Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Kultsu-keskustelua
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > FCI 8: Noutajat, ylösajavat koirat ja vesikoirat
Sivuja: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17
heini
Tuli mieleeni tuosta Hyvinkään näyttelystä, että huomasittehan että pennut & junnuluokan koirat oli siirretty eri tuomarille suuren koiramäärän vuoksi! Pentujakin pelkästään 45 kultaisissa joka on kyllä paljon.. innocent.gif blink.gif
-Paupi-
LAINAUS(heini @ 19.10. 2006, 17:59)
Tuli mieleeni tuosta Hyvinkään näyttelystä, että huomasittehan että pennut & junnuluokan koirat oli siirretty eri tuomarille suuren koiramäärän vuoksi! Pentujakin pelkästään 45 kultaisissa joka on kyllä paljon.. innocent.gif blink.gif

Eikös tuomari muutos koske vain pentuja ja junnu narttuja? Ainakin niin mä sitä katoin... blink.gif
Tiia
Huh, mikä päivä biggrin.gif Max sai Hyvinkäältä H:n smile.gif Tuomari ei yhtään tykännyt kultaisista, vaan osoitti voittajaksi aina vaalean. (Tosin poikkeuksia oli)
Maxin sisko sai EH, ja voitti luokkansa biggrin.gif

Näpyttelin pari tuntia sitten tuloksia Noutajakeskusteluun. Sieltä voi niitä lukaista...
Mukava päivä oli, vaikka ei mitään extra hyvää tulosta tullut, erityisen tyytyväinen olen Maxin käytökseen kehässä wub.gif
-Paupi-
Täälläkin ollaan tosi tyytyväisiä EH:seen... w00t.gif Minä kun jo olen viikon puhunut että "Hyvä olisi jos saisi edes hyväksytyn!" Mutta nyt jäädään kasvattelemaan turkkia ja järkeä cool.gif Ehkä sitten keväällä... whistling.gif
hanna.
Daco sai Hyvinkäältä EH:n mutta ei sitten enään sijoittunut luokassaan. Erittäin tyytyväinen olen, olisin kuvitellut H:n tulevan kun ei Daco oikein tuomarin linjaan sopinut. Junior handlerissa meni Dacon kanssa suoritus aivan nappiin, isä kuvasi sen videollekkin niin on mukava katsoa jälkeenpäinkin. smile.gif Tuomari karsi jatkoon vain yhden kutakin noutajaa +muun rotuiset että ei sitä jatkopaikkaa sitten tullut...

Ensi viikonloppuna sitten Lahden pentunäyttelyyn esittämisavuksi. wub.gif Tietenkin kultsupentuja siis esittämään. ;]

Tickli: Max meni muuten todella hyvin kehässä, ei vastannut yhtään sitä Maxia mitä olet minulle kertonut. ;] Hieno poika. Harmi kun ei keritty kuin pari sanaa vaihtamaan, oli vähän kiire. biggrin.gif
Tiia
LAINAUS(hanna. @ 23.10. 2006, 14:05)
Daco sai Hyvinkäältä EH:n mutta ei sitten enään sijoittunut luokassaan. Erittäin tyytyväinen olen, olisin kuvitellut H:n tulevan kun ei Daco oikein tuomarin linjaan sopinut. Junior handlerissa meni Dacon kanssa suoritus aivan nappiin, isä kuvasi sen videollekkin niin on mukava katsoa jälkeenpäinkin. smile.gif Tuomari karsi jatkoon vain yhden kutakin noutajaa +muun rotuiset että ei sitä jatkopaikkaa sitten tullut...

