Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Kultsu-keskustelua
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > FCI 8: Noutajat, ylösajavat koirat ja vesikoirat
Sivuja: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17
~goldens~
LAINAUS(Delibes's @ 26.1. 2005, 18:07)
Heini: Mites Wilsonilla meni viikonloppuna?

Ai Alavudellako?? No, voin kertoa heini puolesta.. vai..?
Wilson sai EH:n ja jos nämä meidän tulokset pitävät paikkaansa sijouttui hyvin toiseksi! smile.gif
Delibes's
~goldens~: joo alavuuttahan mä tarkoitin blush.gif Kiitoksia tuloksesta smile.gif! ihan hyvinhän se sitten meni flowers.gif
~goldens~
Delibes´s muuten, laita tänne pari kuvaa Alposta! Vaikka seisomakuvia... wink.gif smile.gif
Verdana
Kultsua minulla ei ole, mutta tykkään niistä kauheasti. Sellaisen saatan joskus vielä ottaakkin. wink.gif
Delibes's
goldens: biggrin.gif laiska kun olen niin en jaksa tähän suoraan linkittää, mutta meidän kotisivuilla voi käydä kurkkii osoitteessa http://kotisivu.mtv3.fi/goldenkaisa
kuvia löytyy esim. JH sivulta, nlysivulta, eri kuva gallerioista

smile.gif
~goldens~
No voih... laitoit sivusi tauolle. ohmy.gif Juuri kun olin tulossa katsomaan teitä! ohmy.gif wink.gif smile.gif
Noh ei voi mitään. Kirjoitat sitten tänne kuulumisia! wink.gif smile.gif

Myöhästyneet Ystävänpäivä onnittelut kaikille kultaisille!!
Nintsu
Mitäs kultsuille kuuluu? On ollut hiljaista täällä viime päivinä...
Me käytiin 12.2. ja 13.2. kahdessa tokossa, lauantaina VOI2 ja sunnuntaina (13.2.) VOI1, 293½ pistettä, kp ja voittajaluokan voitto!
Eikä sillä ihan huonosti Sailalla ja Sandralla (Hiipivä Siiseli) ALO1, 170½ pist. ja kp ekoista kisoista.
Muita "kultsumenestyjiä" oli Tosca (Vofcit's Twiligth Star, om.&ohj. Elina Vihonen, AVO1, 177,5 pist, sij. 3) ja Leevi (Golden Soul Rugson om.&ohj. Johanna Paavilainen) AVO1, 165 pist. Eli hienoosti meni siellä kultsuilla smile.gif

Kuulutteko Golden Ringinalueyhdistyksiin, käyttekö koulutuksissa tms.?
Me kuulutaan Lahden Seudun Kultaisiin, ja joka viikko käydään tkokoulutuksissa smile.gif
~goldens~
whistling.gif Joo, tosiaan täälä on ollut vähän hiljaista viime aikoina... blink.gif happy.gif

Onnittelut Nintsu, Siiseli ja muut menestyneet! smile.gif Teillähän meni oikein hienosti! smile.gif

Kyllä (muistaakseni) kuulumme Pohjois-Pohjanmaan kultaisiin, mutta emme käy missään koulutuksissa kun ovat huonoon aikaan ja aika kaukana.... happy.gif blink.gif
Hiipivä Siiseli
Kiitos onnitteluista! smile.gif
Hyvinhän se kisa tosiaan meni. Seuraavaan olis tarkotus mennä 5.3. ja se on Renkomäessä... Kunhan Sandralla ei vaan osu juoksut juuri tuohon ajankohtaan biggrin.gif
Nintsu
Kiitos onnitteluista smile.gif
Meillä olisi tarkoitus voittajaluokassa, Renkomäen kisassa 5.3, kun Hiipivä Siiselikin.
~goldens~
Kultaisten oma keskustelupalsta lemmikkipalstoilla eli Golden foorumi on siirretty tänne . Golden foorumin ylläpitäjä toivoo että sinne ei enää lähetettäisi viestejä. Foorumi poistuu parin viikon päästä.
Uusi foorumi on siirretty noutaja keskustelun yhteyteen.
~goldens~
Kultaisten oma keskustelupalsta lemmikkipalstoilla eli Golden foorumi on siirretty tänne . Golden foorumin ylläpitäjä toivoo että sinne ei enää lähetettäisi viestejä. Foorumi poistuu parin viikon päästä.
Uusi foorumi on siirretty noutaja keskustelun yhteyteen.
~goldens~
Tänään se kauan odotettu Golden Ring -lehti saapui!!! smile.gif
Kyllä oli mukava taas sitä lueskella.... happy.gif

