Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: JuNnU-KoIrA...
Puskaradio > Keskustelua näyttelyistä > Junnut > Nastoitetut
Sivuja: 1, 2, 3
tiffany*
Tämmönen kysely...
Mitäs ootte mieltä?? happy.gif
Rochas
Oman (äänestin) ja kasvattajien. smile.gif
Fitzgo
Siis tarkottaako tää että kenen koiran kanssa olet pärjänny parhaiten junnuissa? Mä oon oman,oltiin 1/2 biggrin.gif Mä varmaan ymmärsin tän väärin laugh.gif
-inessa-
Omalla ja tutun koirilla olen pärjännyt tähän asti parhaiten wub.gif Tai Veeraa en osaa luokitella mutta..
veau
Omalla wub.gif
~Merski~
Omalla, ja kasvattajan...
Oman kanssa ollu PM5 ja päässy jatkoon, ja kasvattajan labbiksen kanssa ollu noutajien päänäyttelyssä 4
¤janette¤
Meijän omien koirien kaa oon parhaiten pärjänny parhaiten.
<Aino>
No laitoin oman, koska sen kans on tullut se sijoitus, mutta ehkä ois pitänyt laittaa tuo "jonkun muun" kun näyttelytuttujen ja junnukaverin koirilla on tullut hyviä tuloksia myös smile.gif
Meri-
Omalla hyvin on menny. (No en ole muulla kisannukkaan ku ei oo sitä muuta sopivaa vielä tullu vastaan. wink.gif )
Japsi
Oman. smile.gif
LimeLight
Sen kanssa, jota vien rotukehässäkin.
Tuttavani koira johon tutustuin tutun kasvattajan kautta smile.gif¨
Pia
Koirieni kasvattajan koirilla olen parhaiten pärjännyt.
Veera
Siis no parhaiten omasta mielestäni - ei sijotusten (mitä mulla ei ees ole) suhteen, on tuo naapurin cavalier, ja siis se omistaja kasvattaa kotioloissa sitä rotua jotenka.. Naapuri JA kasvattaja. Lisäksi Jyviksessä pääsin käppänän kanssa 10 parhaan joukkoon.. smile.gif Sen sain junnuihin ottamalla yhteyttä kasvattajaan, joka antoi mulle erään sijoituskoiransa omistajan numeron ja niin edes päin. Näin alussa on siis junnuiluni vielä kuitenkin.
Havahava
Oman smile.gif
Varda
Parhaiten pärjääminen on vähän vaikee määritellä.. ku riippuu nii paljo kilpailijamääristäkin. blush.gif Mutta äänestin oman, koska sen kanssa on irronnu piirinmestaruus ja Messarin SM-osarin 5 sija, joita pidän ehkä "parhaimpina". smile.gif
-Hanna-
Rissasen Tuijan koirilla (Aune & Oiva) olen ollut nuor. 2 ja vanh.3 , jotka ovat olleet merkittäviä tuloksia minulle smile.gif

Oman kanssa ei suurempia tuloksia ole tullut, mutta JKL:län 6 parhaan joukkoon pääsy oli eritt. suuri juttu meille molemmille! smile.gif muutama muukin jatkoon pääsy ja yksi sijoituskin meillä on smile.gif

