisiin ja sitten kasvoihin ja hiuksiin.. Sitten, jos on jotain "erikoispiirteitä", niin niihin väkisinkin kiinnittää huomiota..
>tinja<
21.12. 2004, 21:38
No kasvot, vaatteet. Kasvoista silmät
<Aino>
21.12. 2004, 21:41
Kokonaisuuteen yleensäkkin. Ja semmoseen hirveeseen meikkiin, semmonen on musta aika naurettava

niinku yleensä semmosilla teini-pissiksillä on

..
Noradrenaline
21.12. 2004, 21:59
Ensinnäkin siihen olemukseen, ja sitten jos pääsen lähempään kontaktiin (

) katson silmiä. Silmät kertoo paljon! Ja sitten jos pääsen vieläkin lähempään kontaktiin niin katson yleensä käsiä ( on siis miehistä kyse

)..
~PeiKko~
21.12. 2004, 22:01
Sellasee kauheesee meikkii ja liian paljastavii vaatteisii liian nuoril tyypeil..
Wanssu
21.12. 2004, 22:40
Ilmeisiin, eleisiin, yms.
Ne kertoo ihmisestä paljon. Kengät on myös toinen mistä voi päätellä jonkin verran.
Pojissa (tai no miehissä) katon ekana kenkiä, peppua ja käsiä.
Palsternakka
22.12. 2004, 11:13
Kasvoihin ja hiuksiin, pituuteen (varsinkin jos joku on erityisen lyhyt tai pitkä) tai jos on jotain erityisiä piirteitä, niin totta kai ne pistävät heti silmään.
Vaattisiin, itse ainkin pidän huolen ettei hiukset ole sekasin.
Kokonaisuuteen yleensä. Erikseen sitten yleensä hiukset/meikki. Tälläistä tavallista...
-Saana-
22.12. 2004, 14:37
kokonaisuuteen...
kasvoihin, silmät on tärkeet.
ja vartaloon.
syy.. mikäköhän..
-anna-
22.12. 2004, 16:42
LAINAUS(Lauri @ 22.12. 2004, 16:39)
silmät on tärkeet.
Silmiin tosiaan. miten tuon unohdin.. Itse kattelen aika usein, tai melkeinpä aina silmiin, ja katson minkä väriset yms..
LAINAUS(-anna- @ 22.12. 2004, 16:42)
Itse kattelen aika usein, tai melkeinpä aina silmiin, ja katson minkä väriset yms..
yeah. silmistähän sitä kuvastuu se itse henkilön luenne ja persoonallisuus
Kokonaisuuteen, mutta täytyy myöntää, että erityisesti kasvoihin ja silmiin, sekä vaatteisiin.
zseverus
11.2. 2007, 13:36
Jos näen henkilön kaukaata, niin sitten yleiseen olemukseen, ryhtiin, kävelytyyliin ym.
Kun pääsee lähemmäs niin katson käsiä ja sormia.. minulla on varmaan joku käsi-fetissi. Katson myös sivuprofiilia kasvoista, sillä sivusta ihminen on kaunis. Ainakin minusta. Silmät nyt toki on tietty yksi mihin katsoo, etenkin jutellessa.
tuunanen
21.2. 2007, 18:46
Vaatteisiin, hiuksiin, silmiin.
Tummat hiukset & siniset silmät ja blondit hiukset & ruskeet silmät, on parhaat yhdistelmät.
Nenä on mulle tosi tärkeä, kaiketi koska en ikinä ole oppinut tykkäämään omastani, kyttään muiden neniä oikein antaumuksella (: Vastakkaisessa sukupuolessa myös hiukset on iso tekijä, samaten suu. Näiden muutaman "pakkomielteen" lisäksi ei oikein ole mitään erityispiirteitä, joissakin ihmisissä huomion keräävät silmät, toisissa vaikkapa pukeutuminen tai kävelytyyli. Mutta sen olen tosiaan huomannut, että monesti keskityn niihin piirteisiin, joista en itsessäni välttämättä niin pidä.
Ensiksi huomio kiinnittyy kokonaisuuteen. Sitten jos henkilö on kivasti pukeutunut niin sitten vaatteisiin, jos on erityisen kivat hiukset niin sitten hiuksiin tai muuten vaan kasvoihin. Suuhun kiinnitän kyllä myös aika usein huomiota
silimät katton ekana,ja sitte sormia on kans mukava kattella
Christa
21.2. 2007, 20:47
Hymy.