Kuinka moni sinne leirille on suunnitelemassa?? Heinihän sinne nyt varmasti menee! laugh.gif smile.gif Mutta muita? Inksu? Siiseli? Nintsu? Menettekö te? smile.gif
Inksu
Tänäkään vuonna en sinne leirille pääse..muita suunnitelmia smile.gif Heiniltä pitää taas utsia leirikuulumisia...
Nintsu
Me ei varmaan tänä(kään) vuonna tulla... Meillä olis suunnitelmissa mennäKennelliitton valinnaisleirille tokoa harjoittelemaan, ja yksi eiri kesässä saa vanhempien mielestä riittää confused.gif
Mutta jos ei valinnaisleirille mahdutam, niin ehkä sitten Golden Ringin leirille smile.gif
Mutta kultsunpentu ( wub.gif ) saattaa tassuttelee meille mahdollisesti juuri heinäkuun viimeisillä viikoilla/elokuun alussa, joten senkään puolesta ei vielä tiedä...
Hiipivä Siiseli
Ja pöh, mua ei taaskaan päästetä... sad.gif
Samana kesänä on ripari (90€) ja suomenkiertoreissu joka on n. 120 €, eli turha toivoa pääsevänsä yhtään millekkään leirille mikä maksaa yli 20 euroa. Mutta käytämme sen leireistä säästyneen ajan harjoittelemalla tokon avointa luokkaa jotta päästään tokon nuortenb sm-kisaan sitten loppukesästä shifty.gif
heini
LAINAUS(Inksu @ 8.3. 2005, 18:19)
Tänäkään vuonna en sinne leirille pääse..muita suunnitelmia smile.gif Heiniltä pitää taas utsia leirikuulumisia...

Joo leirille siis taas suunnataan Virroille!
Toivottavasti täältäkin tulisi joku myös mukaan menoon! blush.gif
Genu
Meiltä päin löytyy 4 kultsua, Tyrnikarin Pakkaspatricia "Fanni" on 7 vuotias neitokainen, hänen tyttärensä Lempi (Meliman Eveliina) on vuoden ja 6 kuukautta, Fannin sisko Nelli (Tyrnikarin Nellie) on 8 vuotta ja Popi (Messano High Flyer) on 5 vuotta wub.gif Ihania kaikki <3<3<3<3
hanna.
Mä mailasin tässä muutama päivä yhdelle kasvattajalle, pian syntyvistä pennuista. wub.gif Mutta ei ole vastausta vielä kuulunut... :/ Täytyy varmaan soittaa pääsiäisen jälkeen niin saa nopeampaa kysymyksiinsä vastauksen. smile.gif Voih..toivottavasti täälläkin tassuttelee kultsu kesällä.... :>
~goldens~
Taitavat olla lomilla.... smile.gif Saako udella, että mistä olet katsomassa pentua?? lookaround.gif *utelias* smile.gif whistling.gif happy.gif
hanna.
LAINAUS(~goldens~ @ 25.3. 2005, 18:04)
Taitavat olla lomilla.... smile.gif Saako udella, että mistä olet katsomassa pentua??  lookaround.gif  *utelias* smile.gif  whistling.gif  happy.gif