Ensi viikonloppuna sitten Lahden pentunäyttelyyn esittämisavuksi. wub.gif Tietenkin kultsupentuja siis esittämään. ;]

Tickli: Max meni muuten todella hyvin kehässä, ei vastannut yhtään sitä Maxia mitä olet minulle kertonut. ;] Hieno poika. Harmi kun ei keritty kuin pari sanaa vaihtamaan, oli vähän kiire. biggrin.gif

Tosi hyvin meni teilläkin thumbup.gif Ainakin mitä minä sieltä kilometrien päästä katselin ;D Jouduttiin olemaan piilossa Maxia, jotta se kanssa esiintyisi hyvin smile.gif
Harmi juttu, ettei tosiaan keretty kuin nopeasti moikkaamaan, etkä kerennyt Maxia kokeilemaan lookaround.gif
Voi muuten olla, että tulen tonne Lahden pentunäyttelyyn katsomaan, sillä meiltä sinne ei ole kuin 2 km shifty.gif
Nintsu
Mekin ollaan Siiri-kakaran kanssa tulossa Lahden pentunäyttelyyn, ja varmaankin myös Golden Specialiin Hyvinkäälle smile.gif Saa nähdä miten menee, on tuo näyttelyseisomisen ja -liikkumisen harjoittelu jäänyt vähän vähälle, koska "tokotreenit on niin tärkeitä" wink.gif
Tiia
Vedetäänpä sanat takaisin.. En huomannut, että tuo pentunäyttely olikin kaupungissa, vaan meinasin, että se on Jokimaalla ;D Voi, voi. Ei ollakkaan tulossa sad.gif
Hiipivä Siiseli
LAINAUS(Tickli @ 27.10. 2006, 17:07)
Vedetäänpä sanat takaisin.. En huomannut, että tuo pentunäyttely olikin kaupungissa, vaan meinasin, että se on Jokimaalla ;D Voi, voi. Ei ollakkaan tulossa sad.gif

Jos Tia tarkoitit tuota sunnuntain pentunäyttelyä, se on kyllä Sykkeen parkkihallissa kaupungissa smile.gif Me ollaan menossa sinne tokoon.
NooorA
Moi,oon uus tässä kultsu keskustelus.Päätin tulla tännekkin juttelemaan kun kaverillani on kultainennoutaja ja olen kokenut sitä niin ajattelin tulla nyt tännekin tulla juttelemaan rolleyes.gif ! smile.gif
Tiia
Nermunda: tervetuloa vain biggrin.gif

Tänään saapui lappu postista, jossa ilmoitettiin lonkkakuvien tulosta. Postiennakkomkasu on kolmekymppiä ohmy.gif Huhhuijakkaa.. Kohta varmaankin lähden niitä hakemaan, joten odottakaapa vain Maxin tuloksia smile.gif
NooorA
Okei,toivottavasti ei käy pahemminkaan. wink.gif Itse olen halunnut kultaistanoutajaa mutta en ole saanut joten päätin vaan katsella niitä. smile.gif
Ja kaverini kultaisella noutajalla oli ollut 1 kasvain ja aika isokin semmoinen. ohmy.gif

Mutta se kun saatiin tietää niin se hoidettiin pois,se maksoi noin 500-900euroa. lookaround.gif Ja nyt se kulttis on ollut tötterö päässään jo yhden päivän...
Se on kivaa katseltavaa mutta ei ole kivaa kun on tikit. happy.gif

Ja onhan niitä pahempiakin kasvaimia nähty. wink.gif
Onkos täällä jollain kulttiksella ollut kasvainta tai kasvaimia? lookaround.gif
Tiia
Tulokset siis tulivat ja lonkat ovat B/C, kyynärät ovat 0/0 ja silmät terveet, minkä jo tiesimmekin smile.gif
NooorA
Onneksi silmissä ei ole ollut mitään vaivaa.
~goldens~
Ihan ok tulokset Maxilta, Tickli smile.gif

Pakko hehkuttaa täälläkin... Ellamme esiityi Seinäjoella n. 4 vuoden tauon jälkeen upei tuloksin: AVO ERI1, PN-3 ja ensimmäinen SERT !! wub.gif thumbup.gif
Esitin myös Oona-vetskun joka oli EH2. smile.gif
Ja upein arvosteluin molemmat smile.gif
hanna.
LAINAUS(~goldens~ @ 5.11. 2006, 22:07)
Ihan ok tulokset Maxilta, Tickli smile.gif

