Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Tiedätkö seropisi sisaruksista?
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > Seropifoorumi
Dozi
Niin että tiedättekö mitään seropi koirienne sisaruksista? Mä en tiedä yhtikäs mitään Nestorin sisaruksista ja tahtoisin kuulla mitä niille on elämän aikana tapahtunut ja miten on eläkepäivät menny (kuvatkin tervetulleita). Jos tunnistat tuntomerkeistä että kyseisen lainen koira voisi olla kyseessä kerro ihmeessä. Vaikka olisi kaiman tai naapurin koira kaikki tieto on terve tullutta!

Pentueessa oli luultavasti 9 pentua, joista pari oli Nestorin lisäksi kokonaan mustia, loput olivat musta- ruskeita. Rotucoctail: Labradorinnoutaja, kultainennoutaja, saksanpaimenkoira ja harmaa norjanhirvikoira. Syntyi Pukkilassa 24.7.1993 (eli koirat ovat nyt 11v.) ja pennut levisivät ympäri suomea lappia myöten.

Jos tunnistit/ luulet että lähi naapuruston koira saattaisi olla Nestorin sisko pyydän että kirjoita vaikka tänne palstalle!
Ja jos sun seropin siskot on kadoksissa laita tähän samaan viestiketjuun tuntomerkit että voi sitten yrittää bonggailla sisaruksia. happy.gif
ellien
Mulla ei ole minkäänlaista käsitystä edesmenneen seropini sisaruksista eikä pahemmin muistakaan sukulaisista. Tupun äidin me näimme kun haimme Tupua,mutta Tupu oli viimeinen pentu jäljellä joten sisaruksia emme saaneet nähdä sad.gif .

Mutta minullekin voi ilmoitella,jos tietää koiran joka on syntynyt 29.7.1991 Korpilahdella. Tupun emä oli suomenpystykorvan värinen pystykorva,mitä luultavammin sekarotuinen. Isästä ei tietoa,mutta Tupun väritys oli aika lähellä saksanpaimenkoiran väritystä.
Karpalo
SSKS etsintäkuulutus palstan kautta olen saanut yhteydenoton nyt jo edesmenneen koirani sisaren omistajalta.

Toisen koirani joistain sisaruksista kuulin kasvattajalta jonkin aikaa luovutuksen jälkeen.

Muista koirieni sisaruksista en tiedä mitään.
Dozi
Minäkin olen liaittanut SSKS:n sivuille koiran sisarus hakuun mutta viellä ei ole vastauksia tullut. Toivotta´vasti joku Nestorin sisarusten omistajista eksyy palstalle ja huomaa jättämäni ilmoituksen.. Täällä sitä peukut pystyssä odotellaan josko sisaruksia löytyisi thumbup.gif
Mon@
Mä en tinny meidän Monan sisaruksista mitään moneen vuoteen ennenku löysin kaks monan siskoa melki meidän isän naapurista!
Sen perusteella löyty kaks vai kolme muutakin koiraa jotka olivat Monan sisaruksia biggrin.gif
Nyt ne vaan on muuttanu eikä mulla oo mitään käsitystä minne.. Mä en tiiä edes niitten nimiä... Niillä on kyllä mun puhelinnumero ja ne lupas tulla kesällä käymään muttei tullu sad.gif

Jos joku tietää asuuko jossain (luultavasti) Lapualla Kuvan näköiset koirat, niin ilmoittakaa mulle!

perhonen^
mäkään en tiedä mitään koirieni sisaruksista...
toinen noista on sitäpaitsi syntynyt metsässä joten sen sisarukset eivät välttämättä edes ole elossa confused.gif

kokeilin laittaa myös tuonne ssks:n sivulle tietoja meidän lotasta mutta ei ainkaan kukaan ole ilmoitellut mitään.
lotassa on siis japanese chiniä ja papillonia ja on syntynyt 28.8.2000 nilsiässä.
anna-mari
Minäkään en valitettavasti tiedä mitään Monan sisaruksista. Mulla on ilmoitus Wanted-sivulla, mutta ei ole tärpännyt. Kirjoitin myös kirjeen Monan kasvattajille, mutta en ole saanut vastausta. Ovat ehkä muuttaneet...Harmi sad.gif
-Hansu-
Ei ole näkynyt. Meilläkin ilmoitus wanted- palstalla, mutta ei ole löytynyt. Koirani on syntynyt 31.7.2001 Vantaan Rekolassa. Kasvattajiin meillä on kyllä yhteys.
Pötkylä_
Tiedän vain yhden puoliveljen, joka asuu onnellisesti samalla paikka kunnalla laugh.gif
amina
Serkkuja on löytynyt monia, ainakin yli 10, mutta täyssisaruksia ei yhtään. Kasvattajalta on ihan turha enää kysellä.. Saattoihan Nalle toki olla ainutkin pentu.
Bitey
Minä tiedän Lunan kaikkien paitsi yhden sisaruksen kodin ja kuulumiset, onhan tuo lapsonen oma kasvatti. Olin juuri kahta sen veljeä kaksi viikkoa hoitamassa ja Lunan ainoan siskon omistaja käy meijän tallilla ratsastamassa.
Pötkylä_
LAINAUS(Dora @ 15.1. 2005, 17:17)
Minä tiedän Lunan kaikkien paitsi yhden sisaruksen kodin ja kuulumiset, onhan tuo lapsonen oma kasvatti. Olin juuri kahta sen veljeä kaksi viikkoa hoitamassa ja Lunan ainoan siskon omistaja käy meijän tallilla ratsastamassa.