Sitten ainoa sarjavoitto tuli Mikkelissä 2003, punvalk. irlannin setterin kanssa ja tämän upean koiran lainaamisesta saan kiittää hänen omistajaansa. Lisäksi muutaman muun lainakoiran kanssa ollaan jatkoon päästy ja jopa sijoille asti ! smile.gif
Noore
Aika vaikeaa kyllä... jokaisen kanssa on mennyt mahtavasti (siis oman ja toisten koirien kanssa), joidenkin kanssa voitettiin tai sijoituttiin mutta laitoin "oma", koska kuitenkin sijoitun toisessa kisassani sen kanssa ja tulimme nuorempien 3:ksi ja sitten yhtäkkiä voitin osarin! Niin kyllä se oman koiran kanssa menee paremmin wink.gif
Hiipivä Siiseli
Oman kanssa, mätsärijunnuissa ollaan joka kerta sijotuttu. Virallisissa en ole edes päässy jatkoon, oli oma koira tai vieras...
Weldon
Oman, sillä tullu PM ja messarin vitossija ym ihan mukavia sijoituksia smile.gif
Omppo
Oman smile.gif
Anzku
Oman ja tuttavan kaniinimäykyllä myöskin yhtä hyvin. smile.gif Mutta oman silti laitoin.
phard
oman kanssa en kilpaile, joten laitoin tuon kasvattajan smile.gif
*Noora*
Kasvattajien koirilla smile.gif
-Emmi-
Omalla tietysti! rolleyes.gif
Elina.P
Omalla. wub.gif tosin kovin monilla koirilla en ole vielä edes kisannut. pääosin vain elmon kanssa mutta sillä olenkin sitten sijoittunut lähes aina! smile.gif Tänä vuonna tarkoitus olisi kuitenkin kokeilla muitakin koiria..
Vlyter
Oman smile.gif
staffi tyttö
Omalla on tullut pärjättyä parhaiten...
jasmina
Varmaankin kasvattajan smile.gif
veau
LAINAUS(Teiniprinsessa @ 11.1. 2005, 08:05)
Meijän omien koirien kaa oon parhaiten pärjänny parhaiten.

Nehän on tavallaan myös kasvattajan koiria xDD
Pulina
omallani.. smile.gif
jennamari
Omallani.. wink.gif wub.gif
~PeiKko~
Omallani pärjänny parhaiten. rolleyes.gif
-Tintti-
Oman...
facky
Sekä omalla, että lenkkeilykaverini joka harrasti ennen junnuja.
Apila
Empä oikein tiedä, miten tuon määrittelisi. Oma ei ole, hyvän tutun koira voisi vaikka sanoa smile.gif Ollaan oltu mm. osarin 3., kr-nlyn 1/1 etc.
marih
Olen ollut omalla koiralla parhaimmillaan 1. (match showssa pari kertaa) ja osakilpailluissa on oman sarjan 2.(x2)...
Tutun koiralla oon parhaimmillaan ollut 5. osakilpailussa, että taitaa olla tuo oma koira, jonka kanssa paremmin on mennyt:) Tosin olenkin ollut vaan kahessa kisassa vieraan koiran kanssa... teehee.gif
Sandra
Omalla koirallani olin Aptus shown nuorempien kolmas, ainut sijoitukseni virallisissa laugh.gif
¤janette¤
LAINAUS(San_San @ 8.2. 2005, 10:28)
Nehän on tavallaan myös kasvattajan koiria xDD

No niinhän ne onkin biggrin.gif siis mä oon pärjänny parhaiten omien eli kasvattajan koirilla (mun äiti siis kasvattaa salukei)
Lazer
Kasvattajan jonka tapasin näyttelyssä. Eli sehän sen äänen vei smile.gif
SanniM
Omalla. yhteistyö sekä kemiat pelaavat niin hyvin yhteen että esiintyminen on kummallekkin osapuolelle aivan ihanan vapauttavaa! ei tarvitse edes kummepia jännittää rolleyes.gif
_janika_
Omalla biggrin.gif
Lottie
Oman wub.gif
jenna_c
Omalla... smile.gif
Pitsi
Kolmesta osarista, kolmesta mätsärijunnuista... Oman. Mätsärissä päivän paras ja osarisa kahdeksan parhaan joukossa. No, huimaa menestystä.
~goldens~
Omalla. smile.gif
veau
LAINAUS(Saksis @ 20.2. 2005, 17:28)
Sekä omalla, että lenkkeilykaverini joka harrasti ennen junnuja.

Kuka harrasti ennen junnuja ja on sun lenkkeilykaveri?
Kurotora
parhaiten oon pärjännyt yhen tutun jenkil biggrin.gif
marska
Oman. En ole muilla kilpaillut.
Triad
autralianpaimenkoira Lissulla täältä kiimigist dogrun.gif siis kasvattajan wink.gif
Osiiri
Voisiko joku antaa vinkin et keltä sais joskus junnu koiraa näyttelyihin?? wink.gif ohmy.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.