Pakko hehkuttaa täälläkin... Ellamme esiityi Seinäjoella n. 4 vuoden tauon jälkeen upei tuloksin: AVO ERI1, PN-3 ja ensimmäinen SERT !!  wub.gif  thumbup.gif
Esitin myös Oona-vetskun joka oli EH2. smile.gif
Ja upein arvosteluin molemmat smile.gif

Onnea vielä tätäkin kautta! wub.gif Ja onnittelut myös sun PM-2 sijoituksesta Ellan kanssa. ;]

Mä tein poikkeuksen enkä kisannut junnuissa kultsun kanssa, mutta 20 parhaan joukkoon päästiin Via-borzoin kanssa. (: Ens viikonloppuna sit vika junnukisa tältä vuodelta (ja siellä sit taas kultsun kanssa) sillä messariin tuun vain katselemaan molempina päivinä. Tietenkin erityisesti ihastelemaan kultaisianoutajia. teehee.gif Ketä muita tulossa?
~goldens~
LAINAUS(hanna. @ 5.11. 2006, 21:20)
Onnea vielä tätäkin kautta! wub.gif Ja onnittelut myös sun PM-2 sijoituksesta Ellan kanssa. ;]

Mä tein poikkeuksen enkä kisannut junnuissa kultsun kanssa, mutta 20 parhaan joukkoon päästiin Via-borzoin kanssa. (: Ens viikonloppuna sit vika junnukisa tältä vuodelta (ja siellä sit taas kultsun kanssa) sillä messariin tuun vain katselemaan molempina päivinä. Tietenkin erityisesti ihastelemaan kultaisianoutajia. teehee.gif Ketä muita tulossa?

Niin, sekin meni ihan nappiin smile.gif. Ei voi olla muutakuin tyytyväinen!

Harmittaa kun en pääse Jyvikseen. shifty.gif Kellä kisaat siellä? teehee.gif
Minä tuun messariin katsomaan lauantaiksi, ei voi jättää välistä ! biggrin.gif
NooorA
Okei,Onnea sertistä. thumbup.gif
Hiipivä Siiseli
Me ollaan Sandran kanssa tulossa messariin junnuihin, saatetaan myös kultsukehällä pyörähtää junnujen jälkeen jos siellä on arvostelut vielä käynnissä. En viitsi ennen kehää juoksuttaa tuota pitkin hallia kun se hassu väsähtää niin helposti smile.gif
NooorA
okei,ja onkos kukaan tulossa tampereelle tai turkuun?
Itse olen menossa mutta en vielä tiedä koiraa. rolleyes.gif
heini
Onnea Sertistä! smile.gif

Täältä suunnataan myös messariin, tosin ilman omia koiruuksia, mutta muutamaa esittämään.. Eihän sieltä malta olla pois laugh.gif Sitä ennen kuitenkin Puolaan MV-näyttelyyn, Jyväskylään ja Kemin ryhmänäyttelyyn eli tekemistä riittää, myös tuonne Tampereelle lähden katselemaan joulukuussa. blush.gif

Nyt näkyi Jyväskylän junnujen määrätkin tulleen - oli taas valtavasti - samoin messarissa tulee olemaan, eli nyt kovat reenit pystyyn, että saadaan pitää noutajaersittäjien lippua korkealla thumbup.gif
alsu
Meillä on täällä 4½ kultsu neiti, Green hill's golden sky "vilma" vilman kanssa ollaan agilityä, ja mätsäreihin mennään, kunhan saisin lisää varmuutta koiraan...
NooorA
biggrin.gif Joo-o,mutta nyt en ole vieläkään varma Tampereen reissusta kun oisi nytten muitakin puuhia. wink.gif Mutta luultavasti pääsen Tampereelle rolleyes.gif
-Paupi-
Missä täällä Hyvinkäällä tuo Golden Special on? whistling.gif Jossain parkkihallissa? confused.gif
alsu
LAINAUS(Paupi @ 18.11. 2006, 08:28)
Missä täällä Hyvinkäällä tuo Golden Special on? whistling.gif Jossain parkkihallissa? confused.gif

