Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Ihmisten parissa viihtyvä vai erakko?
Puskaradio > Puskis > **OFF TOPIC**
Sivuja: 1, 2
peeve
Itte tykkään olla aika paljon yksin omissa oloissani. Eli esim. jos on vapaapäivä tai -ilta niin mielummin vietän sen ihan yksinäni kotona vaikka jotain elokuvaa katsellen/kirjaa lukien kuin että lähtisin soittamaan koko kaupungin läpi että mistä löytyisi elämää ja seuraa. Toki sosiaalista elämää löytyy, mutta jos päivän viettää koulussa kavereiden kanssa niin illalla ollaan sitten mielummin yksinään smile.gif vaikeaa tämä selittäminen.. uusia sosiaalisia suhteita sitten syntyy vähän sattuman kautta. Varsin ujo olen menemään itse kenellekään puhumaan, mutta jos toinen tulee ensin tuttavuutta tekemään niin en estelekään rolleyes.gif
Anna^^
Enemmänkin ehkäpä erakko olen, tosin joskus on mukavaa olla toisten ihmisten kanssa.
Koulun jälkeen en näe lähes koskaan kavereita, jos kerran vuoteen yökyliä ei lasketa. biggrin.gif
saskia
Täydellinen erakko:)

Nautin olosta yksinäni, koirani kanssa. Kaverit ovat ihania, mutta joskus mun täytyy vaan "mennä kotiin syömään", koska haluan omaa rauhaaa.
-inessa-
Sekä että. Olen sosiaalinen ja puhelias, mutta tykkään olla myös yksin. Tykkään olla se höpöttäjä, mutta tykkään myös kuunnella. Se riippuu aika paljon hetkestä ja seurasta missä olen. Isossa ja uudessa porukassa olen aluksi yleensä hiljaisempi, mutta en kuitenkaan ihan vetäydy sivuun, koska tykkään tutustua uusiin ihmisiin. Joskus tosin ihmisten seura alkaa ahdistamaan, jos ei saa omaa rauhaa.
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.