Omalla koirallani,tietsti!
Buuhacas
10.8. 2005, 20:32
oman

on tullu myös hyviä sijoituksia kaverin koiralla.
LAINAUS(Osiiri @ 10.8. 2005, 20:08)
Voisiko joku antaa vinkin et keltä sais joskus junnu koiraa näyttelyihin??

Kannattaa kysellä lähellä asuvilta kasvattajilta

.
Olen pärjänny tuttavien koirilla ja myös omalla...
-Milli-
28.8. 2005, 15:56
Tutun koiralla, handlaan sitä myös rotukehissä
annamurr
23.9. 2005, 20:24
Kasvattajan ( vaikkei mulla ole sen kasvattajan koiraa) ja sitten "yksityisen henkilön", eli yhden mukavan ihmisen johon tutustuin netissä.
_CotonFan_
25.11. 2005, 21:32
ärsyttää, ku mä haluisin alottaa junnut, muttaku koira saadaan ens viikol

.. mikä on koiran alaikäraja junnuihin?
_CotonFan_
25.11. 2005, 21:38
enkä tunne juuri ketää, kelt vois lainaa...
Kettis
25.11. 2005, 22:09
LAINAUS(_CotonFan_ @ 25.11. 2005, 21:38)
enkä tunne juuri ketää, kelt vois lainaa...

Eti netistä vaikka joku kasvattaja joka asuu teitä lähellä ja lähetä sille vaikka säköpostia ja kysy voisitko saada koiraa lainaksi.
pips_a
25.11. 2005, 23:52
Virallisessa kisassa naapurin koiralla...
epävirallisessa omalla koiralla!
(naapurin äänestin)
Parhaiten olen pärjännyt kaverini koiralla,kun oltiin 1/2.
Ja sitten oman koirani kanssa.
Kasvattajan jenkki, muttei oman koiran kasvattaja
Omalla... kun en ole vielä kisannut muilla
Kasvattajan
Sinisukka
29.1. 2006, 21:36
Omalla. Se ei ole todellakaan kaikkein varmin vaihtoehto, mutta tietää, mitä mami haluaa. Se ei ole näyttävä, mutta osaa jokaisen pikkuasian mikä junnukisassa pitääkin osata yli kolmen vuoden harjoittelun ja harrastamisen jälkeen, sen koiran tunnen parhaiten ja ainoastaan se luottaa minuun täydellisesti, pitää kontaktin ja turvautuu minuun epävarmana.
(Ai että rakastan Toscaa.

)
tuunanen
2.2. 2006, 15:21
Tuttujen koirilla lähinnä..
verduli
11.2. 2006, 16:22
omalla haukullahan sitä on parhaiten pärjänny
Akatora
24.3. 2006, 14:00
Parhaiten olen junnuissa pärjänny yhden kasvattajan koiran kanssa

Kyllä mä oon äprjänny myös meidän collien ja welshin kanssa ihan hyvin
Oman. Tosin en ole muiden koiria näytellytkään. Ehkä sitten joskus muidenkin..
Diikeri
10.4. 2006, 18:01
Kaverin koiran kanssa.
omalla pärjään parhaiten
Pasadena
3.6. 2006, 15:34
Omalla omalla..

Oma koira paras koira!

Vaikka vielä ollaankin vasta muutamat mätsärit kierretty...
Kasvattajan

Eli kasvattajaltahan olen junnukoirani saanut. Ja nyt päässyn kenneltytöksi
Jonkun muun, vaikka noita kisoja ei ole hirveästi vielä siunaantunutkaan