ne on kai jossain maneesissa. Kannattaa varata lämpimästi päälle. Viime vuonna vedet kuulma jääty kuppiin, vaikka oli häkissä hupien päällä smile.gif
-Paupi-
Kukas siellä nyt sitten oli? Golden Speciaalissa nimittäin... Itse sain puhelun, että: -Ei kannata tulla tänne jäätymään sneaky2.gif Enkä sitten jaksanut lähteä toiselle puolelle kaupunkia "vain" kultsujen takia ... innocent.gif
~goldens~
Meille tullut uusi perheenjäsen wub.gif
Saanko esitellä, Madde: biggrin.gif

http://i11.tinypic.com/2vukoq0.jpg
http://i12.tinypic.com/30asuue.jpg
http://i13.tinypic.com/2ms2069.jpg
siiru
LAINAUS(~goldens~ @ 30.11. 2006, 10:38)
Meille tullut uusi perheenjäsen wub.gif
Saanko esitellä, Madde: biggrin.gif

vähän suloinen. smile.gif wub.gif
Pisara
~goldens~: Onnea uudesta perheenjäsenestä wub.gif . Miten ne kaks muuta (en muista nimiä blush.gif . ) ovat suhtautuneet Maddeen? smile.gif
~goldens~
LAINAUS(Pisara @ 30.11. 2006, 11:37)
~goldens~: Onnea uudesta perheenjäsenestä wub.gif . Miten ne kaks muuta (en muista nimiä blush.gif . ) ovat suhtautuneet Maddeen? smile.gif

Kiitos smile.gif !
Ihan hyvinhän nuo, vaikka välistä vessulissa on kestämistä kun roikkuu kiinni koirien hännissä, korvissa, tassuissa ja kaulassa laugh.gif wub.gif
-Paupi-
Ui! Aivan ihana! Mistäs saapui taloon?
Pisara
LAINAUS(~goldens~ @ 30.11. 2006, 17:50)
Kiitos smile.gif !
Ihan hyvinhän nuo, vaikka välistä vessulissa on kestämistä kun roikkuu kiinni koirien hännissä, korvissa, tassuissa ja kaulassa laugh.gif wub.gif

Semmostahan se pentuaikoina vähän tahtoo olla biggrin.gif Mutta kaikkea hyvää teille, laittelehan kuvia aina kun neiti vaan vähänkin kasvaa wub.gif
alsu
~goldens~: onnea uudesta perheenjäsenestä smile.gif itsekkin olen yrittänyt porukoita suostutella toiseen koiraan, että voisin sen kanssa kunnolla ruveta harrastamaan eri juttuja, mutta eipä nuo dry.gif pitääkin näyttää nuo sinun kuvat niille x'D
NooorA
Joo,meille tulee pentu ja sitten tsemppiä kaikille ketkä tulee voittajaan! thumbup.gif
Hiipivä Siiseli
Onnea ~Goldens~ uudesta pennusta smile.gif

Mä päätin tässä tämän vuoden alussa, että seuraava koirani on flatti. Kultsua en toista tällä hetkellä halua, vaan ennemmin tuo lätykkä smile.gif Äiti lupasikin mulle ylppärilahjaksi sitten pennun, nyt on kova suostuttelu, että saisin sen vähän aikaisemmin kuin kirjotuskeväänä - onhan sen pennun hyvä hieman kasvaa ennen kuin muutan jonnekin muualle asumaan, jos olen lähdössä pois kotoa wink.gif
~goldens~
Kiitos taas onniteluista smile.gif !
Kuvia tulee lisää kotisivuille wink.gif
alsu
~goldens~ : kerro mulle vinkkejä millä suostutella porukat toiseen kultsuun smile.gif
NooorA
~goldens~ Täältä isot onnittelut pennun kunniaksi!
On se kivaa kun melkein kaikille tulee uusi perheen jäsen.Aina vähän jännitää hakea sitä koiraa. whistling.gif Mutta sitten kun se pentu on kasvanut ja muuta ei jännitä nuo näyttelytkään paljoa. happy.gif
Onnea vielä kerran! thumbup.gif
Puuhis
Vielä kaksi viikkoa sitten mulla oli kultsu cry.gif