Saa udella. biggrin.gif Greenhill´s kennelistä sen oman pienen kultaiseni haluaisin. wub.gif Tänään olikin siellä syntynyt ne pennut. Onnea kasvattajalle ja Tessalle (ja tietenkin myös pentujen isukille). :>
~goldens~
Ahaa smile.gif Onnitelut Annelle ja Tessalle ! Sinnehän on kunnon poppoo syntynyt smile.gif

Kumpaa haet? Uros vai narttu??

anteeksi uteliaisuuteni.... lookaround.gif
hanna.
Urostahan minä. Äidin pitää nyt vain päättää että otetaanko me nyt koira vai ei. :/ Mä kyllä olen jo aivan valmis. :]
Saa laittaa kaikenlaisia vinkkejä tarvikkeiden ym. tarpeellisen suhteen jo nyt. wink.gif
~goldens~
smile.gif
Tietenkin pennulle olisi hyvä hankkia puolikuristava panta ja remmi, kynsisakset, leluja, puruluu tikkuja, kupit, jne jne...

Kyllä sinä sen pennun saat ! thumbup.gif happy.gif
Genu
Kyllä sä sen pennun saat. Tutuilla on Greenhill'stä haukku ja oikein kaunis ja mukava koira on ^^

Ei kellään muuten teistä olis Melimanin pentuja?
Nintsu
Karsta, metallikampa, jos itse aiot trimmata niin sileät sakset, ja ohennussakset (tosin ihan pennulle ei niitä tarvitse). Onnea pennunhankintaan! smile.gif

Sain tietää uroksen, jota suunnitellaan nartull, jota olen pidemmän aikaa katsellut, ihana yhdistelmä tulossa wub.gif ja kovasti odotellaan, että nartulla akaisi jo juoksut.
Kyse on keinosiemennyspentueesta, onko kokemuksia, onnistuvatko tällaiset pentueet, tuleeko yleensä vähemmän pentuja jne...?

Ninalla on aina ennen ollut muovinen tai keraaminen ruokakuppi, ja nyt ostettiin pari kuukautta sitten metallikuppi "jaloilla". Ja se onkin todella pelottava, meni viikko että Nina uskalsi edes lähestyä kuppia yksin, ilman rohkaisuja. Nyt tosin syö ihan ilman erityisrohkaisujakin smile.gif
hanna.
Kiitos kaikille vinkeistä ja onnen toivotuksista. smile.gif

Nyt minulla on jo 2 pantaa, 2 hihnaa, metallilaatta, naksutin, leluja ja metallikampa. Pikku hiljaa ostelen lisää. ^^
Genu
LAINAUS(Nintsu @ 27.3. 2005, 13:11)
Sain tietää uroksen, jota suunnitellaan nartull, jota olen pidemmän aikaa katsellut, ihana yhdistelmä tulossa wub.gif ja kovasti odotellaan, että nartulla akaisi jo juoksut.
Kyse on keinosiemennyspentueesta, onko kokemuksia, onnistuvatko tällaiset pentueet, tuleeko yleensä vähemmän pentuja jne...?

Saankos kysyä minkä nimisistä koirista on kyse jos ois tuttuja ^^

Ja tiedän sen verran että yleisesti nuo keinosiemennykset on onnistunut, FIN MVA V-99 KANS MVA MV-00 EUV-00 PL&PZSG-00 PL MVA LORINFORD HARLEQUINILLA on ainakin paljon pentuja keinosiemennyksellä (tuttu haukku <3<3), samoin Fabulla ja Rossolla (en jaksa oikeita nimiä kirjottaa, ne ketkä tuntee kultsu piirejä, tietää).
Nintsu
LAINAUS(Genu @ 27.3. 2005, 19:25)
Saankos kysyä minkä nimisistä koirista on kyse jos ois tuttuja ^^

Ja tiedän sen verran että yleisesti nuo keinosiemennykset on onnistunut, FIN MVA V-99 KANS MVA MV-00 EUV-00 PL&PZSG-00 PL MVA LORINFORD HARLEQUINILLA on ainakin paljon pentuja keinosiemennyksellä (tuttu haukku <3<3), samoin Fabulla ja Rossolla (en jaksa oikeita nimiä kirjottaa, ne ketkä tuntee kultsu piirejä, tietää).

