Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Uusi vuosi
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > Arkistoidut foorumit > FCI 2 (a): Molossit
upponalle
w00t.gif Siltoja kannattaa polttaa, siitä tulet. Niitä on hyvä katsella etäisyyden päästä, ihailla roihua, nostaa malja nousevalle savulle. Ken on katsonut HarryPottereita, tietää peilin josta näkyy se mitä katsoja sydämessään kaipaa - suurin viisas Dumbeldore sanoo, ettei menneitä unelmia saa jäädä tuijottamaan, sillä se kuihduttaa ihmisen, vahvimmankin. Joskus siis kannattaa polttaa siltoja, oli kuinka vahva tahansa, heikko vahvuudessaan. Kaikkea ei tarvitse kestää, kuunnella, sietää. Siitä vain, silta tuleen, ja askeleet kohti tulevaisuutta.

Olen harvinaisen onnekas ihminen kun minulla on nämä kaksi bullmastiffia. Nämä ovat elämäni parhaimpia asioita. Nämä huumorintajuiset rauhalliset ystävät ovat opettaneet enemmän rakkaudesta, todellisesta ystävyydestä, tilan antamisesta ja tarpeellisesta läheisyydestä, enemmän kuin mikään kirja tai ihminen koskaan. Olen onnekas ihminen kun satumainen sattuma toi nämä kaksi persoonaa tielleni.

Kiitos myös teille smile.gif flowers.gif king.gif

Olette sydämessäni, osa vahvuuttani happy.gif
mabel
Olen täysin eri mieltä. Siltoja pitää säilyttä, ne on peili taakse, ja ilman meneisyys ei ole tulevaisuus. Se mitä me olemme tänään on eilinen ansio tai ehkä myös haitta. Mutta ilman sen tiedon on vaan tyhjyys, ja muutos eri suunta mahdoton. Oi, en pystyy kirjoitta minun ajatukset suomeksi unsure.gif sad.gif
upponalle
Mabel, on siltoja ja on siltoja. Ymmärrän varmaankin mitä tarkoitat, mutta sitten on olemassa menneisyydessä olevia tapahtumia, jotka ovat pahempia kuin helvetin tuli. Niille tapahtumille on hyvä heittää hyvästit, tapahtumien ihmisille. Ne ihmiset ovat pahoja, ja imevät elämänenergian. Jos ei ole kykyä olla välittämättä heistä, niin silloin kannattaa jättää heidät kauaksi taakse. Joillakin, kuten minulla, ei ole vahvuutta elää kivuliaiden asioiden kanssa päivittäin ja kohdata niitä yhdessä tai useammassa ihmisessä. Minulla on vapaus ottaa tarvittava etäisyys ja elää siedettävää elämää. Ihmisellä ei ole muutosvaltaa muuhun kuin itseensä, eikä itseensäkään kuin tietyssä määrin. Ihmisen täytyy saada olla oma itsensä jos ei niin aiheuta kenellekään pahaa mieltä - nöyristelemättä. Edellämainituista ihmisistä ei pääse eroon kuin polttamalla sillan välistä. He eivät tee kuin pahaa. Narsistit. Heistä on kirjakaupalla analyysia ja pohdintaa, ja kaikki pohdinta loppuu siihen, että vain etäisyys näihin ihmisiin auttaa, heitä ei voi oppia.

Olen vapautunut valtavasta taakasta. Polttamalla sillan. Muistot eivät valitettavasti katoa koskaan.
upponalle
Nämä minun siltani ei liity mitenkään koiriin ! Tämä koko kommenttini oli vain tunnepöllyssä tehty riemun kiljahdus, kun sain kerrankin kerättyä itseeni tarpeeksi rohkeutta ja sanoin suorat sanat narsistiselle henkilölle, joka ei liity mitenkään koiramaailmaan. Turvan ja selustan sain rakkaista koiristani, jotka kuono sylissäni ovat seuranani, henkilön huutaessa rivouksia palavan sillan takaa.

Olen pahoillani jos hämmensin ketään tällä jutullani oops.gif
mabel
Onko nämä sillat koskaan ollut siltoja wink.gif enemään pieniä kivejä jolla voi astuu että jalat eivät kastuu innocent.gif
upponalle
Mabel, en osaa vielä ajatella noin hyvin smile.gif mutta tässä sitä opetellaan. Aika jännä että vasta 28 vuotiaana alan löytämään omia rajojani... blush.gif

Mutta paljosta kiitän näitä koiria! Ei tarvitse pelätä ketään oven taakse tulevaa, ja muutenkin tässä laumassa on hyvä olla: oma itsensä ja tulla rakastetuksi omana itsenään.

Nämä ihanat rauhalliset filosofit levittävät lämpöä ja rakkautta ympärilleen wub.gif Jokaiseen joka nämä vain näkeekin dogrun.gif w00t.gif wub.gif

happy.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.