Karvin Fina Finlandia
alsu
puuhis: hirmuisen suuret osaan ottoni cray.gif
NooorA
Puuhis: Voih,se on hirveää menettää joku eläin. Varsinkin jouluna melkein! c cray.gif Huomenna voittajaan! ph34r.gif Pelottaa.Siis jännittää.
Pisara
Puuhis: Miten se menehtyi? sad.gif Otan osaa cry.gif .

~goldens~: Mulla ei sun kotisivut edes aukea lookaround.gif .
Puuhis
Finca kuoli nukkuessaan yöllä. Aamulla löysin omalta petipaikaltaan. Ilmeisesti sydän pysähtynyt. Just ehdittiin 11 vuotis synttäreitä juhlia. sad.gif
Nyt meillä on suuri, kultsin sydämen kokoinen aukko elämässä. cray.gif
NooorA
crybaby.gif Otan osaa! crybaby.gif On se hirveetä menettää joku.Ja hirveetä kuulla tämmöistä uutista. cray.gif
Tiia
Onnittelut ~goldens~! flowers.gif
Puuhikselle syvät osanotot sad.gif

Mites ensivuosi aiotaan kultsujen kanssa viettää? Näyttelyitä, kokeita vai löhöämistä? biggrin.gif
Meillä käydään parissa näyttelyssä ja treenaillaan ihan kotiporukoissa tokoa smile.gif
Hiipivä Siiseli
Meidän pitäisi Sandran kanssa viimeinkin saada se voittajaluokan ykköstulos tokosta.. Sitä on jo puolisen vuotta metsästetty, jos se jo kohta sieltä tulisi smile.gif Sen jälkeen lähdemme kovasti treenailemaan evl-liikkeitä, ainakin merkki ja ruutu menee koiraparan päässä varmasti sekaisin..

Näyttelyissä tuskin käydään, kun en katso kovin järkeväksi maksaa sinisestä tai punaisesta muovinpalasesta kolmeakymppiä. On se niin kallista hupia nykyään.. Junnukisojakaan emme pahemmin kiertele, mitä nyt se "pakollinen" Lahti KV:n piirinmestaruus sitten keväällä, onhan se meidän vika pm-kisamme.
Tiia
Meillä näyttelyt ovat loppuvuodesta menneet aika vaihtelevasti. Ensivuonna ei tosiaan käydä kuin parissa näyttelyssä. Jos niistä ei ala ERIä irtoamaan ulkonäön takia niin näyttelyt taitavat loppua. Tähän mennessä olemme käyneet näyttelyissä käyttäytymisen takia, jotta Max oppisi käyttäytymään. Eli jos ensivuonna käyttäytyminen on okei mutta ulkonäkö ei niin, silloin ei.

Käyttäytymisessä tosin on Paljon hiomista.
~goldens~
LAINAUS(Pisara @ 8.12. 2006, 23:53)
~goldens~: Mulla ei sun kotisivut edes aukea lookaround.gif .

http://www.freewebs.com/kennel_kultapirtin

Puuhis:
Syvät osan ottomme. cry.gif Tiedän miltä tuntuu menettää joku todella rakas ystävä.. cray.gif

http://www.indigo.org/rainbowbridge_ver2.html
-Paupi-
Eiköhän näyttelyistä yritetä metsästää ERI... Ainakin Tampere, Lappeenranta ja ehkä Aptus ovat tähtäimeessä. Kunhan tuo turkki nyt kasvaisi sleeping.gif Muuten ei mitään ihmeempiä tavoitteita. Lähinnä tuo soffashämppiöönin arvo cool.gif whistling.gif
Puuhis
Uih mikä sulostus tuo Madde! wub.gif

Mun niiiin tekee mieli uutta kultapalleroista.
Jonain päivänä sellanenkin taas sulostuttaa meidän elämää.
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.