(eli siis virallisia kisoja on 0). Mätsärissä sijoituin netistä tutun ihmisen cairnilla neljänneksi. Parempaa menestystä toivotaan kaverin aussien, toisen kaverin käppänän ja kasvattajan staffin kanssa.
Jonkun muun koiralla, omat koirani ovat uroksia ja lainaan yleensä muiden narttu koiria koska niiden kanssa ei tarvitse koko ajan varoa että joku hölmö tuo koiranssa liian lähelle tai että joku muu koira hyökää kimpuun (herkemmin),
italianG
25.7. 2006, 15:32
Olen pärjännyt parhaiten meidän äidin koiran Doriksen kanssa. Myös oman koirani kanssa taitaa olla yksi sijoitus....
Oman Nallen kanssa (tai oikeastaan isän) oon pärjänny parhaiten
reetushkaa
27.7. 2006, 14:38
Tuttuni koiran kanssa on tullut paljon kisattua, joten sen kanssa
oman kanssa on tultu pärjättyä kaikista parhaiten. Paras sijoitus on Imatralla KV:ssa junior handler 4 aika hyvä sijoitus
anna :D
9.10. 2006, 16:36
Itse asiassa vieraan koiralla olen pärjännyt parhaiten.
Eniten olen meidän Elsan kanssa kilpaillut, mutta myös tuttavan koiralla.
-Maija-
9.10. 2006, 16:47
Omalla.
Maniac-
10.10. 2006, 15:46
Paha mennä sanomaan kun olen tässä lähitulevaisuudessa menossa ensimmäistä kertaa kehään.. Kamala paniikki vaikken edes vielä tiedä milloin menen kisoihin.
*Arska*.
18.10. 2006, 16:13
kasvattajan. Mutta tulen kylläkin ens vuonna liikkua Poetugalivesikoira veteraanilla paljon
vastasin, että
Joku muu, kenen?? eli yhden tutun/kaverin tiibetinspanieleilla meni sillon joskus aikoinaan hyvin, kun niitä vein näyttelyissä junnuissa ja muissa
omallakin meni eka näyttely hyvin, mitta loput meni sitten vähän niinkuin penkin alle..
mutta omasta mielestäni oma on aina paras, vaikka ei hyvä näyttelyissä olisikaan
Meinasin laittaa ''junnukaverin'', mutta laitoinkin sitten naapurin, sillä junnukaverini on myös naapurini
KaroKallela
7.3. 2007, 22:02
En osaa sanoa.. Tänä vuonna aloitan omalla jenkillä kilpailemisen..
Omilla olen pärjännyt parhaiten. Sekä myös erään tuttavani lappalaisella mätsäreissä.
Oman kanssa mätsäreissä. (;
Paimenkoirat
1.5. 2007, 18:54
Oman kanssa on parhaiten pärjätty

.
Olen ainoastaan omalla kisannut, niin parhaiten oon sen kaa pärjännyt.
Ihan omien kanssa oon parhaiten pärjännyt. On tuota pari kertaa tätinkin koiraa kehässä pyöräytetty ja ihan hyvin on senkin koiran kanssa,vaikka vähän "tuntematon" rotu oli, kun en ollut sen koommin ennen mäyräkoiraa vienyt.
Cherrie
13.7. 2007, 12:15
Ajattelin että onkohan tää :"Oman kanssa pärjännyt parhaiten" siitä kun tuntee koiransa ja koirakin tuntee esittäjän..?
Joo mutta omalla pärjätty.
Sikäli hassua, minä olen menestynyt erään cotonimme kasvattajan kasvatin omistajan cotnilla parhaiten.
oman , vaikken kauheasti ole kisannut vielä
Bluebell
30.12. 2007, 22:31
Eniten varmaan naapurin ja tuttujen koirilla. Omien kanssa kun ei ole tullut kisattua.. Toisen kanssa on pari kisaa käyty ja toisen kanssa nolla nuoren iän takia. Tulevaisuudessa tullaan kyllä varmaan kisaamaan.
mimilia
30.12. 2007, 22:54
Omalla on niitä kisoja eniten ollut, joten sijoituksiakin on eniten. Mutta sitten hyviä suorituksia on myös tullut naapurin villiksellä
Muitten koirilla oon kisannu ja niillä sijottunu. Parhaiten varmaan Teddy-russelilla, vaikka niitä sijotuksia on jonkin verran myös muillakin koirilla varsinkin mätsäreistä.

Nyt katotaan, josko vikana vuonna kisaisin tuolla omalla pennulla kunhan kasvaa. (:
Oman (äänestin) ja junnukaverin
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms.
klikkaa tässä!.