Silmät on aina tietysti mielenkiintoiset, mutta kun on ujohko ei heti ensimmäiseksi ala silmiin tuijotella.

Vaatteisiin kiinnitin ennen enemmän huomiota, mutta kolme vuotta kuvislukiossa (gootteja, mangatyttöjä, hippejä, juppeja, punkkareita, you name it) on turruttanut silmää sen verran ettei siihen oikein pistä enää mikään ihmeellisyys pukeutumisen, meikin tai hiusten saralla.
Minä kiinnitän ehkä eniten puhetapaan. Ulkonäössä kokonaisuuteen ja hiuksiin, ne on aina katsottava, miten on laitettu ja mikä väri. Minä en koskaan tahdo katsoa silmiin, tai ei tunnu luontevalta katsoa suoraan silmiin, ettei niihin sitten tule kiinnitettyä huomiota. Jos joku sitten on erilaisemmin ja erikoisesti pukeutunut, niin en välitä. Arvostan sellaisia ihmisiä jotka pukeutuvat omaperäisesti, ettei ole justiin jostain H&M uusimmasta mallistosta hommattu ja sitten on joka likalla sama paita ja samat farkut.
Katse. Ei silmät välttämättä niinkään itsessään, mutta se miten niitä "käyttää". Saatan ihan lumoutua ihmisestä, jolla on intensiivinen ja kiinnostava katse.Enkä tarkoita nyt mitään mielipuolista tuijotusta

Muutoin olen aika pinnallinen tyyppi: miehessä kiinnitän huomiota heti kroppaan ja urheilullisuuteen. Minulle se on merkki siitä, että huolehtii itsestään. Käsivarsista pystyy aika hyvin päättelemään kiinnostaako urheilu ja liikunta muualtakin kuin sohvalta käsin

Lisäksi minusta on todella kaunista jos ihmisellä on tummat hiukset ja aivan kirkkaan siniset silmät. Näyttelijöistä löytyy pari hyvää esimerkkiä: Cillian Murphy sekä Alexis Bledel
Mhhh, loistava kysymys!
Ihan ensiksi tottakai kokonaisuus. Sen jälkeen ehdottomasti katse, eli millainen ilme. Eli päänmuoto, huulet, silmät jne. Muulla ei olekkaan väliä.
toffeetassu
22.2. 2007, 14:47
Kokonaisuuteen, mutta joskus kiinnitän nenään huomion. Silmiin en hirväesti, koska en pahemmin katsele ihmisiä silmiin.
Ja vaatteisiin yleensä eniten.
Kasvoihin ylipäätään, erityisesti silmiin ja hiuksiin. Persoonallisuus kuitenkin ratkaisee
Lovskars
23.2. 2007, 11:34
Muodostan kuvan ihmisestä katsomalla pukeutumista. Siis lähinnä onko siisti, ei tarvitse olla muotivaatteita, kunhan vaatteet on puhtaat eikä haise sellaiselle -öh- kaatopaikalle. Sitten seuraavaksi katson hampaat, eikä niinkään tarvitse olla vitivalkoisia hampaita, mutta että ne hampaat ei kuitenkaan ole sentin keltaisessa möhnässä, eikä suu haise sellaiselle ällö-tupakoijan-hengitykselle.
Eli kunhan on siisti ja suht puhdas. Tietenkin koiranäyttelyissä nyt näkee ihmisiä joilla on esim. toinen tai molemmat polvet likaisia, se ei niinkään häiritse kunhan se ihminen muuten vaikuttaa puhtaalle.
*Jassu*
26.2. 2007, 18:23
Vaatetyyli on sellainen mihin tulee kiinnitettyä huomiota. Naisilla sitten myös meikin käyttö on sellainen jota tulee katsottua. Miehillä aika nopeasti tsekattua tulee kädet (e tiedä miksi..) ja sitten hymykuoppa jos sellaista löytyy.
Hiuksiin ja kasvoihin mä kiinnitän huomiota.
reetushkaa
15.3. 2007, 22:03
Kokonaisuus. Pukeutumistyyliin, kasvoissa katseeseen, silmiin ja hymyyn, hiuksiin, katselen myös toisten neniä

Itse en tykkää yhtään omasta nenästäni, siitä se nenien katsominen varmaan tulee, kun vertaa omaa nenää toisen nenään

Persoonallisuus
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms.
klikkaa tässä!.