Kivvaa laugh.gif
*NiPa*
Tiedän kaikki. wink.gif Kaksi on naapurina, tai no toinen kuollu... sad.gif Tuttavilla oli yksi, mutta sekin on kuollu... <3Lassi<3 omistaa Nipan veljen... smile.gif
elbow
Meidän sekarotuisella on 3 sisarusta ja en tiedä niistä mitään. Olisi kyllä kiva nähdä että minkänäköisiä niistä on tullut. smile.gif
Pulina
Meidän seropien sisaruksista en tiedä kun Pellan veljen, joka asustelee kaverillani.. smile.gif
Verdana
Enpäs tiedä koirani sisaruksista. Se ei ole kylläkään seropi, mutta.. blush.gif
oriental
LAINAUS("Verdana")
Enpäs tiedä koirani sisaruksista. Se ei ole kylläkään seropi, mutta..

Rekisteröimätön rotukoira on sekarotuinen. Jos sen vanhemmilla ei ole papereita, mistäs sitä tietää, ovatko ne samaa rotua/puhdasrotuisia. Ikävä (?) tosiasia. Mutta eihän se koiran arvoa mihinkään muuta. smile.gif
Liewec
Miska seropi syntyi vuonna 1994. Rotuina kultainen noutaja (emä) ja belgianpaimenkoira (isä). Muuta ei tuosta liki 10v mummelista tiedetä.
Fowy
Tiedän, parhaiten Retun sisaruksista. Aina säännöllisin välein(n.4kk) on sisartapaamisia, joihin sitten kutsutaan kaikki sisarukset koolle, ja kierretään metsässä hieman normaalia pitempi lenkki.
Viime viikonloppuna oli ensimmäinen pentutapaaminen missä oli kaikki sisaret koolla(lukuunottamatta aivan kaikista ensimmäistä tapaamista). Retun veli, Roki meni isäni hyvälle kaverille, joten näemme usein.

Bellan sisaruksista tiedän Bellan yhden siskon, joka mutti myös Keravalle, siten että välillä on tavattu lenkillä, ja sitten Bellan yhden veljen, joka meni tutuillemme.
ni_pa
Leevin kaikki 3 sisarusta syntyi valitettavasti kuolleena, eli ihan ainut on pentueestaan. Leevi on siis meidän oma kasvatti.
Winifred
Remulla oli sisaruksia varmaan viisi, enkä tiedä niistä paljoa mitään, en edes nimiä. Vaikka sekarotuisiahan ne ovat, ja tuskimpa ne niille nimiä keksiikään, mutta ainakin 2 narttua siinä oli, ja kolme urosta, joista yksi, eli Remu tupsahti meille. smile.gif
Kituli
Meillä kuulu aluksi aika paljon muista pennuista, juteltiin hieman kuulumisia netissä ja silleen. Sitten into lopahti muilta (?), minä ainakin aina välillä kirjoittelen vieläkin.
Ikävää kyllä, olisi niin hurjan kiva kuulla muista veljistä ja yhestä siskosta.
Tosin nuo muut ovat mitä ovat, kun maalla asuvat. Erillaisia, koska Kiti tuli minulla parhaaksi kaveriksi ja harrastuskoiraksi jonka kanssa tehdään kaikkea kivaa, ja muut menivät pihan vahtijoiksi... confused.gif
maastonakki
Juuh,mun hauvelilla 8 sisarusta ja aika moni asuu tässä lähellä.Kaikki yhtä vinttihimmeitä smile.gif Vantaan suunnalla melkein kaikki asuvat.
Sipsuti
mä tiiän mun Sissin siskosta. Löyettin se SSKS sivulta. Ollaan nähty monesti, ja pidetään yhteyttä. Muista veljostä ei tiedetä mitään varmasti, mutta on aavistuksia missäpäin asuupi. Me asutaan turussa, Sissin sisko Kiira asuu Runosmäessä, ja yksi veljistä asuu EHKÄ haritussa. Joten aikas selvillä ollaan rolleyes.gif
kakadu
Meillä ei tiedetä Lillin sisaruksista mitään...

Syntymäpaikka oli kait Lammi.
Rodut ovat: eurasier, kultainennoutaja, labradorinnoutaja ja newfoundlandinkoira.
Lilli on syntynyt 17.1.2003

Myyjä ei kertonut mitään Lillin perheestä, paitsi että Lilli oli pennuista pienin. (sen eka nimi oli Lillan, mutta me muutettiin se)

Ikää on nyt vajaa 3 vuotta.
Karva on pitkähkö, tuuhea ja muistuttaa vähän australianpaimenkoiraa.

SSKS:n sivuille on ilmoitettu, mutta vastauksia ei ole tullut...

Jos muuten tiedätte jotain samannäköisiä koiria ym. ottakaa toki yhteyttä vaikka sähköpostiin! smile.gif

Ja pari kuvaa...:

Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2010 Invision Power Services, Inc.