Tiedän kyllä Sulon, Fabun ja Rosson smile.gif
Kyseinen uros on INT & FR & NL & VDH & Lux CH
Trialer Beeangee Jumping Jack Flash (kirjoitettiinkohan se noin?), Englannissa syntynyt, asuu Ranskassa, joten tuskin kovin moni suomalainen tuntee...

Kiitos, ei enää jännitä ihan niin paljon, toivoisin todellakin niin paljon petua juuri kyseisstä yhdistelmästä...
Genu
No kiva kun tunnetaan miun kultia <3<3<3

Ei ainakaan heti sano tuo nimi oikein mitään. Mutta ehkäpä joskus sanoo laugh.gif Mikäs narttu kyseessä?
Nintsu
Fin Mva Gladtail Heaven Sent "Windy" smile.gif
Genu
Toi narttu kuulostaa hiukan tutummalta happy.gif
heini
LAINAUS(Nintsu @ 27.3. 2005, 11:11)

Minun nuoremman kultaiseni isä asuu myös Ranskassa ja on sinne tuotu Englannista, joten ei ihan normaalein tavoin voitu astutusta hoitaa.
Kaikesta huolimatta pentue onnistui todella hyvin, 7 pentua ja nyt heistä lähes kaikki on kuvattu ja osoittautuneet terveiksi - Wilsonille tuli itselleen terveystulokset Kennelliitosta viikko sitten A/A, K0/0 ja terveet silmät!
Kyllähän se vaatii kasvattajalta varmasti paljon työtä etukäteen, mutta monesti se työ myös kannattaa!

Onnea tulevalle pennulle! blush.gif
Nintsu
Kiva kun ainakin kultaisssa on ihan onnistuneita pentueita smile.gif
Kuulin vain aikaisiemmin juttua kahdesta, jolla ei ollut onnistunut (kyseessä oli tosin lampuri ja parson), toinen jäi tyhjäksi ja toinen sai vain yhden pennun. Ehkä voi taas nukkua yöni rauhassa, tosiaankin on juuri Windyä katseltu jo viime syksystä, kun saimme tieää sille olevan suunnitteila pentuja... Täytyy vain toivoa että kaikki onnistuisi.
Onnittelut Wilsonin hyvistä terveystuloksista!
hanna.
Tänään soitettiin sille kasvattajalle. Enään oli yksi uros vapaana ja siitäkin oli jo kaksi muuta perhettä kiinnostuneita. Ei hyvältä vaikuta. Taidan saada etsiä uutta hyvää pentuetta. sad.gif
Nintsu
LAINAUS(hanna. @ 29.3. 2005, 20:11)
Tänään soitettiin sille kasvattajalle. Enään oli yksi uros vapaana ja siitäkin oli jo kaksi muuta perhettä kiinnostuneita. Ei hyvältä vaikuta. Taidan saada etsiä uutta hyvää pentuetta. sad.gif

Oi, harmi että kävi noin sad.gif
Mutta jos uutta pentuetta alat etsiä, niin katsele pentuvälityksien (Kennelliitto & GoldenRing) lisäksi kasvattajien kotisivuja. Kaikki kasvattajat eivät ilmoita pentueitaan listoille, vaikka ne täyttäisivätkin ehdot.
Toivottavasti löydät itsellesi sopivan pennun smile.gif
Genu
LAINAUS(hanna. @ 29.3. 2005, 20:11)

Voi harmi sad.gif *halaa* Kandee tosiaan katella Golden Ringin sivuilta ja mäkin voin ilmoitella et jos mun tutuilla ois pentuja tiedossa ^^ Ja Golden Ring on sinällään aika vaativa saa-a pentuja välitykseen ko jommal kummal vanhemmist pitää olla luonnetesti suoritettuna ja monilla kultsuilla ei ole...
~goldens~
LAINAUS(Genu @ 27.3. 2005, 19:25)

Juu, toki Rosso, Fabu ja Sulo tiedetään. smile.gif
Nättejä vetskuja smile.gif
hanna.
Mä saan sen pennun sieltä Greenhill´s kennelistä. wub.gif Vähän aikaa sitten Anne soitti ja kertoi. Mennään kattomaan niitä pentuja 17.4. Miten mä jaksan odottaa siihen asti.
Ja meille se pentu tassuttelee 13.5. :>
Hiipivä Siiseli
Vautsi smile.gif Onnea pennusta! Varmasti vaikeaa odottaa sinne asti. On ne pennut vaan niin lutusia wub.gif Me ei toista koiraa oteta, harmi. Mutta onhan tuosta toisestakin vielä iloa pitkäksi aikaa, onhan se vasta kaksivuotias nyt smile.gif
Genu
LAINAUS(hanna. @ 3.4. 2005, 19:51)
Mä saan sen pennun sieltä Greenhill´s kennelistä. wub.gif Vähän aikaa sitten Anne soitti ja kertoi. Mennään kattomaan niitä pentuja 17.4. Miten mä jaksan odottaa siihen asti.
Ja meille se pentu tassuttelee 13.5. :>

ONNEA!! ihanaa saa-a koira varmaan <3 Mutta millanen yhistelmä, jos saa udella? ;D
hanna.
LAINAUS(Genu @ 4.4. 2005, 12:26)
ONNEA!! ihanaa saa-a koira varmaan <3 Mutta millanen yhistelmä, jos saa udella? ;D

Greenhill´s Dion emänä ja Greenhill´s Flat Out isukkina. wub.gif
Nintsu
Onnea pennun johdosta! smile.gif Meillä saadaan vielä odotella, pennut syntyvät kai vasta kesäkuun puolessa välissä...
~goldens~
Pentukuviakin näyttää olevan tulleen greenhill´sin kotisivuille!! wub.gif
hanna.
Missä teidän kultaisenne nukkuvat? Onko niillä jonkinlainen oma peti?
Kun mietin että millaisen petipaikan rakennan sitten pennulle. Pentu saa ikiomaksi yhden pienen huoneen jonne sitten voisin väsätä sellaisen. Tai ostaa. Toinen asia sitten on nukkuuko se siellä. biggrin.gif
~goldens~
Meillä koirat nukkuu matolla, onhan meillä kyllä koirien oma viltti keittiössä lattialla. Varsinaisesti ei mitään kunnon petiä meillä oo.
Genu
Lattialla meilläkin ^^ Usein koirat hakeutuu mahd. viileään paikkaan nukkumaan wink.gif
Hiipivä Siiseli
Juu, ja varsinkin nämä paksuturkkiset kultsut nukkuu mielellään viileällä, paitsi kylminä talviöinä wink.gif silloin kannattaa Sandran mielestä hakeutua jonkun viereen sänkyyn laugh.gif Ainakin itse rakensimme pennulle oikein mukavan pesän, jossa oli patja ja kaikki, ja se sitten valui sieltä ulos eikä halunnut olla missään kuumassa kopperossa. Nykyään tuo nukkuu yöt sohvalla ja päivät mun sängyssä.
wenakko
Mäkin haluaisin joskus kultsun smile.gif wub.gif

Tintti: Enni on ihana!! wub.gif
~goldens~
Siitä sitten vaan katsomaan pentuvälitystä Goldenringin sivuille!! wink.gif biggrin.gif ^^
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.